خط لب دائمی

خط لب دائمی یا آرایش دائم لب، زیبایی فرم و رنگ آن را دو چندان می‌کند. تکنیک‌های مختلفی برای تغییر فرم و حجم لب‌ها وجود دارد؛ اما انجام خدمات تتو و آرایش دائم یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها است. خط لب دائمی، تکنیک نسبتا کلاسیکی است که با تغییرات مثبتی وجهه بهتری گرفته است.

با این حال برای انجام خط لب دائمی، فقط به مرکزی معتبر مراجعه کنید. این تکنیک باعث ایجاد فرم نچرال و متقارن‌تری بر روی لب‌ها می‌شود.

خط لب دائمی چیست؟

از انواع خدمات تتو لب می‌توان به خط لب دائمی اشاره کرد. در واقع تکنیک رسم خط لب بر روی لب‌ها، یکی از وظایف تتو آرتیست‌ها است. خط لب باعث به وجود آمدن تقارن بین لب‌های پایینی و بالایی شما خواهد شد.

خط لب دائمی چیست؟

در واقع با انجام خط لب دیگر نیازی به استفاده از مدادهای آرایشی لب یا رژ‌ لب‌های ماندگار نخواهید داشت. تکنیک خط لب، فقط مختص به فضای اطراف لب‌های شما است و باعث رنگ گرفتن روی لب‌ها نخواهد شد.

در واقع تفاوت اصلی خط لب با شیدینگ لب و رژ لب دائمی، همین جزئیات است. بهتر است خط لب حتما با استفاده از نیدل‌های ۲.۵ میلیمتری انجام شود تا رنگ کاملا به درون پوست لب‌ها نفوذ پیدا کند.

هزینه خط لب دائمی

هزینه خط لب دائمی کاملا بستگی به مواد مصرفی برای این کار و همچنین مهارت تتو آرتیست دارد. در واقع تکنیک آرایش دائم هنری است که تتو آرتیست با استفاده از آن صورت شما را زیباتر می‌کند.

هزینه خط لب دائمی

تعیین نرخ کاملا ثابت برای انجام خدمات خط لب دائمی امکان پذیر نیست و با توجه به فرم‌ لب‌ها باید پیش از مراجعه به سالن درباره قیمت آن سوال بپرسید. با این حال می‌توان نرخی حدودی برای انجام خط لب دائم در نظر گرفت. همچنین توجه کنید که اهمیت کسب نتیجه مطلوب از هزینه پرداختی بسیار بیشتر است.

مدل خط لب دائمی

خط لب دائم یا ساکورالیپس با توجه به فرم لب‌های شما توسط تتو آرتیست طراحی می‌شود و مدل‌های خاصی ندارد. با این حال می‌توانید؛ میزان ضخامت یا رنگ آن را تعیین کنید. همچنین توجه کنید که تتو کار شما مهارت بیشتری برای ایجاد فرم مطلوب بر روی لب‌ها دارد و بهتر است به پیشنهاد او توجه کنید. البته رنگ خط لب با توجه به تناژ پوستی شما مشخص می‌شود و باید حتما به این نکته توجه کنید.

مزایای خط لب دائمی

خط لب دائم یک آرایش ماندگار بر روی لب‌های شما است. به همین خاطر تا مدت‌ها نیازی به استفاده از هیچ گونه وسیله آرایشی برای لب‌ها نخواهید داشت. علاوه بر این، فرم لب‌ها در زیبایی صورت بسیار تاثیرگذار است.

خط لب فرم لب‌ها را بسیار شکیل‌تر می‌کند و به همین خاطر می‌توان گفت یکی از مزیت‌های مهم آن افزایش زیبایی صورت است. با این حال، افزایش زیبایی صورت، تنها فایده انجام خط لب نیست و صرفه جویی در زمان یکی دیگر از مزیت‌های انجام آن است. آرایش صحیح لب‌ها معمولا زمان بر و سخت است. با انجام خط لب در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید آرایش لب‌های خود را تکمیل کنید.

نکات مهم قبل از انجام خط لب دائمی

قبل از انجام خط لب دائمی، حتما ناحیه مورد نظر را به طور کامل شیو کنید. گاهی اوقات وجود پرزهای مویی باعث عدم تشخیص خط لب طبیعی صورت می‌شوند. همچنین فراموش نکنید که تا چند روز پس از انجام خط لب دائم نمی‌توانید صورت خود را با آب بشویید. بنابراین حتما پیش از مراجعه به سالن زیبایی حمام کنید.

مصرف برخی از قرص‌ها و داروها باعث عدم رنگ پذیری پوست انسان خواهد شد؛ از مصرف این موارد همچنین اجتناب کنید. شما نباید به هیچ وجه تا چندین ماه پیش از مراجعه قرص‌های کورتونی و یا داروهای روماتیسم مصرف کنید. پوست افراد مبتلا به دیابت مستعد عفونت است؛ در صورتی که مبتلا به این بیماری خاص هستید؛ شرایط را به تتو آرتیست خود توضیح بدهید و با اجازه پزشک خط لب دائم انجام بدهید.

نگهداری بعد از خط لب دائمی

بعد از انجام خط لب باید به مدت ۳ روز مراقب باشید تا آب به هیچ وجه با پوست آن ناحیه تماس برقرار نکند. همچنین هنگام استحمام ناحیه تتو شده را در معرض مواد شوینده قوی قرار ندهید. معمولا بهتر است تا ۳ روز خط لب را چرب نگه دارید و این کار را با استفاده از پماد A چشمی انجام بدهید. البته اگر نمی‌توانید از این پماد استفاده کنید؛ حتما تتو آرتیست محصولات مراقبتی دیگری را به شما توصیه خواهد کرد.

خط لب دائمی در تهرانپارس

بر اساس رضایت مشتریان، بهترین مرکز  انجام خدمات خط لب دائمی در تهرانپارس، سالن مریم حیدری واقع در همین منطقه است. این سالن زیبایی دارای کادری ماهر و تجهیزاتی کامل است. همچنین در صورتی که نیاز به انجام مشاوره پیش از دریافت خدمات تتو دارید؛ میتوانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

خط لب دائمی در تهرانپارس

برای انجام خدمات خط لب دائمی به هیچ وجه به مراکز غیر معتبر مراجعه نکنید؛ زیرا نکروز پوست لب پدیده‌ای رایج است که توسط افراد غیر ماهر به وجود می‌آید و باعث مرگ بافت لب خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید