خط مژه دائمی

خط مژه دائمی یکی از انواع خدماتی که باعث زیباتر شدن چشم‌های شما خواهد شد می باشد. خط مژه دائمی، مژه‌های شما را پر پشت تر می‌کند و اگر رنگ طبیعی مژه‌های شما بور باشد؛ خط مژه آن را نمایان‌تر می‌کند. بهتر است خط مژه را حتما در یک مرکز زیبایی معتبر و نزد یک فرد حرفه‌ای انجام بدهید.

خط مژه دائمی چیست؟

خط مزه دائمی دقیقا مانند بن مژه است و همان کارکرد را دارد. البته تفاوت جزئی خط مژه با بن مژه محل انجام آنها است‌. خط مژه یک لاین کامل از مژه‌های روی پلک را پر می‌کند.

خط مژه دائمی چیست؟

اگر خط مژه تا به امروز کشیده باشید؛ حتما در جریان هستید که تا چه میزان درخشش چشم‌ها یا مژه‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین بهترین روش انجام خط مژه، با استفاده از رنگ مشکی اورجینال و دستگاه تتو صورت است.

بهترین کلینیک خط مژه دائمی

کلینیک‌های مورد تایید و برتر در زمینه انجام خدمات تتو صورت در سطح کشور بسیار محدود هستند‌. در واقع بهترین کلینیک انجام خدمات زیبایی همچون خط مژه، مرکزی است که حتما از متریال و دستگاه‌های حرفه‌ای استفاده کند.

بهترین کلینیک خط مژه دائمی

البته کادر سالن هم باید کاملا با تجربه و حرفه‌ای باشند. یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی که متریال درجه یک استفاده می‌کند و کادر آن بسیار مجرب هستند؛ سالن زیبایی مریم حیدری است. البته مهم‌ترین معیار انتخاب بهترین کلینیک خط مژه دائمی باید رعایت بهداشت این مراکز باشد.

خط مژه دائمی در تهران پارس

اگر ساکن منطقه تهران پارس هستید و می‌خواهید خط مژه بکشید؛ می توانید به سالن زیبایی مریم حیدری مراجعه کنید که با بهره گیری از بروز ترین تجهیزات و مجرب ترین مسترها می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهد، همچنین در این سالن زیبایی خدمات دیگر مثل شیدینگ چشم ، شیدینگ لب ، فیبروز ابرو و ….. انجام می شود

هزینه خط مژه دائمی

هزینه خط مژه دائمی با توجه به متریال و دستگاه‌هایی که در سالن استفاده میکنند؛ تعیین می‌شود. همچنین گاهی اوقات هزینه سالن‌های حرفه‌ای با سایر مراکز متفاوت است.

هزینه خط مژه دائمی

بنابراین بهتر است پیش از مراجعه به یک مرکز خاص حتما قیمت انجام خدمات آنها را جویا شوید.

مشاوره خط مژه دائمی

برای دریافت مشاوره خط مژه دائمی از مرکز ما می‌توانید با شماره‌ تلفن‌های قرار گرفته در سایت تماس بگیرید. البته امکان این که بخواهید به صورت حضوری مشاوره دریافت کنید؛ وجود دارد. کافی است پیش از حضور برای انجام مشاوره رایگان خط مژه نوبت دریافت کنید و در همان وقت تشریف بیاورید.

مدلهای خط مژه دائمی

خط مژه دائمی تنوع دارد و با توجه به حالت چشم یا خط مژه‌های شما تتو آرتیست خط مژه شما را طراحی خواهد کرد. البته اگر مدل خط مژه خاصی مد نظر شما باشد هیچ مشکلی وجود ندارد و می‌توانید به سادگی همان مدل را به تتو آرتیست خود نشان بدهید.

مدلهای خط مژه دائمی

تتو آرتیست هم حتما همان مدل را برای شما کار خواهد کرد. با این حال اگر تصمیم گیری و طراحی نهایی را به تتو آرتیست خود بسپارید؛ رضایت بیشتری از نتیجه کار خواهید داشت.

مزایا خط مژه دائمی

خط مژه دائمی مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. به طور مثال شما دیگر نیازی به روش‌های موقت افزایش سایز مژه، همچون کاشت یا اکستنشن مژه‌ها نخواهید داشت‌. تتو به طور کلی یک نوع آرایش دائم است که مزایای انجام آن بی شمار است.

اگر خط مژه شما به خوبی طراحی و اجرا شود؛ برای همیشه مژه‌های شما حالت پرپشت و گیرا خواهند داشت. البته در صورتی که مژه‌های شما رنگی به غیر از مشکی دارند؛ همچنان نتیجه خط مژه رضایت بخش خواهد بود. بهتر است کار خود را به یک تتو آرتیست ماهر بسپارید تا شاهد مزایای زیر باشید:

  • دائم بودن خط مژه
    • نداشتن عوارض خاص
    • پر پشت شدن مژه‌ها

پیش از خط مژه دائمی چکار کنیم ؟

پیش از انجام خط مژه باید حتما یک سری از نکات بسیار مهم را رعایت کنید. تتو آرتیست پیش از مراجعه شما لیستی از اقدامات لازم پیش از انجام تتو خط مژه را برای شما ارسال خواهد کرد.

رعایت این نکات باعث خواهد شد هیج گونه عوارضی را تجربه نکنید و از نتیجه تتو خط چشم خود رضایت کامل داشته باشید. البته رعایت این نکات خیلی سخت نیست و می‌توانید به تنهایی آن‌ها را انجام بدهید. در ادامه نکاتی که باید پیش از انجام تتو انجام بدهید را توضیح داده‌ایم.

  • باید پیش از مراجعه کردن به مرکز تتو خط مژه دائمی، حتما مصرف داروهای کورتونی یا مسکن‌ها را قطع کنید.
  • اگر دچار بیماری‌های خاص هستید؛ باید حتما به تتو آرتیست خود پیش از مراجعه اطلاع بدهید.
  • پیش از انجام تتو باید دوش بگیرید و پوست صورت خود را بهتر است که اصلاح یا پاکسازی کنید.

نگهداری بعد از خط مژه دائمی

پس از انجام خط مژه دائمی باید حتما به مدت ۳ روز از پماد A چشمی استفاده کنید و به هیچ وجه در مدت آن ۳ روز با آب سرد یا گرم دوش نگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید