رنگ ابرو

حتما به عنوان یک زیباجو تا به حال رنگ ابرو را امتحان کرده‌اید. در نگاه اول، رنگ کردن ابروها به شدت هیجان برانگیز و حتی معجزه وار به نظر می‌رسد. در واقع بسیاری از افراد گمان می‌کنند که با رنگ کردن ابروهای خود دیگر نیازی به ترمیم رنگ یا حتی استفاده از وسایل آرایشی نخواهند داشت! اما این طرز فکر کاملا اشتباه است.

رنگ ابروها ماندگاری دائمی ندارد و پیگیمنت‌های آن به قدری ضعیف هستند که در طولانی مدت حتی برای پوست و مو هم مشکل ایجاد خواهند کرد. با این حال، علت اصلی استفاده مداوم مردم از رنگ ابرو توسط افراد، عدم آشنایی با خدمات زیبایی و ترمیم ابروها است. در واقع در حال حاضر روش‌های مختلفی برای زیباتر شدن ابروهای شما وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌های جایگزین رنگ ابرو را معرفی کنیم.

رنگ ابرو چیست؟

برخی از مراجعه کنندگان همچنان علی رغم وجود اطلاعات کافی در رابطه با متریال‌های آرایشی و بهداشتی میپرسند که رنگ ابرو چی خوبه؟ امروزه به طور کلی استفاده از انواع مختلف رنگ‌های ابرو منسوخ شده است و تکنیک‌های جایگزین زیبایی ابرو جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. همچنین باید توجه کرد که استفاده از رنگ‌های ابرو ممکن است در طول زمان باعث به وجود آمدن عوارض غیر قابل جبرانی شوند.

رنگ ابرو چیست؟

به هر حال، برای انتخاب شیوه مناسب ترمیم و زیبا کردن ابروها باید به روز ترین و کم ضررترین روش ممکن را انتخاب کرد. به همین منظور هم، در حال حاضر استفاده از روش‌های بلیدینگ یا کاشت بر پایه میکرو ابرو رواج پیدا کرده است‌. به همین منظور و با بررسی معایب رنگ ابرو، در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

معایب استفاده از رنگ ابرو

استفاده از رنگ‌های شیمیایی یا حتی طبیعی ممکن است در طول زمان به رنگدانه‌های موی ابرو و پوست صورت آسیب برساند. به همین دلیل هم در حال حاضر استفاده از انواع رنگ‌های ابرو به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

معایب استفاده از رنگ ابرو

در واقع افرادی که قصد استفاده از رنگ ابرو را دارند؛ باید حتما ملاحظات لازم در این زمینه را انجام بدهند. همچنین باید توجه داشت که گاهی اوقات رنگ ابروها به طور کلی رنگدانه‌های طبیعی فولیکول مو را از بین می‌برد و علاوه بر این، خود متریال رنگ ابرو هم ماندگاری کمتر از دو هفته دارد.

  • خشک شدن ابروها
    ● سفید شدن مو و از بین رفتن رنگدانه‌های فوملانین و اوملانین
    ● ماندگاری بسیار کم

روش‌های جایگزین رنگ ابرو

همانطور که توضیح دادیم؛ در حال حاضر امکان استفاده از روش‌های جایگزین برای زیبایی بیشتر ابروها وجود دارد. در واقع روش‌هایی که در نهایت منجر به زیبایی ابرو می‌شوند و هیچ عوارضی هم در پی ندارند؛ کم نیستند. این روش‌ها اغلب برای ترمیم قسمت‌های خالی ابرو و همچنین تغییر رنگ ابروها کاربردی به نظر می‌رسند.

روش‌های جایگزین رنگ ابرو

همچنین باید توجه داشت که برخی از روش‌های جایگزین رنگ ابرو هم ماندگاری بسیار زیادی نسبت به رنگ کردن ابروها دارند. به همین دلیل در ادامه روش‌های مختلف زیبایی ابرو که همه افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند را نام برده‌ایم.

فیبروز ابرو: فیبروز ابرو یکی از روش‌های ترمیمی و همچنین تغییر رنگ پایه ابرو است که نتایج خوبی را هم به همراه دارد. در صورتی که فیبروز انجام بدهید؛ ابروهای شما بسیار طبیعی به نظر می‌رسند و نیاز به ترمیم آن تا حدود ۶ ماه وجود نخواهد داشت.ماندگاری فیبروز نسبت به رنگ ابرو بیشتر است اما دائمی نیست.

نانو بروز ابرو: نانو بروز ابرو با استفاده از دستگاه نانو ابروهای نچرال و همچنین مرتب برای شما به وجود می‌آورد. همچنین باید توجه کرد که امکان استفاده از رنگ‌های روشن برای زیباتر به نظر رسیدن ابروها در تکنیک نانوبروز وجود دارد.

میکرو پیگمنت ابرو: میکروپیگمنت یکی دیگر از روش‌های پایه‌ای برای زیبایی ابروها با استفاده از دستگاه تاتو است. ماندگاری میکروبیگمنت نسبت به سایر روش‌ها بسیار بالا بوده و همچنین با این روش می‌توان رنگ ابروها را تغییر داد.

میکروبلیدینگ ابرو: میکروبلیدینگ ابرو هم از جمله روش‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.انجام بلیدینگ ابرو با قلم میکرو و رنگ‌های با کیفیت انجام می‌شود.در رابطه با ماندگاری میکروبلیدینگ می‌توان اطمینان حاصل کرد که در حدود ۱ تا ۲ سال نیاز به ترمیم وجود ندارد.

آمبره ابرو: ابرو از دیگر روش‌های پرطرفدار این روزها است که با استفاده از دستگاه تاتو و رنگ وشن یا تیره صورت می‌گیرد. آمبره هم به شدت پرطرفدار بوده و می‌توانید از این روش برای زیبایی ابروهای خود به صورت دائمی استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید