آموزش میکروبلیدینگ ابرو

آموزش میکروبلیدینگ ابرو برای هنرجویان بسیار کاربردی خواهد بود. امروزه یکی از شاخه‌های جدید آرایش دائم ابرو میکروبلیدینگ است. در این روش ابروها به صورت کاملاً متقارن طراحی می‌شوند. با توجه به خاص بودن سبک میکروبلیدینگ، آموزش آن مزایای بسیار زیادی دارد.

اگر شما هم تمایل دارید که میکروبلیدینگ را آموزش ببینید؛ می‌توانید از یک مدرس حرفه‌ای کمک بگیرید. آموزش میکروبلیدینگ در چند جلسه مداوم به صورت حضوری انجام می‌شود. همچنین در پایان دوره آموزشی یک گواهینامه فنی و حرفه‌ای جهت تایید مهارت شما در زمینه میکروبلیدینگ به هنرجویان ارائه خواهد شد.

گواهی این دوره کاملاً معتبر است و پس از پایان این دوره می‌توانید کار خود را شروع کنید. برای شروع دوره به مواد میکروبلیدینگ تمرینی و وسایل آموزشی نیاز دارید. در ادامه توضیحات کاملی درباره روش آموزش و مهارت‌هایی که در این دوره فرا می‌گیرید داده شده است.

هزینه آموزش میکروبلیدینگ ابرو

هزینه دوره آموزشی میکروبلیدینگ ابرو به مدت زمان برگزاری دوره و همچنین مدرسی که این دوره را تدریس می‌کند بستگی دارد. در واقع امکان مشخص کردن قیمت دقیق دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ وجود ندارد. چنانچه تمایل دارید از هزینه دقیق آموزش میکروبلیدینگ ابرو اطلاع پیدا کنید؛ می‌توانید با مجموعه مریم حیدری تماس بگیرید.

هزینه آموزش میکروبلیدینگ ابرو

همچنین در مجموعه گاهی اوقات دوره‌ها شامل تخفیف می‌شوند. بنابراین از طریق سایت و پیج مجموعه در فضای مجازی؛ می‌توانید از تخفیف‌های دوره‌های آموزشی اطلاع پیدا کنید. جهت شرکت در دوره‌ها اطلاعات سایت و پیج مریم حیدری را دنبال کنید.

البته اگر نیاز به انجام مشاوره کامل برای شرکت در دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ دارید؛ میتوانید با کادر مجموعه از طریق سایت یا تماس تلفنی  ارتباط برقرار کنید. معمولا هزینه دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ در ابتدای دوره دریافت می‌شود و مراحل ثبت نام پس از آن انجام خواهد شد.

مدت زمان آموزش میکروبلیدینگ ابرو

مدت زمان آموزش میکروبلیدینگ ابرو کاملا بستگی به مدرس دوره شما دارد. اما به هر حال برای آموزش تمام مباحث میکروبلیدینگ ابرو از جمله رنگ شناسی و پوست شناسی، باید حتما چند هفته به آموزشگاه مراجعه کنید. آموزش کامل میکروبلیدینگ ابرو شامل مراحل انجام تمرین بر روی پوست مصنوعی صورت و همچنین تمرین بر روی مدل‌های واقعی است.

مدت زمان آموزش میکروبلیدینگ ابرو

در واقع مراحل اولیه آموزش میکروبلیدینگ با مطالب آموزشی تئوری آغاز می‌شود و در مراحل بعدی باید به صورت عملی آموزش ببینید. در حالت فوری، مدت زمان آموزش شما ۲ الی ۳ روز است و پس از آن باید تمرینات عملی خود را شروع کنید. کار بر روی مدل‌ها یکی از مهم‌ترین مراحل آموزشی هنرجویان است. در این مرحله باید تمام دانش عملی و تجربی خود را روی کار بیاورید.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو به صورت خصوصی

آموزش میکروبلیدینگ به صورت خصوصی امکانات بیشتری را در اختیار هنرجویان می‌گذارد. در صورتی که می‌خواهید میکروبلیدینگ را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید؛ ما شرکت در دوره‌های خصوصی آموزش میکروبلیدینگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

البته در این دوره‌ها مطالبی مشابه دوره‌های عمومی ارائه می‌شود. تنها تفاوت دوره‌های خصوصی میکروبلیدینگ با دوره‌های عمومی، وجود مدت زمان اختصاصی بیشتر و تمرکز مدرس بر روی یادگیری یک هنرجو است. در دوره‌های خصوصی، شما زمان اختصاصی بیشتری برای یادگیری دارید و به همین خاطر هر آن چه یاد میگیرید؛ عمیقا در ذهن شما ثبت خواهد شد.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو ورود به بازار کار

زمانی که آموزش میکروبلیدینگ ابرو شما تمام شود؛ می‌توانید بر روی مدل‌‌های واقعی کار کنید و از مدل‌های خود هزینه دریافت کنید. پس از کار بر روی مدل‌ها، مدرک آموزشی شما آماده شده و با ارائه آن همراه با نمونه کارهای روی صورت مدل، می‌توانید وارد بازار کار شوید. البته امروزه در سالن‌های زیبایی مختلف، امکان جذب نیرو به صورت تخصصی و در بخش‌های مستقل وجود دارد. بنابراین پس از پایان دوره آموزشی می‌توانید؛ در یکی از سالن‌های زیبایی مد نظر خود مشغول به کار شوید.

دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو

دوره آموزش میکروبلیدینگ ابروی مریم حیدری به صورت کاملاً حرفه‌ای و همراه با ارائه مدرک در حال برگزاری است. این دوره به صورت تخصصی شما را به یک میکروبلیدینگ کار حرفه‌ای تبدیل کرده و آماده ورود به بازار کار خواهید شد. همچنین در صورتی که سایت یا پیج‌های کاری مریم حیدری را در فضای مجازی دنبال کنید؛ می‌توانید از تخفیف‌های دوره آموزشی میکروبلیدینگ ابروی سالن زیبایی ما بهره‌مند شوید.

دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو

هدف از برگزاری این دوره‌ها افزودن نیروی کار جدید میکروبلیدینگ به سالن‌های زیبایی فعال در این زمینه و همچنین افزایش دانش هنرجویان در رابطه با این متود است. میکروبلیدینگ یکی از پرطرفدارترین متدهای آرایش دائم ابرو است که ورود به این رشته از آرایشگری درآمد بسیار زیادی هم دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید