شیدینگ چشم

شیدینگ چشم یکی از خدمات زیبایی چشم می باشد که به صورت تخصصی در سالن زیبایی مریم حیدری انجام می شود

امکان ندارد که شما یک خانم باشید، و نخواهید چهره تان زیبا و جذاب باشد، تمامی خانم ها به خصوص بانوان ایرانی همیشه به دنبال زیبا تر شدن صورت خود هستند. زیبایی صورت می تواند شامل چشم ها، ابرو ها، لب ها، بینی و … شود. اما از مهم ترین بخش در صورت هر خانمی که بیشتر به چشم می آید زیبایی چشم ها است. چشم ها مانند قلب بیرونی هر کسی می مانند و زیبایی آن می تواند اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهد.

امروزه با پیشرفت علم و صنعت زیبایی روش های جذاب و جدیدی برای زیبا تر شدن چشم ها بدون عمل جراحی به وجود آمده اند. که از سری این روش ها می توان به شیدینگ چشم اشاره کرد.

شیدینگ چشم چیست؟

در حالت کلی شیدینگ چشم به معنی سایه زدن است، و آرایش نیمه دائم برای طراحی پشت پلک بالایی را به وجود می ‌آورد. اما مزیت اصلب این روش در طبیعی بودن آن است و این ویژگی باعث شده تکنیک شیدینگ در بین بانوان از محبوبیت خاصی برخودار باشد. روش کار طراحی چشم در شیدینگ به این صورت است که سایه ‌ای در پشت چشم ها ایجاد می ‌شود که بر اساس آن فرم چشم‌ ها تغییر کرده و برجسته می ‌شوند.

شیدینگ چشم چیست؟

 

بهتر است بدایند که با استفاده از شیدینگ چشم نه تنها می‌ توان به چشم خود حالت بسیار زیبایی را داد؛ بلکه می ‌تواند به درشت نشان دادن چشم نیز کمک کند. به عبارتی انجام شیدینگ برای چشم علاوه بر خلق کردن زیبایی بی ‌حد و اندازه برای چشم فرد، او را از کشیدن خط چشم به صورت روزانه بی ‌نیاز خواهد کرد و موجب پر تر به نظر رسیدن مژه ‌ها نیز می ‌شود.

به همین علت شیدینگ چشم روشی بسیار خاص و جدید است که این روز ها استفاده از آن بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. خط چشم دائمی به صورت سایه‌ چشم، خط چشم و همچنین به صورت تلفیقی قابل اجرا است. همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از پوستی حساس برخوردار می ‌باشید و یا آستانه درد شما پایین است بهترین گزینه برای تاتوی چشم، شیدینگ چشم می ‌باشد.

مدل های شیدینگ چشم

اکنون که با شیدینگ چشم آشنا شدید بهتر است با انواع مدل های آن نیز آشنا شوید. انواع شیدینگ چشم عبارت است از:

مدل های شیدینگ چشم

  • شیدینگ چشم ساده

شیدینگ ساده چشم از رایج ‌ترین نوع شیدینگ چشم ها است که به صورت یک خط نازک بالای مژه ‌ها کشیده می ‌شود. این تکنیک از شیدینگ برای اکثر چشم‌ ها قابل اجرا است و برای افرادی که دارای پلک ‌های افتاده و یا خسته هستند می ‌تواند گزینه بسیار خوب و زیبایی باشد.

  • شدینگ بن مژه

افرادی که قصد دارند حالت چشم خود را حفظ کنند و همراه با آن چشم‌ های زیبا تری داشته باشند بهتر است از شیدینگ بن مژه استفاده کنند. همچنین با استفاده از شیدینگ بن مژه می ‌توان مژه ‌های خود را پر پشت ‌تر و پر رنگ‌ تر نشان داد.

  • سایه چشم پودری یا تاتو شیدینگ چشم

تاتوی شیدینگ چشم به صورت سایه پودری یکی از روش ‌های جدید و پر طرفدار کشیدن سایه چشم به صورت دائمی است. این روش به گونه‌ ای است که در پایین چشم تراکم بیشتری را نسبت به بالای آن مشاهده خواهیم کرد.

  • بن مژه

استفاده از بن مژه برای افرادی مناسب است که مژه ‌های کم پشت دارند و یا به هر دلیلی دارای مژه نیستند.

مزایا شیدینگ چشم

  • اصلاح فرم پلک و رفع افتادگی پلک
  • کشیده کردن پلک های شما
  • پر تر نشان دادن پلک های لاغر و استخوانی
  • لاغر نشان دادن پلک های پر و گوشتی
  • پر نشان دادن مژه ها

معایب شیدینگ چشم

  • التهاب و ورم پشت پلک
  • حساسیت به رنگ و قرمزی چشم
  • کشیدن زیاد پلک و زخم شدن
  • فشار دست زیاد و کبودی پلک
  • ریزش زود هنگام رنگ و تیکه تیکه شدن رنگ
  • بدرنگی در نتیجه عدم رعایت استفاده از مکمل که در بیشتر موارد رو به بنفشی یا سبزی می رود.

مراقبت های قبل از شیدینگ چشم

  1. از خوردن مواد غذایی کافئین دار یا قرص های کافئین دار پرهیز کنید.
  2. در دوران پریودی نباشید و به زمان بعد از سیکل موکول کنید.
  3. در دوران بارداری و شیردهی نباشید زیرا اثرات جبران ناپذیری برای نوزاد و جنین خواهد داشت.
  4. از خوردن مشروبات الکی پرهیز کنید.
  5. از کشیدن سیگار به تعداد زیاد پرهیز کنید.
  6. اگر حساسیت و بیماری خاصی دارید حتما با پزشک مشورت کنید.
  7. قرص هایی که خون را رقیق می کند مثل آسپرین و وارفارین با مشورت پزشک پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از شیدینگ چشم

  1. تا 3 روز با ویتامین A چشمی محل کاشت را چرب نگه دارید.
  2. بعد از کاشت پوست به حالت ترمیم در میاید و موجب پوسته و زخم می شود از دست کشیدن و کندن پوسته ها خودداری کنید.
  3. تا 3 روز به محل کاشت آب نزنید.
  4. از قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب و سولاریوم و اشعه مضر خودداری کنید.
  5. از سرم هایی که کار لایه برداری می کنند و کارهای پوستی تا چند روز خودداری کنید.
  6. چند روز بعد از کاشت به دلیل ترمیم مداوم پوست ممکن است شاهد تغییر رنگ شیدینگ چشم باشید که جای نگرانی نیست مجدد به رنگ اولیه باز می گردد تا بازه زمانی ترمیم، اجازه دهید این روند طی شود.

هزینه شیدینگ چشم

شیدینگ سایه جزء تکنیک های تتو محسوب می شود و ماندگاری بالایی دارد. همچنین هزینه این کار بسته به سالن و مرکزی که مراجعه می کنید کاملاً متغیر است. همچنین اگر یک مرکز تخصصی خوب را انتخاب کنید و نکات مراقبتی را رعایت کنید، شاهد نتیجه عالی خواهید بود.

هزینه شیدینگ چشم

 

ماندگاری این تکنیک بین 1 الی 5 سال است. میزان ماندگاری و هزینه شیدینگ سایه چشم به کیفیت برند، مهارت مستر، رعایت نکات مراقبتی و نوع پوست فرد دارد. اگر پس از گذشت چندین سال، شیدینگ سایه کمرنگ شد می توانید با یک جلسه ترمیم، زیبایی مجدد را به چشم ها بازگردانید.

شیدینگ چشم در تهران

چشم ها ها مهم ترین عضو زیبایی در صورت هستند، پس باید بسیار دقت کنید که در کجا خدمات زیبایی چشم را انجام می دهید. یکی از سالن های زیبایی که بسیار حرفه ای مشغول به کار شیدینگ چشم می باشد؛ سالن زیبایی مریم حیدری است.

شیدینگ چشم در تهران

 

در آکادمی خانم مریم حیدری به‌ عنوان بهترین مرکز شیدینگ چشم در شرق تهران بهترین خدمات ممکن را برای شیدینگ و تاتو چشم به شما عزیزان ارائه می‌نمایند.

شیدینگ چشم سالن زیبایی مریم حیدری

زیبایی صورت یکی از مهم ترین دغدغه ها برای خانم ها است که چشم ها مهم ترین بخش آن هستند؛ با استفاده از تکنیک شیدینگ چشم در سالن مریم حیدری می توانید زیبایی چشم ها و چهره خود را چند برابرکنید و اعتماد به نفس خود را بالا تر ببرید. همچنین می توانید از خدمات دیگر سالن زیبایی مریم حیدری به شیدینگ لب اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید