آموزش شیدینگ لب

دوره‌های آموزش شیدینگ لب یکی از برنامه‌های جدید مجموعه مریم حیدری در شرق تهران و منطقه تهرانپارس است. شیدینگ لب یکی از شیوه‌های آرایش دائم لب‌ها است که با استفاده از این روش می‌توان فرم و حجم لب‌ها را تغییر داد.

امروزه با پیشرفت تکنیک‌های آرایش دائم و همچنین افزایش علاقه‌مندان به انجام چنین اموری، یادگیری شیدینگ لب می‌تواند بسیار مفید باشد. در واقع اگر در زمینه انجام شیدینگ به اندازه کافی حرفه‌ای شوید؛ به سادگی می‌توانید برای آینده خود سرمایه‌گذاری انجام بدهید. بازار کار شیدینگ لب بسیار پررونق بوده و به همین خاطر هنرجویان پس از پایان دوره آموزش شیدینگ لب می‌توانند یک کار دائم پیدا کنند.

هزینه آموزش شیدینگ لب

هزینه آموزش شیدینگ لب کاملاً بستگی به شرایط دوره آموزشی از جمله مدرسی که دوره را تدریس می‌کند و همچنین موارد آموزشی دارد.در واقع با توجه به نوع دوره و همچنین مهارت مدرس هزینه نهایی دوره آموزش شیدینگ لب برآورد خواهد شد.

هزینه آموزش شیدینگ لب

با این حال اگر تمایل دارید که هزینه دقیق  آموزش شیدینگ لب را بدانید؛ باید پیش از ثبت نام در دوره با کارشناسان مرکز زیبایی تماس بگیرید. مجموعه مریم حیدری پیش از برگزاری دوره‌های آموزش شیدینگ لب برای متقاضیان جلسات مشاوره برگزار می‌کند و چنانچه در طی جلسه مشاوره متوجه علاقه خود به این رشته شدید؛ می‌توانید نسبت به ثبت نام آن تصمیم بگیرید.

همچنین هزینه نهایی دوره و مباحث آموزشی در همین جلسات بررسی و اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که هزینه آموزش بستگی به مرکزی که در آن آموزش می‌بینید هم دارد.

مدت زمان آموزش شیدینگ لب

مدت زمان آموزش شیدینگ لب در حدود چند هفته است و اما پس از آن دوره‌های تمرینی شما آغاز خواهد شد. در واقع مهم‌ترین بخش آموزش شیدینگ لب تمرین بر روی لب‌های مدل‌ها است. همچنین توجه کنید که پس از پایان دوران آموزشی تئوری می‌توانید کار بر روی پوست‌های مصنوعی را هم آغاز کنید.

تا زمانی که هنرجو مهارت عملی خود را در طی دوره ثابت نکند؛ آموزش ادامه خواهد داشت. بنابراین چنانچه تمایل دارید؛ این آموزش‌ها را در کوتاه مدت ببینید؛ حتماً هماهنگی‌های لازم را با مدرس دوره انجام بدهید. معمولاً امکان آموزش شیدینگ در دوره‌های کوتاه مدت تحت شرایط خاصی وجود خواهد داشت. اما به هر حال ممارست در تمرین و کار بر روی مدل‌های لب یکی از مراحل بسیار مهم دوره آموزشی شیدینگ لب است.

آموزش شیدینگ لب به صورت خصوصی

آموزش شیدینگ لب به صورت خصوصی بسیار کاربردی‌تر است. در واقع شما با صرف هزینه نزدیک به هزینه دوره‌های عمومی می‌توانید؛ در مدت زمان بسیار مفیدتری شیدینگ لب را آموزش ببینید.

تفاوت دوره‌های خصوصی با دوره‌های عمومی امکان تمرکز بیشتر هنرجو بر روی مباحث آموزشی و همچنین پیشرفت مهارت او در کوتاه مدت است. یکی از مزایای بسیار مهم دوره‌های خصوصی آموزش شیدینگ لب ارتباط مستمر با مدرس خصوصی خود و یادگیری بهتر مهارت‌های عملی و تکنیکی است.

آموزش شیدینگ لب ورود به بازار کار

همانطور که پیش از این توضیح دادیم پس از اینکه آموزش شیدینگ لب هنرجویان به پایان برسد؛ با کار کردن بر روی مدل‌ها به مهارت بیشتری خواهند رسید. پس از پایان کار بر روی مدل‌ها هنرجویان مدرک مهارتی خود را از طرف مجموعه و همراه با تاییدیه‌های بین‌المللی دریافت می‌کنند. با دریافت مدرک هنرجویان امکان همکاری با مرکز زیبایی مختلف و ورود به بازار کار را خواهند داشت.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمینه آموزش شیدینگ لب به هنرجویان و همچنین تقویت‌های مهارت آنها در مجموعه مریم حیدری به آن توجه می‌شود؛ کار کردن بر روی مهارت‌های حرفه‌ای همچون ساکورالیپس برای هنرجویان جهت جذب مشتریان بیشتر پس از پایان دوره آموزشی است.

در واقع شما در این دوره علاوه بر آموزش شیدینگ می‌توانید با بازار کار و مشتریان خود آشنایی پیدا کنید. به همین خاطر دوره‌های آموزشی شیدینگ لب مریم حیدری مسیر مستقیمی به سمت بازار کار هستند. همه هنرجویانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند؛آینده کاری تضمین شده‌ای خواهند داشت.

دوره آموزش شیدینگ لب

دوره آموزش شیدینگ لب در مجموعه مریم حیدری واقع در محله تهرانپارس  که یکی از بهترین مجموعه‌ها و مرکز زیبایی قسمت شرقی شهر تهران است؛ برگزار می‌شود. در این دوره مباحث مختلفی از جمله آموزش تکنیک‌های آرایش خط لب دائمی و همچنین شیدینگ لب به صورت تخصصی ارائه می‌شود‌. همچنین مهارت‌های پایه‌ای همچون نیدل یا سوزن شناسی و پوست شناسی جزو مباحث دیگر این دوره هستند.

دوره آموزش شیدینگ لب

هدف از برگزاری این دوره تربیت هنرجویانی است که سریعا امکان حضور در بازار کار را پیدا کنند و کار خود را به بهترین شکل ممکن و در نهایت کیفیت انجام بدهند. در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌های دوره آموزش شیدینگ لب این مجموعه امکان کار بر روی مدل‌ها تا زمان مورد نیاز از نظر مدرس دوره و همچنین قیمت مناسب دوره به صورت خصوصی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید