کانتور چشم

تکنیک کانتور چشم از آنجایی که به تازگی متدهای زیبایی صورت را زیر و رو کرده است؛ دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد. در واقع این تکنیک جادویی با وجود در بر گیری محیط محدودی از صورت، تغییرات فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند.

بسیاری از افراد تمایل دارند که در رابطه با کانتور چشم اطلاعات بیشتری کسب کنند یا این که خوشان به شخصه از این‌ تکنیک استفاده کنند. به همین خاطر ما تلاش کرده‌ایم تا با شرح کامل تکنیک کانتور، فرصتی برای آشنایی بیشتر علاقمندان با این تکنیک ایجاد کنیم.

کانتور چشم چیست؟

یکی از روش‌های فوق‌العاده برای تغییر فرم و حالت چشم‌ها به صورت دائمی، کانتور چشم است. در واقع این روش آرایشی به همان اندازه موثر است که شما با پودر کانتور زاویه چشم‌های خود را تغییر می‌دهید. از طرف دیگر، بهتر است حتما با استفاده از تکنیک کانتور چشم، زیبایی صورت خود را افزایش بدهید.

کانتور چشم چیست؟

در واقع تکنیک کانتور کاربردی همانند سایه چشم دارد؛ با این تفاوت که کانتور چشم نسبت طلایی چشم‌ها را تنظیم می‌کند. منظور از نسبت طلایی، ایجاد زوایای زیبایی در صورت شما است. از آن جایی که چشم‌ها تاثیر بسیار زیادی بر روی شادابی چهره و همچنین پیری یا جوانی آن ایجاد میکنند؛ کانتور می‌تواند به شدت تأثیر گذار باشد. از طرف دیگر، بهتر است که حتما با انجام کانتور  افتادگی آن‌ها را هم جبران کنید.

ماندگاری کانتور چشم

ماندگاری کانتور چشم‌ها معمولا دائمی است. با این حال شاید نیاز باشد که پس از مدتی کانتور چشم‌های خود را ترمیم کنید. نکته مهم در رابطه با کانتور ، اهمیت انجام آن نزد یک آرایشگر بسیار ماهر است. در واقع افراد غیر ماهر، ممکن است به پوست و زیبایی صورت شما آسیب وارد کنند. بنابراین نه تنها ماندگاری کانتور اهمیت دارد؛ بلکه باید به انجام آن نزد افراد ماهر هم توجه کنید.

هزینه کانتور چشم

هزینه کانتور کاملا به سالنی که به آن مراجعه می‌کنید بستگی دارد. البته در سالن مریم حیدری هزینه کانتور چشم با توجه به متریال و همچنین تکنیک طراحان کانتور، در ابتدای کار به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

هزینه کانتور چشم

همچنین توجه کنید که انواع کانتور هزینه متفاوتی دارند. در واقع هزینه خدمات آرایشی کاملا به مهارت آرایشگر بستگی دارد. البته شما پس از تماس با کارشناسان و انتخاب تکنیک مورد نظر خودتان، اطلاعات کامل در رابطه با هزینه آن را دریافت خواهید کرد.

کانتور چشم در تهرانپارس

از آن جایی که تکنیک کانتور سالن مریم حیدری در تهرانپارس به مرور زمان در بین علاقمندان محبوبیت پیدا کرده است؛ بسیاری از افراد تمایل دارند برای انجام شیدینگ چشم به منطقه تهرانپارس مراجعه کنند. با این حال، اگر شما تمایل به انجام کانتور چشم در سالن مریم حیدری واقع در تهرانپارس دارید؛ با تیم مشاوره ما تماس بگیرید.

مدل های کانتور چشم

مدل‌های کانتور چشم تنوع زیادی ندارند. در واقع یک تکنیک واحد برای زاویه سازی و ایجاد فرمول طلایی زیبایی در صورت مراجعه کنندگان در نظر گرفته می‌شود. البته اکثر افراد تمایل دارند که کانتور چشم‌های آن‌ها با توجه به نظر خودشان انجام شود؛ که این مسئله کاملا امکان پذیر است.

مدل های کانتور چشم

در واقع شما در طی جلسات مشاوره می‌توانید پیشنهاد خود در رابطه با زاویه کانتور را به کادر سالن اطلاع بدهید و همچنین این مسئله در طراحی نهایی کانتور لحاظ خواهد شد. معمولا کانتور به واسطه تکنیک‌های تزریق رنگ به لایه دوم پوست انجام می‌شود و به همین خاطر امکان تغییر در آن پس از انجام وجود خواهد داشت.

نگهداری قبل از کانتور چشم

پیش از انجام کانتور، باید حتما یک سری از نکات بسیار مهم را رعایت کنید از جمله این نکات، می‌توان به پاکسازی محل انجام کانتور و همچنین عدم مصرف برخی از داروهای حساسیت زا اشاره کرد. در واقع بهتر است که پیش از انجام کانتور حتما استحمام کنید تا محل انجام کانتور به صورت کامل لایه برداری شود.

همچنین توجه کنید که تا مدتی قبل از انجام کانتور نباید برخی از داروهای ایجاد کننده حساسیت را مصرف کنید. از جمله این داروها می‌توان به انواع داروهای کورتونی اشاره کرد. داروهای کورتونی پوست را به شدت ضعیف و حساس می‌کنند و همچنین باعث عدم رنگ پذیری پوست شما خواهند شد.

مراقبت های بعد از کانتور چشم

پس از انجام کانتور چشم‌ها، باید حتما تا حد امکان از برخورد آب به آن ناحیه جلوگیری کنید. در واقع بهتر است ظرف چند روز حتما از اسکین کر برای ناحیه‌ای که در آن کانتور را انجام داده‌اید استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که گاهی اوقات خط چشم دائمی به دلیل نازک بودن پوست پشت چشم، باعث ایجاد حساسیت خواهد شد.

اما این عوارض به ندرت رخ می‌دهند و معمولا به نحوه نگهداری شما بستگی خواهد داشت. همچنین در سالن مریم حیدری برای جلوگیری از بروز هر گونه حساسیت، همه موارد لازم به شما اطلاع داده خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید