کانتور ابرو

حتما تا به حال عنوان کانتور ابرو به گوش شما رسیده است. در واقع کانتور ابروها روشی برای تغییر فرم پیشانی و ابرو است. همچنین از آن جایی که کانتور ابرو به تازگی وارد حرفه آرایشگری شده است؛ بسیاری از افراد با این روش زیبایی ابروها آشنایی ندارند. ما در اینجا علاوه بر ارائه توضیحات درباره روش کانتور ابرو، اطلاعات کاملی هم درباره مراقبت‌های قبل و بعد از کانتور ابرو ارائه کرده‌ایم.

کانتور ابرو چیست؟

یکی از روش‌های فرم دهی و همچنین زاویه سازی صورت، کانتور ابرو است. در واقع با استفاده از کانتور ابروها می‌توان تا حدودی فرم صورت آن‌ها را هم تغییر داد. در واقع شاید امروزه بهترین روش زیباسازی ابرو و تغییر فرم پیشانی، کانتور کامل ابرو باشد. در این روش آرایشگر‌ با استفاده از قلم کانتور، نسبت به قرینه سازی آن‌ها اقدام می‌کند.

همچنین از آنجایی که کانتور ابروها تاثیر بسیار زیادی بر روی فرم صورت میگذارد؛ بهتر است این کار را حتما نزد یک فرد ماهر انجام بدهید. در واقع مهارت آرایشگر از آن جهت اهمیت دارد که کانتور ابروها یک تکنیک بسیار تخصصی است و هر گونه اشتباه آرایشگر باعث از بین رفتن فرصت مراجعه کننده خواهد شد.

هزینه کانتور ابرو

هزینه کانتور ابرو به صورت متوسط با توجه به متریال استفاده شده و همچنین مهارت آرایشگر محاسبه خواهد شد. اما به هر حال گاهی اوقات به دلیل مهارت بالای آرایشگر یا سایر امکانات سالن زیبایی، ممکن است هزینه کانتور ابروها مبلغ بالاتری باشد.

به هر حال بهتر است قبل از مراجعه به سالن زیبای، حتما اطلاعات لازم را در رابطه با هزینه دریافتی سالن و همچنین نوع متریالی که قرار است برای کانتور ابروهای شما استفاده شود را کسب کنید. خوشبختانه در سالن زیبایی مریم حیدری یک جلسه مشاوره اختصاصی در رابطه با هزینه انجام کانتور ابروهای شما و همچنین مدل مورد نظرتان در نظر گرفته خواهد شد.

مزایای کانتور ابرو

شاید از جمله مهم‌ترین مزایای کانتور ابروها افزایش زیبایی فرم صورت و همچنین جوان سازی چهره باشد. اما کانتور در واقع باعث قرینه سازی فرم ابروها هم خواهد شد.

بنابراین قرینه سازی ابروها یکی دیگر از مزایای کانتور صورت است. همچنین شما با استفاده از کانتور می‌توانید تا حدودی فرم پیشانی خود را هم تغییر بدهید. در مجموع همه این موارد زیبایی چهره مراجعه کنندگان را افزایش داده و باعث زاویه سازی در صورت خواهند شد.

ماندگاری کانتور ابرو

ماندگاری کانتور ابروها کاملا به متریال کانتوری که انتخاب می‌کنید؛ بستگی خواهد داشت. برخی از مواد کانتور علاوه بر این که کیفیت بالاتری دارند؛ مدت بیشتری هم بر روی ابروهای شما باقی خواهند ماند. همچنین توجه کنید که هاشور مویی ابرو بدون استفاده از مواد تثبیت کننده رنگ، ممکن است موقتی باشد. بنابراین آرایشگر باید با استفاده صحیح از مواد کانتور، ماندگاری آن را افزایش بدهد.

مدل های کانتور ابرو

مدل‌های کانتور ابرو به شدت متنوع هستند. در واقع با استفاده از فرم چهره می‌توان مدل‌های کانتور متنوعی انجام داد. همچنین از آن جایی که کانتور به شدت بر روی فرم چهره تاثیر گذار است؛ باید مدلی را انتخاب کنید که با نقش صورت شما هماهنگی داشته باشد. از طرف دیگر، با استفاده از تکنیک کانتور می‌توان مدل‌های جدید هم خلق کرد.

نکات پیش از کانتور ابرو

پیش از انجام کانتور ابرو، باید حتما به یکسری از نکات به شدت مهم توجه کنید. در واقع بدون در نظر گیری این نکات، امکان کانتور ابروها وجود نخواهد داشت‌. از طرف دیگر، توجه کنید که در جلسات مشاوره در سالن زیبایی مریم حیدری، همه این نکات را به شما توضیح خواهیم داد. در ادامه به مهم‌ترین نکات کانتور ابرو اشاره کرده‌ایم:

  • استحمام
    • پاکسازی صورت
    • اصلاح ابرو
    • عدم مصرف داروهای کورتونی
    • عدم استفاده از مواد حساسیت زا

نگهداری بعد از کانتور ابرو

پس از انجام کانتور ابرو شما باید حتما به طریقه نگهداری از کانتور توجه کنید. مهم‌ترین نکاتی که می‌توان در رابطه با نگهداری‌های پس از کانتور ابروها عنوان کرد؛ عدم استحمام و برخورد آب به ناحیه تا مدت ۳ روز است. همچنین گاهی اوقات استفاده از برخی کرم‌های مرطوب کننده هم می‌تواند برای شما مفید باشد.

در واقع آرایشگر شما پس از پایان کار کانتور ابروها حتما نکات مراقبتی را به شما گوشزد خواهد کرد. از طرف دیگر، بهتر است که حتما این نکات را جدی گرفته و نسبت به رعایت آن‌ها اقدام کنید.

کانتور ابرو در تهرانپارس

سالن زیبایی مریم حیدری در تهرانپارس نخستین ارائه دهنده خدمات کانتور ابرو در این منطقه است. کادر سالن زیبایی مریم حیدری به شدت حرفه‌ای هستند و همچنین پیش از انجام هر گونه اقدامات زیبایی می‌توانید در جلسات مشاوره سالن شرکت کنید.

از آنجایی که بسیاری از افراد تمایل دارند که در سالن زیبایی مریم حیدری وقت فوری برای کانتور ابرو دریافت کنند؛ بهتر است جهت دریافت خدمات بیشتر با کادر سالن تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید