سایه دائمی ابرو

سایه دائمی ابرو یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های زیبایی ابرو از گذشته تا به امروز است. در واقع اغلب افرادی که سایه ابرو انجام داده‌اند؛ با گذشت زمان هم از انتخاب خود رضایت داشته‌اند. با این حال اگر شما فکر می‌کنید که با انجام سایه دائمی ابرو، ابروهای‌تان شکل و فرم بهتری پیدا می‌کند؛ کاملا تصمیم درستی گرفته‌اید.

از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که سایه دائمی ابرو به هیچ وجه بدون استفاده از مواد باکیفیت، ماندگار نخواهد بود؛ بنابراین برای انجام این تکنیک حتما به سالن حرفه‌ای مراجعه کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایه ابرو در سالن مریم حیدری فرم‌دهی استثنایی آن به ابرو است؛ بنابراین در صورت علاقمندی به این تکنیک زیبایی ادامه مطلب را دنبال کنید.

سایه دائمی ابرو چیست ؟

سایه دائمی ابرو یکی از بهترین متدهای زیبایی است که به سرعت باعث افزایش قرینگی فرم ابروها و گیرایی چشم‌های شما خواهد شد. در واقع سایه‌ ابرو نه تنها به قرینه‌تر شدن فرم ابروها کمک میکند؛ بلکه ترمیم ابروها را هم در پی خواهد داشت. سایه ابرو یک تکنیک زیبایی است که آرایشگر آن را به وسیله نیدل و رنگ انجام می‌دهد.

سایه دائمی ابرو چیست ؟

در واقع در این تکنیک زیبایی با تزریق رنگ به لایه دوم پوست صورت مشتری، می‌توان تا حدودی فرم ابروها را هم تغییر داد. از آن جایی که استفاده از رنگ باکیفیت برای انجام سایه دائمی ابرو اهمیت دارد؛ در مجموعه مریم حیدری صرفا این تکنیک با استفاده از رنگ‌های اورجینال انجام می‌شود. بنابراین اگر شما برای انجام فیبروز ابرو به مجموعه مطمئنی مراجعه نکنید؛ ممکن است که به مرور رنگ ابروها کاملا از بین برود و به شکل سابق برگردد.

مدل سایه دائمی ابرو

مدل‌های سایه دائمی ابرو بر اساس فرم ابروهای مشتری به شدت متنوع هستند. در واقع آرایشگر باید با توجه به فرم ابروهای هر فردی مدل سایه ابروی او را طراحی کند. همچنین از آن جایی که سایه دائمی ابرو معمولا برای طولانی مدت نیاز به ترمیم ندارد؛ آرایشگر باید حتما هنگام طراحی مدل سایه دائمی ابرو دقت به خرج دهد.

مدل سایه دائمی ابرو

در واقع اگر آرایشگر هنگام طراحی سایه دائمی ابرو طراحی اشتباهی انجام بدهد؛ آن گاه ابروها دیگر به سختی قرینه خواهند شد. بنابراین باید طراحی ابروهای خود را به فرد ماهری بسپارید تا به مرور زمان چنین مشکلاتی پیش نیاید. همچنین همانطور که توضیح دادیم؛ شما می‌توانید مدل سایه ابروها و همچنین زاویه آن‌ها را خودتان انتخاب کنید.

ماندگاری سایه دائمی ابرو

سایه دائمی ابرو تنها زمانی ماندگاری خواهد داشت که آرایشگر آن را با استفاده از نیدل‌های باکیفیت و همچنین رنگ اورجینال وارد پوست کند. در واقع بدون استفاده از متریال درجه یک و همچنین در صورت ماهر نبودن آرایشگر، ممکن است که سایه ابروها خیلی زود نیاز به ترمیم پیدا کند یا حتی دچار بد رنگی شود.

ماندگاری سایه دائمی ابرو

بنابراين در صورت بروز بد رنگی، دیگر نمی‌توان گفت که سایه ابرو ماندگاری خوبی داشته است. همچنین از دیگر نکات مهم در رابطه با انواع سایه ابرو، نیاز پیدا کردن به ترمیم پس از گذشت چند سال است. در واقع اکثر افرادی که هاشور ابرو دارند؛ باید پس از حدودا سه سال مجددا آن را ترمیم کنند‌. همچنین از آنجایی که ماندگاری سایه ابروها ارتباط زیادی هم به مهارت دست آرایشگر دارد؛ اغلب مراجعه کنندگان به سالن مریم حیدری برای آشنایی بیشتر با کادر سالن در جلسات مشاوره شرکت می‌کنند.

قیمت سایه دائمی ابرو

قیمت سایه دائمی ابرو چندان بالا نیست. شما میتوانید با صرف هزینه معمولی و همچنین نزد یک آرایشگر حرفه‌ای سایه دائمی ابرهای خود را انجام بدهید اما از آنجایی که اغلب افراد تمایل دارند با انجام سایه دائمی ابرو به صورت دائم دیگر هیچ اقدام زیبایی انجام ندهند؛ می‌توان گفت که سایه دائمی ابرو انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

قیمت سایه دائمی ابرو

از طرف دیگر، شما با انجام سایه دائمی ابرو تا مدت‌ها نیازی به ترمیم پیدا نمیکنید. همین مسئله به تنهایی یکی از مهم‌ترین امتیازات انجام تکنیک سایه ابرو است که باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. همچنین از آنجایی که هزینه سایه ابرو در سالن‌های مختلف متفاوت است؛ بهتر است حتما برای انجام این کار از همکاران ما در سالن مریم حیدری مشاوره بگیرید.

سایه دائمی ابرو در تهرانپارس

سالن زیبایی مریم حیدری در تهرانپارس یکی از بهترین و جدیدترین مجموعه‌های انجام تکنیک زیبایی میکروبلدینگ ابرو است که خدمات باکیفیتی را ارائه می‌دهد. در واقع این سالن در منطقه تهرانپارس واقع شده است اما به کلیه مراجعه کنندگان از مناطق مختلف تهران خدمات می‌دهد.

همچنین از آنجایی که امکان انجام سایه ابرو در هر سالن یا مجموعه‌ای وجود ندارد؛ باید حتما این کار را نزد افراد ماهر انجام بدهید. از جمله مهم‌ترین نکات انجام تکنیک‌های زیبایی، انتخاب یک سالن زیبایی معتبر و حرفه‌ای است. خوشبختانه سالن و کادر مریم حیدری کیفیت بالای انجام کار و همچنین مهارت بالای خود را در طول سال‌ها ثابت کرده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید