خدمات زیبایی ابرو

از آنجایی که خدمات زیبایی ابرو با کیفیت، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره می‌گذارد؛ پیشنهاد ما به شما آشنایی با متدهای جدید پیرایش ابرو در سالن زیبایی مریم حیدری است. در واقع روش‌های تغییر شکل و فرم ابروها روز به روز کیفیت بالاتری پیدا می‌کنند.

بنابراین لازم است که با جدیدترین روش‌های زیبایی ابرو آشنایی داشته باشید. استفاده از روش‌های قدیمی ممکن است؛ به ابروهای شما آسیب برساند و به همین خاطر در ادامه بهترین متدهای رسیدگی به ابروها را معرفی کرده‌ایم‌.

جدیدترین روش های زیبایی ابرو

از جمله جدیدترین روش‌های زیبایی ابرو می‌توان به متد میکروبلیدینگ و فیبروز، برپایه میکروپیگمنشن و همچنین کاشت ابرو موقت و دائم اشاره کرد. هر کدام از این روش‌ها کاربردهای متفاوتی دارند و هدف از انجام آنها زیبایی و تقارن بیشتر چهره است.

جدیدترین روش های زیبایی ابرو

بنابراین با توجه به سلیقه خود و دریافت مشاوره از کارشناسان زیبایی مجموعه مریم حیدری، می‌توانید انتخاب نهایی خود را انجام بدهید. همچنین توجه کنید که انتخاب ابروکار حرفه‌‌ای تاثیر بسزایی در بهتر انجام شدن خدمات زیبایی ابرو دارد.

مرکز زیبایی ابرو

تجهیزات پیشرفته و کادر حرفه‌ای مرکز زیبایی مریم حیدری در شرق تهران و منطقه تهرانپارس، زبانزد زیباجویان و مراجعه کنندگان گرامی است. در واقع خدمات زیبایی ابرو در سالن مریم حیدری با استفاده از متدهای روز دنیا و همچنین توسط کادری با دانش به روز انجام می‌شود.

مرکز زیبایی ابرو

به همین خاطر، با مراجعه به سالن زیبایی مریم حیدری، می‌توانید مشاوره کاملی درباره بهترین متد زیبایی ابرو و مناسب چهره خود دریافت کنید.

مرکز زیبایی ابرو مریم حیدری واقع در شرق تهران، یکی از بهترین سالن‌های به روز این منطقه همراه با تکنولوژی‌های جدید است. خوشبختانه مشتریان مرکز زیبایی ابروی مریم حیدری از نتیجه کار کادر حرفه‌ای سالن رضایت کامل را دارند و به صورت مکرر به سالن مراجعه می‌کنند.

همچنین خدمات سالن زیبایی مریم حیدری هیچ گونه محدودیتی نداشته و می‌توانید متدهای زیبایی مختلفی را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که خدمات زیبایی ابرو در ناحیه حساس پوست صورت انجام می‌شوند و به همین خاطر، امکان انجام این اقدامات توسط افراد غیر ماهر وجود ندارد. کادر سالن زیبایی مریم حیدری مهارت خود در زمینه ارائه انواع مختلف خدمات زیبایی ابرو را ثابت کرده‌اند و از این لحاظ جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انواع متدهای زیبایی ابرو

متدهای زیبایی ابرو در سه حالت دائم، نیمه دائم و موقتی هستند؛ اغلب روش‌های زیبایی ابروی دائم تهاجمی بوده و به همین خاطر نیاز به مراقبت‌های خاص دارند. اما دائم بودن یک روش زیبایی، دلیلی بر تهاجمی بودن آن نیست.

انواع متدهای زیبایی ابرو

متدهای مختلفی برای انجام خدمات زیبایی ابرو وجود دارند. خوشبختانه با گسترش تکنولوژی دستگاه‌های آرایشی، امکان ایجاد انواع تغییرات حرفه‌ای بر روی ابروهای مشتریان وجود دارد. در اینجا متدهای مختلف زیبایی ابرو و همچنین خدماتی که برای زیبایی ابروها در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شوند را معرفی کرده‌ایم.

  • میکروپیگمنت ابرو

انواع مختلف میکروپیگمنت همچون میکروبلیدینگ و هاشور ابرو، متدهای نسبتا جدیدی هستند که سبک متفاوتی هم دارند. در این روش‌ها با استفاده از قلم‌های میکرو پیگمنت، رنگ به صورت مویی وارد پوست ناحیه ابرو شده و این قسمت را کاملا پوشش می‌دهد. همچنین روش میکرو و هاشور مویی، نیمه دائم هستند؛ زیرا رنگ در این روش‌ها به طور کامل وارد لایه دوم پوست نمی‌شود و نیاز به ترمیم وجود دارد.

  • لیفت ابرو

در روش لیفت ابرو، تغییرات بسیار زیادی از لحاظ فرم و شکل ابروها در آن‌ها ایجاد خواهد شد. لیفت ابرو بیشتر برای افرادی مناسب است که ابروهای پرپشت و متقارن دارند. در این روش با استفاده از برس لیفت، ابروها به سمت بالا کشیده می‌شوند و فرم جدیدی پیدا می‌کنند. در صورتی که تمایل دارید بر روی ابروهای خود  لیفت انجام بدهید؛ می‌توانید با انجام هماهنگی‌های قبلی به سالن ما مراجعه کنید.

متدهای دائم خدمات زیبایی ابرو

از جمله خدمات دائم ابرو می‌توان به روش‌های مبتنی بر استفاده از نیدل به صورت عمقی مانند تاتو یا میکروپیگمنشن اشاره کرد. با این حال، کاشت ابرو هم یکی از روش‌های دائم ابرو است که نیاز به ترمیم ندارد.

روش های زیبایی ابرو

در دنیای آرایش و زیبایی ابروها، روش‌های مختلفی برای بهتر کردن فرم ابرو در چهره و همچنین از بین بردن نقص‌های ابرو وجود دارد. اما با گذر زمان برخی از روش‌ها کاملا منسوخ شده‌اند و عملاً دیگر کاربردی ندارند.

به همین خاطر باید حتماً برای انجام پیرایش ابروهای خود به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. البته قبل از انجام هر اقدامی در این زمینه، روش‌های زیبایی ابرو را بشناسید و متدی که برای شما مناسب است را به طور کامل بررسی کنید. از جمله روش‌های ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاتو ابرو

روش‌های مختلف تاتو ابرو از جمله متدهای قدیمی هستند که به مرور زمان به روز شده‌اند. البته تاتوهای قدیمی یا همان قاب و سایه ابرو همچنان پر طرفدار هستند‌.

از جمله متدهای جدید تاتو ابرو هم می‌توان به هاشور مویی ابرو نچرال و خطی اشاره کرد. در واقع خدمات زیبایی تاتو ابرو، نقص‌های این ناحیه از صورت را از بین می‌برند و همچنین بین هر دو ابرو تقارن ایجاد می‌کنند. روش‌های تاتو ابرو معمولا دائم هستند و البته امکان پاک کردن آن‌ها هم وجود دارد.

تاتو ابروها یکی از متدهای قدیمی و در عین حال، پرطرفدار زیبایی ابرو است‌. در این روش با استفاده از دستگاه تتو و همچنین نیدل‌های مختلف رنگ در طرح‌های متنوعی وارد پوست ناحیه ابرو می‌شود.

تاتو آرایشی دائم است و از این نظر نیازی به تکرار ندارد. اما با گذر زمان متدهای انجام تتو تغییر کرده‌اند و به همین خاطر بسیاری از افراد تاتو ابروهای خود را ترمیم می‌کنند. در صورتی که قصد ترمیم تتوهای خود را دارید؛ می‌توانید از خدمات زیبایی سالن مریم حیدری و کادر تاتو سالن بهره‌مند شوید.

  • میکروبلیدینگ ابرو

یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی ابرو، میکروبلیدینگ ابرو است. در این روش خط‌های مویی ابرو به صورت کاملا طبیعی ترمیم می‌شوند. سوزن یا همان نیدل میکروبلیدینگ ابرو کاملا با سوزن تتو تفاوت دارد و به همین خاطر در نهایت کار، ابروهای شما شکلی بسیار طبیعی خواهند گرفت. با این حال میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائم است و ممکن است پس از مدت زمان مشخصی رنگ آن از بین برود.

  • فیبروز ابرو

فیبروز با استفاده از قلم‌های میکروپیگمنشن کاشت می‌شود. در واقع با انجام فیبروز ابرو بسیار پرتر خواهند شد. در روش فیبروز، خطوط مویی قسمت‌هایی خالی ابرو را به طور کامل پوشش می‌دهند و تراکم فیبروز از سایر روش‌ها بسیار بیشتر است. با این حال فیبروز هم نیمه دائم است و نیاز به ترمیم مجدد دارد.

  • اکستنشن ابرو

اکستنشن ابرو یکی دیگر از روش‌های نیمه دائم ترمیم ابرو است که موهای نازکی به روش اکستنشن به پرزهای ابرو پرس می‌شوند. اکستنشن البته روشی موقت است و باید به صورت منظم آن را ترمیم کنید.

  • کاشت ابرو

کاشت ابرو جدیدترین متد ترمیم ابرو به صورت دائم و کاملا طبیعی است که طی آن فولیکول‌های موی سر به ابروها انتقال پیدا می‌کنند. البته کاشت ابرو یک مرحله ریزش دارد؛ که کاملا طبیعی است. بنابراین نیازی به نگرانی نیست و گرافت‌های مو مجددا رشد خواهند کرد.

خدمات کاشت ابرو یکی دیگر از انواع مختلف متدهای زیبایی ابروها است که نقص یا کمبود ابرو را به صورت کامل جبران می‌کند. در این روش می‌توان با استفاده از موهای قسمتی از سر، کاشت نیمه دائم ابروها را انجام داد. البته برای کاشت ابرو، حتما به یک مرکز مطمئن مراجعه کنید.

متدهای نیمه دائم خدمات زیبایی ابرو

روش‌های نیمه دائم ابرو مانند میکروبلیدینگ یا فیبروز، از بهترین متدهای حال حاضر زیبایی ابرو هستند. با این حال حتما این خدمات را سالنی معتبر انجام بدهید.

متدهای موقت خدمات زیبایی ابرو

در حال حاضر تنها متد موقت زیبای ابرو اکستنشن یا همان کاشت موقت است. اکستنشن را باید در مدت کوتاهی ترمیم کنید و در غیر این صورت به ریشه موهای شما فشار وارد خواهد شد.

انواع مختلف خدمات زیبایی ابرو امروزه در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است! اما آیا برای اصلاح و ترمیم ابروهای خود به سالن معتبری مراجعه میکنید؟ در واقع کیفیت خدمات زیبایی ابرو کاملا به مهارت کادر سالن بستگی دارد.

به همین خاطر پیشنهاد ما مراجعه به یک سالن معتبر است. همچنین بهتر است که اطلاعات زیادی در رابطه با متدهای انجام خدمات زیبایی و انواع آن‌ها داشته باشید. در ادامه با همین هدف، اقدام به معرفی خدمات مختلف زیبایی ابرو کرده‌ایم.

انواع خدمات زیبایی ابرو

خدمات زیبایی ابرو تنوع بسیار بالایی دارند. در واقع هدف از انجام این کار، ترمیم قسمت‌های از بین رفته ابروها یا افزایش زیبایی صورت است.

به همین خاطر خدمات زیبایی ابرو به صورت منظم به روز می‌شوند و انواع مختلف خدمات زیبایی ابرو  در سالن زیبایی مریم حیدری هم ارائه می‌شوند. البته اگر قصد دارید پیش از انتخاب روش مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید؛ می‌توانید با کادر سالن جهت دریافت وقت تماس بگیرید.

انجام زیبایی ابرو در تهرانپارس

خدمات زیبایی ابرو در سالن زیبایی تهران پارس مریم حیدری از جمله بهترین متدهای به روز ایجاد تغییر در شکل و فرم ابروها هستند که با استفاده از آن‌ها میتوانید؛ تغییر بسیار زیادی در چهره خود ایجاد کنید. البته توجه کنید که انواع خدمات زیبایی متد بسیار متفاوتی دارند. بنابراین برای دریافت خدمات مورد نظر خود، باید حتما برای یک جلسه مشاوره به سالن مراجعه کنید.

امکان دریافت وقت از طریق تماس تلفنی هم وجود دارد و میتوانید پس از دریافت وقت و انجام هماهنگی‌های لازم، جهت دریافت مشاوره حضور به هم برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید