رژ لب دائمی

رژ لب دائمی یا تتو شیدینگ لب یکی از خدمات آرایشگری است که زیبایی لب‌های شما را چندین برابر می‌کند. در واقع امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌ها و تکنیک‌های تتو صورت، امکان تغییر رنگ لب شما به صورت دائم و همچنین برجسته سازی آن با استفاده از دستگاه تتو وجود دارد.

مشتریان شیدینگ یا تتو دائم لب معمولا میخواهند که فرم لب آنها زیبایی بیشتری پیدا کند. به همین خاطر تتو رژ لب انتخاب آنها است‌.

رژ لب دائمی چیست؟

رژ لب دائمی یا خط لب یک نوع تزریق رنگ دلخواه به دخل پوست لب است که برای همیشه رنگ واقعی لب مراجعه کننده را تغییر می‌دهد. در واقع انجام رژ لب دائمی تجلی هنر تتو آرتیست برای زيباتر شدن چهره شما است.

رژ لب دائمی چیست؟

این تکنیک به صورت تهاجمی و با استفاده از نیدل یا سوزن تتو انجام می‌شود. البته پیش از انجام هر کاری تتو کار وضعیت سلامت مشتری را چک میکند تا مطمئن شود برای او عوارض خاصی بروز پیدا نکند.

همچنین دستگاه تتویی که با استفاده از آن رژ لب دائمی طراحی میشود؛ دستگاه قلمی تتو صورت است و عمق سوزن آن برای تزریق رنگ لب حدود ۳ میلی متر تعیین می‌شود. همچنین شما می توانید برای زیبایی لب خود شیدینگ لب را انجام دهید که در سالن زییابب مریم حیدری مشاوره آن را نیز می توانید بگیرید

هزینه رژ لب دائمی

هزینه طراحی رژ لب دائمی روی لب‌های شما معمولا بستگی به قیمت مواد اولیه و نیاز مشتری دارد. این هزینه ممکن است از مشتری به مشتری دیگر متفاوت باشد و نتوان برای آن نرخ ثابتی تعیین کرد.

هزینه رژ لب دائمی

البته بهتر است پیش از اقدام به طراحی تتو رژ لب، درباره قیمت آن پرس و جو کنید. معمولا اکثر سالن‌های زیبایی قیمت دقیق به شما نخواهند داد. اما سالن زیبایی مریم حیدری، خدمات مشاوره رایگان رژ لب دائمی را ترتیب دیده است تا مشتریان با خیال راحت خدمات دریافت کنند.

بهترین کلینیک رژ لب دائمی

بهترین کلینیک رژ لب دائمی باید از متریال با کیفیت و اصل برای جلوگیری از بروز هر نوع عفونتی استفاده کند. البته معمولا کلینیک‌هایی که تاییدیه صنف آرایشگران و سازمان بهداشت را داشته باشند؛ مورد تایید هستند.

بهترین کلینیک رژ لب دائمی

با این حال پیش از مراجعه حتما نظر مشتریان قبلی آن کلینیک را جویا شوید و کاملا آگاهانه انتخاب خود را انجام دهید.

مشاوره رژ لب دائمی

مشاوره رژ لب دائمی برای بررسی خواسته مشتری و همچنین چک کردن امکان انجام تتو روی صورت او انجام می‌شود. در طی مشاوره معمولا قیمت خدمات نیز تعیین می‌شود و پس از آن میتوانید برای دریافت وقت از سالن مراجعه کنید.

مزایا رژ لب دائمی

رژ لب دائمی مزایایی دارد؛ که هیچ وقت از انجام آن پشیمان نخواهید شد. از جمله مزایای تتو رژ لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بد رنگی لب از بین می‌رود.
    • با آب یا شستشو از بین نمی‌رود.
    • زیبایی چهره را چند برابر می‌کند.

پیش از رژ لب دائمی چه اقداماتی انجام بدیم؟

پیش از انجام رژ لب دائمی باید مصرف داروهای کورتونی یا ضد التهابی خود را قطع کنید؛ تا پوست شما در برابر تتو صورت واکنشی نشان ندهد. همچنین بهتر است حتما صورت خود را پیش از مراجعه مو زدایی کنید تا شرایط بهداشتی بهتر رعایت شود.

البته مهم‌ترین قسمت توصیه‌های پیش از مراجعه دوش گرفتن و حمام است؛ زیرا تا ۳ روز امکان شستشو آن ناحیه را ندارید. به هر حال اگر پیش از انجام تتو رژ لب نکات مهم را رعایت کنید؛ ماندگاری این رژ لب بر روی لب‌های شما بی نظیر خواهد شد.

نگهداری بعد از رژ لب دائمی

برای حفظ کیفیت تتو رژ لب در طول زمان، بهتر است چندین بار ترمیم انجام بدهید. همچنین آن ناحیه را به هیچ وجه با آب و صابون نشویید تا رنگ به مرور کمتر نشود. البته حمام نکردن تا ۳ روز پس از انجام تتو و استفاده از پماد A چشمی هم از واجبات است.

اگر در ناحیه‌ای که تتو رژ لب روی آن انجام شده است؛ از وازلین یا هر ماده چرب کننده دیگری استفاده کنید؛ امکان کم رنگ‌تر شدن تتو به مرور زمان وجود دارد. بنابراین حتما توصیه تتو کارها را جدی بگیرید و از پماد A چشمی برای آن ناحیه استفاده کنید.

البته مراقبت‌های پس از تتو برای هر فردی کمی متفاوت است و ممکن است تتو کار شما شیوه‌ مراقبتی متفاوتی را توصیه کرده باشد. البته اصول یکی هستند و به همین خاطر باید آنها را رعایت کنید.

رژ لب دائمی در تهرانپارس

برای دریافت خدمات رژ لب دائمی در تهرانپارس می‌توانید به آکادمی و سالن زیبایی مریم حیدری مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا دریافت کنید. در این صورت هیچگاه پشیمان نیز نخواهید شد. سالن‌های زیبایی امروزه خدمات تتو رژ لب در محدوده تهرانپارس را به سرعت می‌پذیرند و هیچ جای نگرانی نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید