تکنیک‌های زیبایی که به طراحی یک مدل ابرو دخترانه کمک می‌کنند؛ تنوع بسیار زیادی دارند. با وجود الگوهای طراحی ابرو به شکل زنانه و دخترانه، استفاده از روش‌های مختلف زیبایی ابرو به همین منظور وجود دارد. امروزه اغلب دختر خانم‌ها از روش‌هایی که در نهایت خطوط ابروی نچرال و طبیعی به وجود می‌آورند؛ به شدت استقبال می‌کنند.

به طور کلی، مدل‌های دخترانه ابرو نه تنها به شدت پر طرفدار هستند؛ بلکه برخی از خانم‌ها هم ترجیح می‌دهند که ابروهای پرپشت‌تر یا به اصطلاح دخترانه داشته باشند. به همین منظور در ادامه انواع مدل‌های ابرو دخترانه را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مدل ابرو دخترانه

بهترین مدل ابرو دخترانه، مدل‌های خطی یا نچرال ابرو هستند. این مدل‌ها نه تنها حالت طبیعی‌تری به ابرو می‌دهند؛ بلکه به مرور زمان ابروهای شما زیبایی خود را از دست نمی‌دهند. همچنین باید توجه کرد که مدل‌های ابرو به طور کلی به شدت متنوع هستند و برخی از آن‌ها به دلیل نچرال بودن به اصطلاح دخترانه نامیده می‌شوند.

بهترین مدل ابرو دخترانه

در حال حاضر، با اطمینان می‌توان گفت که مدل‌های بلید یا کاشت پیگمنت در ابرو، از بهترین مدل‌های ابروی دخترانه هستند. در نتیجه شما باید حتما پس از مشورت با آرایشگر خود، از بین همین مدل‌ها بهترین گزینه را با توجه به جنس پوست و حالت ابروهای خود انتخاب کنید.

جدیدترین مدل ابرو دخترانه

جدیدترین مدل‌های ابروی دخترانه اغلب به صورت میکرو یا خطی هستند. به طور مثال روش‌های زیبایی میکرو بلیدینگ، میکرو پیگمنت، نانو بروز، لیفت و فیبروز ابرو از جدیدترین مدل‌های ابرو دخترانه هستند. هر یک از این تکنیک‌ها خطوط نازک یا مویی را بین موهای ابرو خود فرد ایجاد می‌کنند که در نهایت باعث پر شدن لاین ابروها و تغییر حالت آن‌ها خواهد شد.

جدیدترین مدل ابرو دخترانه

همچنین باید توجه کنید که برخی از مدل‌های ابرو هم علی‌رغم جدید بودن، برای برخی از افراد مناسب نیستند. به هر حال شما باید توجه کنید که در نهایت انتخاب مدل ابرو بر اساس سلیقه مشتری و همچنین پیشنهاد آرایشگر صورت خواهد گرفت. همچنین هر یک از روش‌های جدید زیبایی ابروها تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به شرح هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

  • روش میکروبلیدینگ ابرو: روش میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از قلم میکرو قابل انجام است و خطوطی هم‌راستا بت خطوط ابرو ایجاد می‌کند.
  • روش میکروپیگمنت ابرو: روش میکروپیگمنت ابروها با استفاده از دستگاه تتو قابل انجام است و خطوط هاشور بر روی ابرو ایجاد می‌کند.
  • روش نانو بروز ابرو: روش نانو بروز با استفاده از قلم نانو، باعث ایجاد خطوط مویی و طبیعی بر روی ابروها خواهد شد.
  • روش لیفت ابرو: روش لیفت ابرو از دیگر روش‌های زیبایی ابروها است که باعث ایجاد خطوط منظم ابروها خواهد شد.
  • روش فیبروز ابرو: روش فیبروز ابرو هم از دیگر تکنیک‌های زیبایی ابرو با استفاده از قلم فیبروز است.

خدمات زیبایی مدل ابرو دخترانه

در مجموعه مریم حیدری خدمات زیبایی ابرو دخترانه جهت کسب رضایت مشتریان ارائه می‌شود. خدمات زیبایی ابرو دخترانه دارای مدل‌ها و تنوع بالایی است که شما در نهایت طی جلسه مشاوره تکنیک نهایی برای زیبایی ابروهای خود را انتخاب خواهید کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که زیبایی ابروها بدون استفاده از روش صحیح امکان پذیر نخواهد بود.

در نتیجه باید حتما از روشی برای زیبایی ابروهای شما استفاده شود که کاملا با جنس پوست و رنگ ابروها متناسب باشد. البته در حال حاضر مشتریان می‌توانند با انتخاب تکنیک مورد نظر خود از آرایشگر بخواهند تا آن را با رنگ و مدل مناسب بر روی ابروهای‌شان اجرا کند. در نهایت باید حتما توجه داشت که خدمات زیبایی قابل ارائه در مجموعه مریم حیدری بر اساس سلیقه مشتری و همچنین پیشنهاد آرایشگر شما انجام خواهند شد.

مدل ابرو دخترانه کم پشت

خانم‌هایی که ابروهای کم پشتی دارند؛ می‌توانند از مدل‌های بلیدینگ یا کاشت مویی ابروها برای پرپشت‌تر شدن ابروی خود استفاده کنند. به طور مثال روش میکرو بلیدینگ یا میکرو پیگمنت ابروها، باعث ترمیم نقاط خالی ابرو و همچنین ایجاد خطوط مویی بر روی ابروها خواهد شد.

همچنین باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات برای پرپشت‌تر شدن ابروها، نیاز است چند مرحله به سالن زیبایی مریم حیدری مراجعه کنید. در واقع برخی از روش‌های زیبایی و پرپشتی ابروی دخترانه موقتی هستند و به همین خاطر با ترمیم می‌توان ماندگاری این تکنیک‌ها را افزایش داد.

انواع مدل ابرو دخترانه

برخی از مدل‌های ابروهای دخترانه با استفاده از دستگاه تتو و برخی دیگر هم با استفاده از قلم نانو و فیبروز قابل انجام هستند. در نهایت هدف از انجام تکنیک‌های زیبایی ابرو دخترانه، اصلاح حالت ابرو و ترمیم قسمت‌های خالی ابروها است.

انواع مدل ابرو دخترانه

در نتیجه شما میتوانید حتما از انواع مدل‌های زیبایی ابرو با هدف پرپشت‌تر شدن ابروها بهره ببرید. در اینجا انواع مدل‌های ابروی دخترانه را معرفی کرده‌ایم:

  • روش سایه ابرو
  • روش آمبره ابرو
  •  روش نانو بروز ابرو
  •  روش میکروبلیدینگ ابرو
  •  روش میکرو پیگمنت ابرو
  •  روش لیفت ابرو
  •  روش لیفت بروز ابرو
  •  روش فیبروز ابرو

معایب آمبره ابرو

آمبره ابرو به طور کلی معایب خاصی ندارد و شما با انجام این تکنیک زیبایی از نتیجه بسیار رضایت خواهید داشت. با این حال، باید حتما پیش از انجام آمبره ابرو، در این زمینه مشاوره دریافت کنید و حتی از آرایشگر بخواهید که مدل مورد نظرتان را با ماژیک ابرو به صورت موقت بر روی ابروها اجرا کند. در نهایت باید توجه کنید که نگهداری از آمبره ابروها ساده است و تا سه روز نباید آب به ناحیه ابروها برخورد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید