کاشت مژه

امروزه کاشت مژه به یک ترند در دنیای زیبایی و مد تبدیل شده است. در واقع با کاشت مژه‌ها دیگر نیازی به استفاده از محصولات آرایشی مژه همچون ریمل و فر مژه نخواهید داشت؛ به همین خاطر افراد با کاشت مژه علاوه بر اینکه تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد می‌کنند.همچنین با انجام کاشت مژه، شما دیگر برای لوازم آرایشی مضر و پرهزینه مبلغی پرداخت نخواهید کرد.

از دیگر ویژگی‌های کاشت مژه هم امکان ترمیم آن یا کاشت دائم برای طولانی مدت خواهد بود. بنابراین اگر شما هم به کاشت مژه در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای علاقمند هستید؛ می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید.

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه یکی از بهترین متدهای افزایش زیبایی لاین چشمی است. در واقع با انجام کاشت مژه‌ها دیگر نیازی به آرایش‌هایی که چشم را جذاب‌تر نشان می‌دهند؛ نخواهید داشت. همچنین از آن جایی که کاشت مژه روشی کم هزینه و با دوام است؛ افرادی که از لحاظ کمبود مژه‌های خود دچار مشکل هستند؛ می‌توانند کاشت مژه دائم یا موقت را امتحان کنند.

کاشت مژه چیست؟

معمولاً متریال کاشت مژه هیچ آسیبی به بینایی یا داخل چشم‌ها نمی‌رساند و به همین خاطر با انجام کاشت مژه از نتیجه آن لذت خواهید برد. همچنین باید توجه داشته باشید که کاشت مژه‌ها در نهایت بر روی زیبایی چهره شما هم تاثیر خواهد گذاشت. در واقع افرادی که کاشت مژه انجام داده‌اند؛ از نتیجه آن به شدت راضی هستند.

به همین خاطر هم مراجعه کنندگان به سالن مریم حیدری کاشت مژه دائم یا موقت را به اکثر افراد پیشنهاد می‌کنند.البته شما می‌توانید برای کاشت مژه از مدل‌های مختلفی بهره ببرید؛ در واقع امکان تنظیم مژه‌ها در اشکال مختلف بر روی لاین چشمی وجود دارد.

به طور مثال از جمله مدل‌های کاشت مژه می‌توان به کاشت مژه گربه‌ای، مژه روباهی، مژه سنجابی، مژه سه بعدی یا والیوم، مژه کلاسیک یا هیبریدی و غیره اشاره کرد. هر کدام از این سبک‌های کاشت مژه طرفداران به خصوص خود را دارند و با انجام این سبک دیگر نیازی به پرپشت بودن مژه‌های طبیعی خود نخواهید داشت.

قیمت کاشت مژه

قیمت کاشت مژه کاملاً به متریال و تکنیک مژه کار بستگی خواهد داشت. همچنین قیمت هر یک از کاشت‌های موقت و دائم مژه با یکدیگر متفاوت است. در واقع شما با کاشت مژه دائم در طولانی مدت نیاز به ترمیم مجدد مژه‌ها نخواهید داشت و به همین خاطر قیمت این نوع کاشت تا حدودی بالاتر است.

قیمت کاشت مژه

همچنین متریال کاشت مژه دائم با متریال کاشت مژه موقتی تفاوت دارد. بنابراین در مجموع از آنجایی که همه مژه‌کارها توانایی بن مژه را ندارند؛ هزینه این نوع کاشت ممکن است به نظر شما بیشتر برسد.

با این حال اغلب مشتریان بدون توجه به قیمت کاشت مژه اقدام به رزرو وقت و همچنین ترمیم مجدد آن می‌کنند. در واقع زیبایی بی‌نظیری که کاشت مژه به چشمان شما هدیه می‌دهد؛ ارزش بسیار زیادی دارد.

ماندگاری کاشت مژه

ماندگاری کاشت مژه نسبتا زیاد است. در واقع شما می‌توانید مژه‌های خود را در حدود ۲۰ روز سالم نگه دارید. البته اگر آرایشگر شما مهارت بالایی در زمینه اکستنشن مژه‌ها داشته باشد؛ امکان نگهداری کاشت مژه تا یک ماه هم وجود خواهد داشت. اما خط مژه دائمی ماندگاری کمتری دارد و معمولاً ظرف ۳ الی ۵ روز مژه‌های شما حالت اولیه خود را از دست خواهند داد.

ماندگاری کاشت مژه

با این حال خوشبختانه امکان ترمیم مژه‌ها هر زمان که بخواهید وجود دارد. بنابراین ماندگاری کاشت مژه در حالت میانگین بین دو هفته الی یک ماه است. در نهایت باید توجه کنید که کاشت مژه یک روش دائمی نیست اما ماندگاری نسبتاً بالایی دارد.

بهترین سالن کاشت مژه

سالن مریم حیدری با ارائه خدمات استثنایی در زمینه کاشت مژه و همچنین برگزاری جلسات مشاوره پیش از کاشت مژه، امکان یک تجربه بی‌نظیر را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در واقع شما پیش از کاشت مژه‌ها می‌توانید با آرایشگر خود در رابطه با مدل دلخواه و هزینه کاشت مژه به صورت دائم یا موقت اطلاعات لازم را دریافت کنید و در این زمینه مشاوره بگیرید.

همچنین از آنجایی که برای انتخاب بهترین سالن کاشت مژه نیاز به کسب اطلاعات کامل در رابطه با رضایت مشتری سالن دارید؛ می‌توانید از طریق سایت نظرات و پیشنهادات مراجعه کنندگان به سالن مریم حیدری به عنوان بهترین سالن کاشت مژه را بررسی کنید.

کاشت مژه در تهرانپارس

کاشت مژه در منطقه تهرانپارس تهران به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت در سالن مریم حیدری امکان‌پذیر شده است. البته مراجعه کنندگان به سالن مریم حیدری برای دریافت خدمات کاشت مژه محدود به منطقه تهرانپارس نیستند. در واقع از سراسر تهران افراد جهت کاشت مژه به سالن مریم حیدری مراجعه می‌کنند.

همچنین از آنجایی که با انجام کاشت مژه در سالن مریم حیدری تهرانپارس می‌توانید وقت ترمیم هم دریافت کنید؛ در این زمینه هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. بنابراین برای انجام هماهنگی‌های بیشتر یا رزرو وقت کاشت مژه می‌توانید با کادر سالن مریم حیدری تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید