دلیل ریزش ابرو و روش قطع آن

ریزش ابروها ممکن است گاهی اوقات به هیچ وجه طبیعی نباشد! در چنین مواقعی معمولا افراد به دنبال دلیل ریزش ابرو و روش قطع آن به صورت دائم می‌گردند. به همین دلیل هم برای درمان ریزش ابروها باید حتما روش مناسبی را انتخاب کرد. با این حال، درمان ریزش ابرو تنها با مراجعه به یک مرکز زیبایی معتبر قابل انجام خواهد بود.

البته گاهی اوقات امکان جلوگیری از ریزش ابروها به دلیل بیماری‌هایی همچون آلوپسی، سرطان، اگزما و سایر موارد وجود ندارد. در چنین مواردی باید حتما از روش‌های جایگزین استفاده کرد. در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با نحوه درمان ریزش ابرو و روش قطع آن ارائه شده است.

دلیل ریزش ابرو چیست؟

دلیل ریزش ابروها ممکن است بیماری‌های نقض سیستم ایمنی بدن یا مشکلات هورمونی باشد. از جمله دلایل رایج ریزش ابروها هم میتوان به مشکلات هورمونی، آلوپسی، پسوریازیس، عوارض دارویی، تغذیه نامناسب و استرس اشاره کرد.

دلیل ریزش ابرو چیست؟

هر یک از این موارد تا حدودی قابل درمان هستند؛ اما گاهی اوقات هم امکان درمان بیمار به هیچ شکلی وجود ندارد. در چنین مواقعی معمولا زیباجویان ترجیح می‌دهند که از روش‌های جایگزین ترمیم ابرو همچون کاشت ابرو، میکروپیگمنت ابرو، فیبروز ابرو و سایر موارد استفاده کنند. البته امکان استفاده از روش‌های جایگزین پس از بررسی ‌کامل بیمار توسط پزشک و تایید کادر مجموعه وجود خواهد داشت.

در واقع در برخی موارد به دلایل از بین رفتن لایه‌های پوستی، امکان ترمیم ابروها به هیچ وجه وجود ندارد. با این حال، کادر مجموعه مریم حیدری با بررسی کامل، روش مناسب ترمیم ابروها را به اطلاع مشتری خواهند رساند.

از بین بردن مشکل ریزش ابرو

قطع ریزش ابروها گاهی اوقات با دارو درمانی یا مصرف مکمل‌های غذایی امکان پذیر است. اما در برخی موارد عارضه ریزش ابرو هیچ راه درمانی ندارد. در چنین مواردی در صورت سالم بودن پوست، امکان کاشت ابرو وجود خواهد داشت. کاشت معمولا با استفاده از پیگمنت‌های رنگی و همچنین روش‌های میکروبلید صورت می‌گیرد.

از بین بردن مشکل ریزش ابرو

در واقع آرایشگر با بررسی پوست مشتری و خط رویش ابروها، بهترین روش ممکن را برای کاشت ابرو به اطلاع او خواهد رساند. همچنین باید توجه کرد که گاهی اوقات برای کاشت ابرو، نیاز به زمان بیشتری وجود دارد. در چنین مواردی آرایشگر زمان مناسب اقدام به ترمیم ابروها را اطلاع رسانی خواهد کرد.

روش‌های ترمیم ابرو

روش‌های ترمیم ابروها به شدت متنوع هستند. در واقع روش مناسب مطابق سلیقه مشتری و همچنین پیشنهاد آرایشگر انتخاب خواهد شد. مشتری باید روشی را انتخاب کند که پزشک او تایید کرده باشد و مشکلی از لحاظ درمان ریزش ابروها ایجاد نکند. همچنین آرایشگر با در نظر گرفتن وضعیت پوست و مو مشتری، می‌تواند پیشنهادات مناسب را عنوان کند.

روش‌های ترمیم ابرو

به هر حال، باید توجه کرد که روش‌های ترمیم ابرو به صورت کامل قسمت‌های خالی ابرو را ترمیم خواهند کرد و همچنین با استفاده از این روش‌ها امکان طراحی کامل ابروها را هم خواهید داشت. ممکن است گاهی اوقات برخی از روش‌های کاشت ابرو هم به جلوگیری از ریزش ابروها ‌کمک کنند. در چنین مواردی معمولا، پوست مشتری سالم است و صرفا نیاز به اضافه کردن مو به پوست وجود دارد. در ادامه روش‌های مختلف ترمیم ابروها در مجموعه مریم حیدری را معرفی کرده‌ایم؛

فشن بروز ابرو: فشن بروز ابروها یکی از روش‌های جدید ترمیمی است. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که تمام ابروهای خود را از دست نداده‌اند.

میکروبلیدینگ ابرو: میکروبلیدینگ ابرو از دیگر روش‌های ترمیمی است که می‌تواند خطوط مویی همچون ابروهای طبیعی برای مشتری ایجاد کند.

فیبروز ابرو: فیبروز ابرو دیگر روش موقت ترمیم ابروها است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

بهترین مرکز ترمیم ریزش ابرو در تهرانپارس

در حال حاضر مجموعه مریم حیدری با پذیرش مشتریان در لاین‌های مختلف زیبایی ابرو، یکی از بهترین مراکز زیبایی محدوده تهرانپارس است. البته مراجعه کنندگان به سالن مریم حیدری از تمام مناطق کشور حضور پیدا میکنند و محدود به همین منطقه نیستند. در نتیجه شما هم در صورت تمایل به ترمیم ابروهای خود می‌توانید با کارشناسان‌ مجموعه مریم حیدری تماس بگیرید. معمولا امکان دریافت نوبت در اولین زمان ممکن برای مشتریان مجموعه وجود خواهد داشت.

دریافت مشاوره برای ریزش ابرو

در صورت تمایل به دریافت مشاوره برای قطع ریزش ابروها و ترمیم ابرو، می‌توانید با کادر سالن مریم حیدری تماس بگیرید. در مجموعه مریم حیدری پیش از اقدام به انجام هر روش ترمیمی ابرو، مراجعه کننده باید در یک جلسه مشاوره رایگان شرکت کند. طی جلسه مشاوره، امکان دریافت اطلاعات در رابطه با چگونگی ترمیم ابروها و پرپشت‌تر کردن ابرو هم وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید