نانو لیفت بروز ابرو

مدت زمان زیادی است که روش‌های قدیمی طراحی و پر کردن ابروها به صورت غیر طبیعی منسوخ شده‌اند. در حال حاضر روش نانو لیفت بروز ابرو به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های زیبایی ابرو جایگاه ویژه‌ای در بین مراجعه کنندگان پیدا کرده است.

این روش سبک کاملا متفاوتی دارد و اغلب علاقمندان می‌پرسند که آیا روش نانو لیفت بروز دائمی است یا خیر؟ با این حال برای بررسی کامل سبک جدید طراحی طبیعی ابروها و ماندگاری آن در ادامه با ما همراه باشید.

نانو لیفت بروز ابرو چیست؟

نانو لیفت بروز ابرو سبک جدیدی از طراحی ابروها است که طی آن با استفاده از دستگاه نانو و لرزه‌گیر می‌توان خطوط زیبا و طبیعی بر روی ابروها ایجاد کرد. البته نکته مهم دیگری هم درباره این روش وجود دارد که دستگاه نانو لیفت بروز ابرو با سایر دستگاه‌های تتو و میکروی ابرو متفاوت است.

نانو لیفت بروز ابرو چیست؟

به همین خاطر هم عملکرد این دستگاه با سایر دستگاه‌های پیشین تفاوت دارد و با استفاده از آن می‌توان عملکرد فوق العاده‌ای را به اجرا گذاشت.نکته دیگری که باید به آن از جهت بررسی سبک نانو لیفت بروز توجه کنید؛ سوزن یا نیدل قابل استفاده در این دستگاه است.

سوزن‌های دستگاه نانو بروز کارتریج هستند و به سادگی می‌توان آن‌ها را در دستگاه جای داد. به دلیل این که این سوزن‌ها ظرافت بسیار زیادی دارند؛ خطوط رسم شده بر روی ابروها هم با دقت و ظرافت بالا ایجاد خواهند شد. در نهایت باید اشاره کرد که نانو لیفت بروز نه تنها حالت لیفت ابروها را تثبیت میکند؛ بلکه تمام قسمت‌های خالی ابروها با این روش از بین خواهند رفت.

ماندگاری نانو لیفت بروز ابرو

ماندگاری نانولیف بروز ابرو با توجه به جنس پوست مراجعه کننده و همچنین متریال استفاده شده تعیین خواهد شد. با این حال از آنجایی که نانو لیفت بروز ابرو کاملاً ظریف و طبیعی است و امکان پاک کردن آن وجود دارد؛ همچنین تا حدود ۲ سال نیاز به ترمیم نخواهد داشت؛ معمولاً ماندگاری لیفت ابرو از چند ماه تا دو سال با توجه به مواردی که پیش از این به آنها اشاره کردیم متغیر است.

ماندگاری نانو لیفت بروز ابرو

به همین دلیل هم برای جلوگیری از پاک شدن خطوط نانو باید حتماً در زمان مورد نیاز آن را ترمیم کرد. البته توجه کنید که برخی از افراد پس از یک دوره مشخص تمایل به پاک کردن کامل نانو لیفت بروز ابروی خود دارند و از این لحاظ هم محدودیتی وجود ندارد.

هزینه نانو لیفت بروز ابرو

هزینه نانو لیفت بروز ابرو با توجه به مهارت پیگمنتر و همچنین مواد استفاده شده متغیر خواهد بود. با این حال شما باید هزینه‌ای بین یک میلیون و ۵۰۰ تومان تا ۲ میلیون تومان را برای نانو لیفت بروز ابرو در نظر بگیرید. با این حال همانطور که توضیح دادیم.

هزینه نانو لیفت بروز ابرو

هزینه این سبک جدید طراحی ابروها کاملاً متغیر است و بهتر است برای انجام نانولیت بروز ابرو به سالن مریم حیدری مراجعه کنید تا خدمات با هزینه مناسب دریافت کنید. همچنین از آنجایی که در حال حاضر مجموعه مریم حیدری تخفیفات ویژه برای مشتریان در نظر گرفته است؛ بهتر است از این فرصت استثنایی غفلت نکنید.

نانو لیفت بروز ابرو در تهرانپارس

سالن مریم حیدری در تهرانپارس به عنوان یکی از اولین اجرا کنندگان سبک نانو لیفت بروز در تهران عملکرد بسیار ویژه‌ای را تا به امروز در این سبک آرایشی از خود به جا گذاشته است.

نانو لیفت بروز ابرو در تهرانپارس

بنابراین با وجود استثنایی بودن خدمات سالن مریم حیدری و همچنین امکان انجام نانو لیفت بروز ابرو به صورت حرفه‌ای در این مجموعه مراجعه کنندگان بسیار تحت تاثیر قرار می‌گیرند. بهتر است برای انجام فیبروز ابرو در تهرانپارس وقت قبلی از کادر سالن دریافت کنید.

مراقبت پیش از نانو لیفت بروز ابرو

پیش از انجام نانو لیفت بروز ابرو بهتر است از مصرف برخی از داروهای درمانی خودداری کنید. از جمله این داروها می‌توان به انواع داروهای کورتونی و مسکن اشاره کرد. با این حال همه چیز به آرایشگر شما بستگی دارد. پیش از انجام نانو لیفت بروز معمولا  آرایشگر شما توصیه‌های لازم را به شما خواهد کرد. با این حال ما در ادامه مهمترین نکات مراقبتی پیش از بروز ابرو را عنوان کرده‌ایم.

  • عدم مصرف دارو از سه ماه قبل
  • استحمام کردن
  • اصلاح ابروها

نگهداری بعد از نانو لیفت بروز ابرو

پس از انجام نانو لیفت بروز ابرو رعایت چندین نکته اهمیت بسیار زیادی دارد؛ در ادامه به این نکات به صورت کامل اشاره کرده‌ایم:

  • عدم برخورد آب به ناحیه تا ۳ روز
  • عدم مصرف داروهای کورتونی
  • باز گذاشتن ناحیه پوستی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید