شیدینگ لب

شیدینگ لب یک روش زیبایی و عمل زیبایی نیمه دائم است که با تکنیک می توانید لب های برجسته و براقی را داشته باشید، در روش زیبایی لب شیدینگ لب تزریق ژل وجود نخواهد داشت و فقط در این روش اصلاح تقارن و تغییر رنگ لب ها با استفاده تاتو لب به صورت نیمه دائم انجام می شود.

برا دریافت مشاوره رایگان برای تشخیص بهترین روش آرایش نیمه دائم لب می توانید به صورت مستقیم با مدیریت سالن زیبایی مریم حیدری در ارتباط باشید تا بهترین روش را متناسب با مدل لب های شما و همچنین تغییر مورد نظرتان به شما ارائه دهد.

شیدینگ لب یکی از تکنیک های تخصصی زیبایی لب می باشد که امروزه بسیار معروف و پرطرفدار شده است، در این روش لب های شما بدون تزریق ژل افزایش حجم خواهد داشت و همچنین رنگ دائمی خواهد داشت، برای مشاوره رایگان می توانید با مستر اصلی سالن زیبایی مریم حیدری تماس بگیرید.

انواع مختلف خدمات زیبایی لب، با استفاده از روش‌های به روز ورود رنگ به داخل بافت پوستی لب انجام می‌شوند. شیدینگ لب نیز یک روش زیبایی است که هیچ نوع عوارض خاصی ندارد.

همچنین در صورتی که شیدینگ لب توسط یک فرد ماهر انجام شود؛ به صورت دائمی ماندگار است. پیش از انجام خدمات زیبایی لب حتما مشاوره‌های لازم را در مرکز زیبایی انجام بدهید و برای ماندگاری هرچه بهتر آن چندین دوره جهت ترمیم مراجعه کنید.

شیدینگ لب چیست؟

شیدینگ لب از جدیدترین متودهای تزریق رنگ به داخل لب و همین طور تغییر فرم و حجم لب است که در سالن‌های زیبایی معتبر انجام می‌شود. با این حال این متود زیبایی به تازگی وارد کشور ما شده‌ است و نمی‌توانید آن را در هر مرکز زیبایی انجام بدهید. برای انجام خدمات زیبایی لب باید حتما نزد یک فرد متخصص بروید.

شیدینگ لب چیست؟

حرفه‌ای‌ترین روش انجام شیدینگ لب با استفاده از دستگاه قلمی صورت و به‌ وسیله نیدل ۳ میلی متری است. البته این روش به تنهایی سایه ملایمی از رنگ را روی لب شما ایجاد می‌کند و به درخواست مشتری، می‌توان با این تکنیک فرم یا حجم لب را تا حدودی تغییر داد. پیش از انجام شیدینگ، قرینه سازی فرم لب‌ها انجام می‌شود و در مراحل بعدی کار با سوزن تتو آغاز می‌شود.

خدمات شیدینگ لب

خدمات شیدینگ لب توسط تتو آرتیست ماهر یا متخصص خدمات زیبایی لب انجام می‌شود. در سالن‌ زیبایی مریم حیدری، خدمات شیدینگ لب را تنها پس از درخواست مشتری و تعیین مدل دلخواه انجام می‌دهند. بهتر است به هیچ وجه بدون انتخاب مدل و رنگ دلخواه اقدام به انجام شیدینگ نکنید. این روش نیمه دائم است و پاکسازی آن زمان بر است.

خدمات شیدینگ لب

بنابراین پس از این که تصمیم گیری خود را انجام دادید؛ برای شیدینگ و خدمات زیبایی لب مراجعه کنید. خدمات شیدینگ در سالن زیبایی ما تنها به وسیله نیدل و رنگ استریل و همچنین دستگاه حرفه‌ای از یک برند معروف صورت می‌گیرد.

خدمات متقارن سازی و حجم دهی لب، یکی از مراحل مختلف زیر سازی شیدینگ است و می‌توانید پیش از مراجعه به سالن درباره آنها از ما اطلاعات کسب کنید.

قیمت شیدینگ لب

قیمت شیدینگ لب کاملا بستگی به مدل خدمات تاتو لب ، مستری که کار را انجام می دهد و مواد مورد استفاده در میکروبلیدینگ لب دارد، شما بهتر است برای دریافت قیمت شیدینگ لب با مشاوران ما در ارتباط باشید تا با توجه به نیاز مدل لب های شما بهترین قیمت را به شما اعلام کنند.

قیمت شیدینگ لب

در بسیاری از سالن های زیبایی قیمت هایی بسیار پایین برای این خدمت ارائه می شود و چند دلیل مهم آن استفاده از مواد بی کیفیت و یا مسترهای تازه کار می باشد، اما در سالن زیبایی مریم حیدری تمامی مستر ها همه جزو بهترین ها هستن و در مجموعه آکادمی زیبایی مریم حیدری نیز آموزش ارائه می دهند.

هزینه شیدینگ لب

هزینه شیدینگ لب در آرایشگاه بستگی به نوع مدل درخواستی و تتو آرتیست شما دارد. معمولا این هزینه‌ها با توجه به مهارت تتو آرتیست و کیفیت مواد استفاده شده، برآورد خواهند شد.

هزینه شیدینگ لب

بهتر است حتما در رابطه با هزینه نهایی مدل شیدینگ پیش از مراجعه اطلاعات کسب کنید. البته هزینه سالن‌های زیبایی مختلف با یکدیگر متفاوت است و رضایت مشتریان نسبت به خدمات ارائه شده اهمیت بیشتری دارد.

مزایا شیدینگ لب

شیدینگ لب علاوه بر افزایش زیبایی لب‌های شما، باعث از بین رفتن بد رنگی یا همچنین بی شکلی فرم لب‌ها نیز خواهد شد. برای گرفتن نتایج بهتر از خدمات زیبایی لب، رنگ لب و مدل دلخواه خود را حتما بررسی کنید. گاهی اوقات ممکن است رنگ‌های مناسب لب شما، متفاوت باشند.

مزایا شیدینگ لب

بنابراین از تتو آرتیست خود بخواهید؛ بهترین رنگ‌های ممکن برای رنگ دهی به لب شما را معرفی کند. در صورتی که از نوع رنگ و مدل انتخاب خود رضایت کامل را داشته باشید؛ متوجه مزایای بی نظیر شیدینگ لب خواهید شد. یکی دیگر از مزایای شیدینگ نیز دائم بودن آن و همچنین بی نیازی از آرایش‌ لب‌ها در مدت زمان طولانی است.

شیدینگ لب در تهرانپارس

خدمات شیدینگ لب به صورت تخصصی فقط در سالن زیبایی مریم حیدری، واقع در تهران پارس انجام می‌شود. البته این خدمات شامل سایر اقدامات زیبایی لب نیز می‌شود.

شیدینگ لب در تهرانپارس

برای انجام شیدینگ لب در یک سالن معتبر و در محدوده تهران پارس، می‌توانید با کادر سالن ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت یک نوبت دریافت کنید. پیش از مراجعه هماهنگی‌های لازم را با شما انجام خواهیم داد.

نگهداری پیش از انجام شیدینگ لب

قبل از انجام عمل زیبایی حتما باید یک سری از نکات لازم را رعایت کنید. به طور مثال مصرف برخی از داروها پیش از شیدینگ کاملا ممنوع است و اگر در حال مصرف آنها هستید بهتر است کار خود را به زمان دیگری موکول کنید. فراموش نکنید که پیش از انجام شیدینگ بهتر است استحمام کنید؛ زیرا تا سه روز پس آن امکان برخورد آب به ناحیه شیدینگ وجود ندارد.

نگهداری پیش از انجام شیدینگ لب

همچنین بیمارانی که قرص‌ و آمپول‌های کورتون یا داروهای ضد التهابی استفاده میکنند؛ باید هماهنگی‌های لازم را با کادر سالن پیش از مراجعه انجام بدهند.

مشاوره شیدینگ لب

مشاوره رژ لب دائمی تقریبا یکی از مهم‌ترین مراحل انجام این تکنیک زیبایی نسبتا حرفه‌ای است. حتما قبل از مراجعه با سالن زیبایی ما تماس بگیرید و یک نوبت جهت انجام مشاوره شیدینگ دریافت کنید. در جلسه مشاوره، مدل و طراحی شیدینگ برای شما به صورت کامل شرح داده خواهد شد.

بنابراین در همین جلسه می‌توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر است درباره هزینه نهایی در همین جلسه سوالات خود را بپرسید. کادر سالن در هر صورت حتما هزینه انجام شیدینگ لب را به اطلاع مشتری خواهند رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید