کاشت خط چشم

کاشت خط چشم برای رهایی از دردسر آرایش روزانه انتخاب بسیار خوبی است! در واقع بسیاری از افراد نه تنها از آرایش دائم استقبال می‌کنند؛ بلکه حتی ترجیح می‌دهند؛ روتین آرایش مداوم خود را کنار بگذارند.

همچنین از آن جایی که کاشت خط چشم به عنوان روشی دائمی سال‌ها است که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود؛ اغلب افراد ترجیح می‌دهند که آن را امتحان کنند. از طرف دیگر، طراحی مداوم خط چشمی که به فرم صورت بیاید؛ تقریبا کار سختی است. بنابراین با انجام کاشت دائمی خط چشم دائم، دیگر نیازی به تکرار این کار وجود نخواهد داشت.

کاشت خط چشم چیست؟

کاشت خط چشم یکی از متدهای زیبایی لاین چشمی و زیبایی صورت است که به عنوان آرایش دائم چشم هم از آن یاد می‌شود. از گذشته تا به امروز کاشت خط چشم با رنگ مشکی به یکی از رایج‌ترین تاتو‌های صورت تبدیل شده است؛ با این حال اغلب افراد همچنان اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه طراحی و خدمات زیبایی چشم بر روی صورت ندارند.

در واقع آرایشگران و تاتو آرتیست‌ها با استفاده از مدل‌های کم عمق و دستگاه تاتو صورت خط چشم دائمی را کاشت می‌کنند. همچنین قبل از کاشت دائم خط چشم با استفاده از سوزن تاتو باید حتماً به فرم و مدل چشم‌ها توجه کرد. در واقع طراحی خط چشم برای هر فرد به صورت اختصاصی انجام می‌شود و دلیل آنها تفاوت‌های منحصر به فردی است که در بین چشم‌ها وجود دارد.

کاشت خط چشم

در نهایت پس از طراحی خط چشم مطابق سلیقه مشتری و به شکل اصولی، تتو آرتیست با استفاده از دستگاه رنگ مشکی را وارد لایه دوم پوست مشتری خواهد کرد. معمولاً خط دائمی چشم با دستگاه‌های کارتریج صورت انجام می‌شود و قرینگی و ظرافت بالایی دارد.

قیمت کاشت خط چشم

قیمت کاشت خط چشم ممکن است با توجه به مدل درخواستی مشتری و همچنین مهارت تتو آرتیست در سالن‌های مختلف کاملاً متفاوت باشد. به همین خاطر بهتر است حتماً پیش از انجام تاتو خط چشم با کادر سالن تماس بگیرید و با شرکت در یک جلسه مشاوره خدمات زیبایی چشم، قیمت این خدمات را هم جویا شوید.

قیمت کاشت خط چشم

البته معمولاً هزینه کاشت خط چشم نسبت به سایر تکنیک‌های تاتو خیلی بالاتر نیست و در همان محدوده قرار دارد. دلیل مناسب بودن قیمت کاشت خط چشم استفاده از مواد اولیه محدود و همچنین طراحی زودهنگام آن است.

ماندگاری کاشت خط چشم

خط چشم دائم مشکی رنگ در صورت توجه زیباجو تا مدت‌ها بر روی صورت او به شکل اولیه باقی خواهد ماند. با این حال نکته مهم در رابطه با میزان ماندگاری کاشت خط چشم نوع متریال مصرفی تاتو آرتیست و همچنین مهارت او است.

ماندگاری کاشت خط چشم

در واقع در صورتی که رنگ به خوبی وارد لاین دوم پوست شود ؛ماندگاری آن نسبتا بالا خواهد بود. اما گاهی اوقات هم ماندگاری تاتو خط چشم کاملاً به پوست مشتری بستگی دارد. با این حال از آنجایی که تاتو خط چشم به طور کامل محو نمی‌شود؛ به آن یک نوع تاتو دائم می‌گویند.

بهترین سالن کاشت خط چشم

یکی از بهترین سالن‌های کاشت خط چشم در شهر تهران واقع شده است؛ در واقع سالن خط چشم مریم حیدری با ارائه خدمات درجه یک و همچنین همکاری با کادر سالن مجرب در این زمینه افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده است.

به همین خاطر اغلب افراد از سراسر استان برای انجام کاشت خط چشم به سالن مریم حیدری مراجعه می‌کنند. همچنین این افراد اغلب تمایل دارند که خط چشم دائم آنها به بهترین شکل ممکن کاشت شود.

بهترین سالن کاشت خط چشم

خوشبختانه کادر سالن مریم حیدری در این زمینه تجربه بسیار زیادی دارند و می‌توانند یک کاشت استثنایی در لاین چشمی شما انجام بدهند. همچنین از آنجایی که در جلسات مشاوره طراحی و نوع کاشت شما مشخص می‌شود؛ دیگر نیازی به نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت‌.

کاشت خط چشم در تهرانپارس

اگر قصد انجام کاشت خط چشم در سالن تهران پارس مریم حیدری را دارید؛ بهتر است هرچه سریع‌تر جهت انجام کار با کادر سالن تماس بگیرید‌‌.

در واقع کادر سالن در اولین فرصت وقت مشاوره به شما ارائه می‌دهند و پس از آن می‌توانید برای دریافت مشاوره کاشت خط چشم یا دریافت خدمات به سالن مریم حیدری مراجعه کنید. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که با کاشت دائمی خط چشم در تهرانپارس امکان ترمیم آن در جلسات بعدی را هم خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید