لیفت ابرو

تکنیک جدید زیبایی ابروها لیفت ابرو است که به مد سال هم تبدیل شده است. با این حال لیفت کردن ابروها صرفا یک مد نبوده و یک تکنیک زیبایی منحصر به فرد است. در واقع از آنجایی که ابروها در فرم دهی صورت نقش بسیار مهمی را دارا هستند؛ لیفت کردن ابرو باعث ایجاد تقارن و همچنین زاویه مناسب ابروها خواهد شد.

بسیاری از افراد تمایل دارند که به شیوه طبیعی ابروهای خود را ترمیم کنند؛ اما با روش‌های زیبایی لیفت کردن ابرو آشنا نیستند. در اینجا از چگونگی انجام لیفت ابرو و همچنین تاثیرات آن بر زیبایی صورت خواهیم گفت.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی برای منظم کردن ابروها و همچنین فرم دادن آنها به سمت بالا است. در واقع با استفاده از لیفت کردن ابرو شما می‌توانید ابروهای خود را تغییر فرم داده و همچنین قسمت‌های خالی از موی ابروی خود را هم پوشش بدهید. البته این تنها مزیت لیفت کردن ابرو نیست بلکه مزایای دیگری هم دارد.

لیفت ابرو چیست؟

در واقع با انجام لیفت ابروها چهره شما فرم پرتری به خود خواهد گرفت و به اصطلاح باز خواهد شد. البته معمولاً افرادی از لیفت ابرو استقبال می‌کنند که فرم طبیعی چهره را می‌پسندند. همچنین باید توجه کنید که لیفت کردن ابرو مناسب افرادی است که می‌خواهند روش زیبایی ابروهای آنها موقتی باشد.

هزینه لیفت ابرو

هزینه لیفت کردن ابروها متغیر است؛ در واقع ممکن است شما هزینه‌ای برابر با چند صد هزار تومان تا چند میلیون پرداخت کنید. به طور کلی هزینه لیفت کردن ابرو کاملاً به وسایل آرایشی استفاده شده برای انجام این کار و مهارت آرایشگر بستگی دارد. آرایشگرهای مختلف هزینه متفاوتی را هم برای لیفت کردن ابروها دریافت می‌کنند.

هزینه لیفت ابرو

به هر حال مانند سایر خدمات زیبایی محدوده قیمتی لیفت ابرو هم بستگی به سالن زیبایی و آرایشگر ابروهای شما خواهد داشت. بنابراین حتماً قبل از مراجعه به سالن زیبایی جهت انجام هاشور ابرو هزینه آن را از آرایشگر بپرسید.

مدل های لیفت ابرو

معمولا لیفت ابرو به یک مدل ساده و طبیعی انجام می‌شود. اما برخی از مدل‌های لیفت کردن ابرو هم کاملاً با توجه به صورت مشتری و فرم دلخواه او طراحی می‌شوند‌.

مدل های لیفت ابرو

بنابراین مدل لیفت کردن ابروها در افراد مختلف متفاوت است و به همین خاطر شما باید حتماً در جلسات مشاوره میکروبلدینگ ابرو این مسائل را طرح کنید. البته در روز مراجعه به سالن زیبایی هم معمولاً پیش از لیفت کردن ابرو درباره مدل مناسب صورت شما و همچنین بهترین روش برای انجام آن اطلاعات زیادی را ارائه می‌کنند.

بهترین مرکز لیفت ابرو

به قطع می‌توان گفت هر سالن زیبایی که علی رغم داشتن مراجعه کنندگان زیاد رضایت آنها را هم کسب کند؛ بهترین مرکز انجام لیفت ابرو است.

بهترین مرکز لیفت ابرو

اما در مجموعه مریم حیدری رضایت مشتریان جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و حتی این افراد مجموعه مریم حیدری را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند. بنابراین شما باید به عنوان یک متقاضی انجام لیفت کردن ابرو حتماً مشتری مداری سالن را هم در نظر بگیرید.

مزایا لیفت ابرو

یکی از مهم‌ترین مزایای انجام لیفت کردن ابرو زاویه گرفتن ابروها و همچنین زیبایی بیشتر صورت است. در واقع با انجام این روش شما دیگر نیازی به مرتب کردن موهای ابرو نخواهید داشت.همچنین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با لیفت کردن ابرو صورت خود را جوان‌تر کنند.

مزایا لیفت ابرو

در واقع می‌توان گفت که لیفت کردن ابرو علی رغم جوانسازی چهره بدون ضرر بوده و به همین خاطر می‌توانید صرفاً مزایای انجام این کار را بررسی کنید.

نگهداری پیش از لیفت ابرو

قبل از انجام لیفت ابرو نیاز به مراقبت‌های خاصی نیست. با این حال بهتر است قبل از مراجعه به سالن زیبایی حمام کنید و همچنین اصلاح صورت خود را انجام بدهید.

نگهداری پیش از لیفت ابرو

مرتب بودن ابروها باعث افزایش زیبایی شما و همچنین نتیجه بخشی زودتر لیفت ابرو بر روی صورتتان خواهد شد. به هر حال توجه کنید که لیفت کردن ابرو یک روش تهاجمی زیبایی نیست و به همین خاطر شما می‌توانید این کار را بدون هیچگونه عوارضی انجام بدهید.

مراقبت بعد از لیفت ابرو

مراقبت‌های بعد از لیفت ابرو چندان سخت نیستند. همین که ابروهای شما تا چند روز تحت تاثیر برخورد آب یا بخارات مایع قرار نگیرد کافی خواهد بود.

مراقبت بعد از لیفت ابرو

همچنین بهتر است که در زمان خواب هم از صورت و ابروهای خود با استفاده از چسب‌های ویژه مراقبت کنید. به غیر از این موارد بعد از فیبروز ابرو از هیچ ماده شوينده شیمیایی استفاده نکنید و اجازه بدهید که روند مراقبت‌های پس از انجام لیفت در ابرو به خوبی پیش برود.

لیفت ابرو تهرانپارس

در منطقه تهرانپارس، سالن زیبایی مریم حیدری امکان انجام لیفت ابرو را برای نخستین بار فراهم کرده است. در واقع شما می‌توانید از طریق مراجعه به سالن‌ زیبایی مریم حیدری ابروهای خود را لیفت کنید.

لیفت ابرو تهرانپارس

البته لیفت کردن ابروها به طور کلی فرایندی ساده‌ای نبوده و فقط آرایشگرهای حرفه‌ای می‌توانند این کار را انجام بدهند؛ بنابراین از طریق تماس با کارشناسان سالن زیبایی مریم حیدری و همچنین توجه به نکات ارائه شده در جلسه مشاوره، وقت دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید