فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یا تکنیک میکروپیگمنت یکی از تکنیک‌های قدیمی تاتو صورت است که با استفاده از آن نقاط خالی ابروی افراد پوشش داده می‌شود. بر پایه تکنیک میکروپیگمنت، قلم‌های میکروبلیدینگ وارد حرفه آرایشگری شدند.

با استفاده از قلم و سوزن‌های میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو انجام می‌شود. معمولا فیبروز به عنوان یکی از بهترین روش‌های میکروبلیدینگ شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو روشی بر پایه بلیدینگ پیگمنت درون لایه دوم پوست است که در طول سال‌ها این تکنیک بین زیباجویان شناخته شد. در حال حاضر هم بسیاری از افراد علاقه‌مند به پر کردن لاین مویی ابرو و همچنین زیبایی بیشتر چهره، از تکنیک فیبروز استفاده می‌کنند. در واقع فیبروز ابروها نه تنها از هر لحاظ کاربردی است؛ بلکه نتیجه خوبی هم به همراه خواهد داشت.

فیبروز ابرو چیست؟

با انجام فیبروز شما می‌توانید نقاط خالی ابروی خود را ترمیم کنید و حتی با استفاده از این تکنیک، دیگر به مراقبت‌های طولانی و اذیت کننده هم نیازی نخواهید داشت. بنابراین چنانچه تمایل دارید که ابروهای خود را فیبروز کنید؛ حتما در ادامه اطلاعات لازم در مورد نحوه انجام فیبروز و مراقبت‌های قبل و بعد فیبروز هم توجه داشته باشید.

فیبروز ابرو یک روش آرایش نیمه دائم ابرو است که با استفاده از قلم میکروبلیدینگ انجام می‌شود. روش فیبروز همچنین یک روش تهاجمی است که در آن لایه‌های میانی موهای ابرو خراشیده می‌شوند تا رنگ به داخل آن‌ها تزریق شود. در این روش خطوطی هم تراز با خطوط ابرو رسم می‌شوند.

همچنین برای جلوگیری از عدم تقارن ابروها از قانون فی یا قانون طلایی صورت استفاده می‌کنند. در این روش میکروکار اقدام به پوشش مناطق خالی ابرو از مو با خطوط هاشور مانندی که توسط قلم میکروبلیدینگ ابرو رسم می‌شود می‌کند.

فیبروز ابرو چیست؟

همچنین این روش به هیچ وجه دائمی نیست و پس از مدتی رنگ آن از بین می‌رود. میکروکار برای انتخاب رنگ عمل فیبروز به تناژ پوستی شما توجه می‌کند.

اگر پوست سبزه داشته باشید؛ رنگ هاشور تیره‌تر است و اگر پوست شما رنگ روشن‌تری داشته باشد؛ ‌میکروکار از رنگ‌های روشن‌ مانند زرد و قهوه‌ای روشن استفاده می‌کند.البته انتخاب رنگ فیبروز در سالن مریم حیدری به سلیقه مشتری و پیشنهاد میکرو آرتیست انجام می‌شود.

هزینه فیبروز ابرو

هزینه فیبروز ابرو به رنگ و متریال آن بستگی دارد و در سالن‌های زیبایی مختلف هزینه آن متفاوت است. به همین خاطر پیش از مراجعه به سالن زیبایی حتما اطلاعات لازم در این رابطه را کسب کنید. البته هزینه هاشور مویی ابرو به متود و مهارت میکروکار هم بستگی دارد. بهتر است در جلسات مشاوره هزینه نهایی فیبروز شما تعیین شود.

هزینه فیبروز ابرو

اگر ابروی آسیب دیده و کم پشت داشته باشید؛ احتمالا هزینه عمل زیبایی ابرو شما بیشتر خواهد بود. همچنین اگر پیش از انجام فیبروز خدمات تتو ابرو انجام داده اید؛ بهتر است قبل از انجام فیبروز تتو خود را ریمو کنید.

اما در حالتی که ابروهای سالم و دست نخورده‌ای داشته باشید؛ هزینه فیبروز شما مقدار مناسبی خواهد بود. همچنین هزینه ترمیم فیبروز ابرو با هزینه مرحله اول فیبروز متفاوت است و توسط میکرکار مشخص خواهد شد.

انواع مدل های فیبروز ابرو

مدل های مختلف در فیبروز ابرو وابسته به نوع هاشور و تتویی است که انتخاب می کنید، به اشتباه خدمت زیبایی ابرو فیبروز را یک عمل نیمه دائم برای افراد با سن بالا شناخته شده و در بین دختران و خانم های با سن کم به دلیل نبود مدل های دخترانه مورد پسند قرار نگرفته.

انواع مدل های فیبروز ابرو 

اما این مسئله کاملا اشتباه بوده و فقط به دلیل عدم آگاهی درست مستر ها یا بی تجربگی فقط از مدل های رسمی و جا افتاده تر به عنوان مدل فیبروز ابرو برای ارائه این خدمت استفاده می کنند و کمتر به سراغ مدل ابرو دخترانه در این عمل نیمه دائم زیبایی می روند.

 فیبروز ابرو

اگر شما هم قصد دارید تا با انجام فیبروز ابرو یک مدل ترند و دخترانه را روی صورت خود داشته باشید فقط کافیست با مشاوران ما در تماس باشید تا با توجه به نوع صورت، رنگ پوست و همچنین علاقه شما بهترین مدل را به شما در ابتدا ارائه دهند و در صورت تایید عمل زیبایی فیبروز ابرو را دریافت کنید.

به طور کل شما می توانید انواع مل های فیبروز ابرو را به دسته های زیر تقسیم کنید:

  • مدل هاشور spine-3
  • مدل هاشور spine-5
  • مدل هاشور spine-6
  • مدل هاشور upper spine

خدمات فیبروز ابرو

خدمات فیبروز ابرو شامل فیبروز طبیعی یا نچرال و سایر مدل‌های فیبروز است. بهترین روش انجام فیبروز در حال حاضر با استفاده از بلید یا همان قلم است. این قلم‌ها یکبار مصرف هستند و به همین خاطر در رابطه با مسائل بهداشتی نگرانی برای شما وجود ندارد.

خدمات فیبروز ابرو

علاوه بر این، روش فیبروز ابرو عوارض خاصی ندارد و به همین خاطر زیبایی شما را چند برابر می‌کند. البته همانطور که توضیح دادیم؛ خدمات فیبروز نیمه دائم است و پس از مدتی باید آن را نزد یک میکروکار ماهر ترمیم کنید.

معمولا ماندگاری این روش در حدود ۲ الی ۶ ماه است؛ اما در سالن زیبایی مریم حیدری فیبروز در حدود ۱ الی ۳ سال نیاز به ترمیم ندارد. رنگ و متریال استفاده شده برای فیبروز در سالن زیبایی مریم حیدری، کاملا طبیعی و اورجینال است.

مراقبت های فیبروز ابرو

برای انجام تکنیک فیبروز، باید حتما مراقبت‌های فیبروز ابرو را به شکل صحیح انجام بدهید. فیبروز به عنوان یکی از تکنیک‌های جدید زیبایی جایگاه ویژه‌ای هم بین زیباجویان پیدا کرده است‌.

مراقبت های فیبروز ابرو

این تکنیک زیبایی نه تنها عوارضی در مقایسه با سایر روش‌های ترمیم ابرو ندارد؛ بلکه مراقبت‌های فیبروز ابرو هم به مراتب ساده‌تر از سایر روش‌ها است. به همین منظور هم در اینجا کادر زیبایی مریم حیدری توصیه‌های لازم در رابطه با چگونگی انجام مراقبت‌های فیبروز ابرو را ارائه کرده‌اند.

مراقبت‌های قبل از فیبروز ابرو

قبل از فیبروز ابروها، حتما باید در پوست خود آمادگی ایجاد کنید. در واقع انجام فیبروز بدون توجه به نکات مراقبتی مشکل ساز خواهد بود. همچنین این نکته بسیار حائز اهمیت است که برای انجام این تکنیک از آرایشگر خود در این مورد مشاوره دریافت کنید.

مراقبت‌های قبل از فیبروز ابرو

امروزه تکنیک زیبایی فیبروز ابرو حتی نسبت به قبل عوارض کمتری دارد و در واقع با اطمینان می‌توان گفت که در صورت انجام مراقبت‌های صحیح انجام فیبروز هیچ عوارضی در پی نخواهد داشت. بنابراین چنانچه شما هم قرار است برای فیبروز ابرو اقدام کنید؛ پیش از مراجعه به این نکات توجه داشته باشید:

  • استحمام قبل از مراجعه به سالن زیبایی
  • عدم مصرف داروهای کورتونی و آسپرین
  • اطلاع دادن به آرایشگر در صورت ابتلا به بیماری‌های خاص
  • انجام اصلاح ابرو
  • پاکسازی پوست در صورت لزوم

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو

پس از انجام فیبروز ابروها هم باید حتما مراقبت‌های لازم را انجام بدهید. در واقع انجام این مراقبت‌ها به دلیل امکان ابتلا به برخی از بیماری‌های پوستی الزامی است.رعایت بهداشت پس از انجام فیبروز ابروها، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین توجه کنید که انجام مراقبت‌های زیر هم در جهت دریافت نتیجه مطلوب الزامی است:

  • مصرف پماد A چشمی
  • عدم برخورد آب به ناحیه تا ۳ روز
  • حمام نکردن تا بهبود زخم

مزایا فیبروز ابرو

خدمت فیبروز علی رغم این که روشی نیمه دائم و تهاجمی است؛ مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از بهترین مزایای عمل زیبایی ابرو فیبروز ، افزایش زیبایی چشم‌ها و ابروهای شما است. بهتر است پیش از هر اقدامی، حتما در رابطه با عمل زیبایی ابرو در سالن زیبایی ما مشاوره انجام بدهید.

مزایا فیبروز ابرو

البته یکی از مزایای مشخص فیبروز ابرو، از بین بردن نواقص ابروها است. با انجام فیبروز هیچ نقطه خالی در ابروی شما باقی نمی‌ماند و به سادگی می‌توانید؛ آن‌ها را مرتب کنید. البته حتما نسبت به وقت انجام ترمیم فیبروز دقیق باشید تا برای مدتی طولانی‌تر ابروهای شما شاداب و درخشان باقی بمانند.

فیبروز ابرو در تهرانپارس

خدمات فیبروز در تهران‌ پارس توسط کادر متخصص سالن زیبایی مریم حیدری انجام می‌شود. بهترین مرکز انجام خدمات فیبروز در تهران پارس سالن مریم حیدری است و به پشتوانه رضایت مشتریان نام این سالن در تمام منطقه شناخته شده است. اگر می‌خواهید از خدمات سالن مریم حیدری بهره‌مند شوید باید پیش از مراجعه تماس بگیرید.

فیبروز ابرو در تهرانپارس

همچنین در سالن زیبایی مریم حیدری آموزش فیبروز ابرو ارائه می شود، شما می توانید برای شرکت در این دوره آموزشی با مشاوران ما در تماس باشید.

بهترین سالن فیبروز ابرو تهران

در حال حاضر سالن مریم حیدری واقع در منطقه تهرانپارس بهترین َ‌سالن‌ زیبایی محدوده در زمینه فیبروز است. خدمات سالن مریم حیدری در زمینه فیبروز ابروها بی نظیر است و حتی می‌توانید برای دریافت خدمات ویژه در این زمینه وقت مشاوره فیبروز هم دریافت کنید. در حال حاضر امکان ارتباط با کادر سالن مریم حیدری به صورت غیر حضوری و تماس تلفنی هم فراهم است.

بهترین سالن فیبروز ابرو تهران

نگهداری پیش از انجام فیبروز ابرو

پیش از انجام دادن خدمات زیبایی ابرو حتما سعی کنید حتما ناحیه ابرو را اصلاح کنید تا خطوط ابروی شما به شکل واضح‌تری نمایان شوند. همچنین پیش از مراجعه به سالن زیبایی حمام کنید؛ زیرا تا ۳ روز امکان آب زدن به آن ناحیه وجود ندارد. قبل از مراجعه مصرف داروهای کورتونی خود را قطع کنید و در صورت استفاده به میکروکار اطلاع دهید.

مشاوره فیبروز ابرو

برای انجام مشاوره فیبروز باید حتما به سالن زیبایی مراجعه کرده یا با کادر سالن ما تماس بگیرید. پس از برقراری تماس، برای تعیین وقت و سایر شرایط مشاوره عمل زیبایی ابرو درخواست خود را ارائه کنید. مشاوره فیبروز ابرو کاملا رایگان است و جهت صلاحدید هر چه بشتر زیباجویان انجام می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید