خط چشم دائمی

خط چشم دائمی یکی از خدمات زیبایی چشم می باشد که با هزینه بسیار مناسب و ماندگاری بالا می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره شما داشته باشد

آرایش چشم‌ها همیشه وقت گیر و حساس است! در واقع برای طراحی آرایش چشم‌ها به صورت حرفه‌ای نیاز به دقت و مهارت بسیار زیادی وجود دارد. اما انواع مختلف آرایش دائم، باعث درخشیدن دائم چشم‌ها خواهند شد.

امروزه امکان طراحی حرفه‌ای خط چشم با استفاده از تکنیک‌های آرایش دائم وجود دارد. اگر یک آرایشگر حرفه‌ای برای شما خط چشم دائمی را طراحی کند؛ تا مدت‌ها نیازی به استفاده از وسایل آرایشی نخواهید داشت.

خدمات خط چشم دائمی

خط چشم دائمی یا شیدینگ چشم یکی از متودهای قدیمی آرایش دائم است که با گذر سال‌ها تکنیک و متریال آن به روز شده است. با این حال خط چشم دائم طرفداران بسیار زیادی دارد و در صورت رسم صحیح تا مدت‌ها باقی می‌ماند. خط چشم دائم را تتو آرتیست با یک نیدل کم عمق و دستگاه تتو قلمی حرفه‌ای طراحی می‌کند تا چشم‌ها آسیب نبینند.

خدمات خط چشم دائمی

با این حال برای داشتن یک خط چشم زیبا، حتما به نزد تتو آرتیست حرفه‌ای مراجعه کنید. معمولا افراد غیر حرفه‌ای با وجود چندین بار ترمیم خط چشم، نتیجه خوبی به بار نمی‌آورند. البته مدت زمان باقی ماندن خط چشم سالن زیبایی مریم حیدری دائمی است و نیاز به ترمیم مکرر ندارد. بهترین متریال خط چشم و رنگ مشکی در سالن استفاده می‌شود و از جمله خدمات کادر مجموعه، ارائه مراقبت‌های بعد از تتو است.

هزینه خط چشم دائمی

هزینه خط چشم دائم در سالن‌های زیبایی بستگی به مواد استفاده شده و تکنیک تتو آرتیست دارد. اما دریافت هزینه‌های بیش از اندازه بالا به هیچ وجه صحیح نیست. باید حتما قبل از مراجعه و طی جلسه مشاوره با توجه به مدل و متریال، هزینه مشخص شود.

هزینه خط چشم دائمی

در واقع میزان هزینه دریافتی بستگی بسیار زیادی به خدمات سالن زیبایی دارد. البته بهترین متریال و بهترین تکنیک با هزینه مناسب در سالن زیبایی مریم حیدری، به جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان استفاده می‌شود.

مزایای خط چشم دائمی

خط چشم دائم از چندین جهت مزایای بیشتری نسبت به آرایش موقت دارد. استفاده روزانه از خط چشم‌های موقت با ترکیبات شیمیایی، با گذشت زمان به پوست و مردمک چشم آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند. اما خط چشم دائم هیچ آسیبی متوجه چشم‌ها یا پوست اطراف آن نمی‌کند.

مزایای خط چشم دائمی

همچنین این خط چشم به دلیل نفوذ به داخل پوست، زیبایی و گیرایی چشم‌ها را چندین برابر می‌کند. در صورتی که برای انجام خط چشم به صورت دائم مردد هستید؛ باید اشاره کنیم که امکان ریموو این نوع خط چشم هم وجود دارد.

با این حال  اگر افراد تمایل به حفظ آن داشته باشند؛ می‌توانند پس از کم رنگ شدن خط چشم، آن را ترمیم کنند. از جمله دیگر مزایای خط چشم دائم هم، نداشتن عوارض و آسیب‌های پوستی است.

قبل از خط چشم دائمی چه کار باید بکنیم

مراقبت‌های قبل از خط چشم دائم شامل انجام و رعایت نکات بهداشتی و سلامتی می‌شود. در واقع باید پیش از انجام خط چشم مصرف داروهای کورتونی و ضد التهابی را قطع کنید. حدودا از ۶ ماه قبل نباید هیچ داروی کورتونی مصرف کنید؛ زیرا این داروها باعث نازک شدن پوست صورت و حساسیت‌های دیگر می‌شوند.

همچنین مصرف داروهای مسکن یا آسپرین قبل از انجام تتو خط چشم دائم، ممکن است خطرناک باشد. مجموع مراقبت‌های دارویی، باعث گرفتن نتیجه بهتری خواهد شد. البته باید مراقبت‌های بهداشتی هم انجام بدهید. قبل از مراجعه برای انجام تتو پوست آن ناحیه را شیو کنید و به حمام بروید. تا چند روز بعد از انجام تتو امکان برخورد آن ناحیه با آب وجود ندارد.

نگهداری خط چشم دائمی

نگهداری خط چشم دائمی یکی از مهم‌ترین مراحل انجام آن است. پس از اینکه خط چشم بر روی پلک‌های شما تتو شد؛ باید از اسکین کر یا محصولات ضد عفونی پس از تتو استفاده کنید. بعد از مراجعه به منزل، به مدت ۳ روز ناحیه تتو شده را آب نگیرید و روزی سه بار با پماد A چشمی چرب کنید.

شاید گمان کنید که زخم تتو خونریزی یا عفونت خواهد کرد. اما هیچکدام از این دو مورد طبیعی نیست. در صورت مشاهده هر کدام از آنها، سریعا به نزد پزشک مراجعه کنید.

ماندگاری خط چشم دائمی

تتو آرتیست باید از متریال با کیفیت برای ماندگاری تتو به صورت دائم استفاده کند. این کار کمک می‌کند که مشتری نیازی به تکرار تتو یا ترمیم آن نداشته باشد.

ماندگاری خط چشم دائمی

همچنین مواد بی کیفیت موجب عفونت ناحیه تتو شده و یا نکروز بافت پوست می‌شوند. معمولا خط چشم دائمی با مواد با کیفیت به صورت دائمی باقی می‌ماند و تنها هر پنج سال یکبار باید رنگ آن را تمدید کند.

خط چشم دائمی در تهرانپارس

استفاده از سوزن استریل و مواد با کیفیت برای انجام خط چشم دائمی بسیار مهم است. سالن زیبایی مریم حیدری در تهرانپارس، تنها مجموعه مورد تایید از نظر کیفیت و تکنیک است. برای انجام خط چشم دائمی در تهرانپارس، می‌توانید از سالن زیبایی مریم حیدری مشاوره بگیرید. پس از جلسه مشاوره نوبت مراجعه شما و طرح خط چشم مناسب برای شما مشخص خواهند شد.

همچنین شما می توانید از از دیگر خدمات زیبایی چشم در سالن زیبایی مریم حیدری همچون بن مژه ، خط مژه دائمی بهره بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید