بولد بروز

بولد بروز ابرو یک تکنیک بسیار جدید است که با استفاده از می‌توان ابروهای خالی را به صورت طبیعی ترمیم کرد. این تکنیک آرایشی نه تنها برای خانم‌‌ها مناسب است؛ بلکه همه افرادی که تمایل به پر کردن خطوط ابروی خود داشته باشند می‌توانند از بولد بروز استفاده کنند.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد بولد بروز ابروها وجود دارد؛ انجام آن با متریال با کیفیت و همچنین درجه یک است. شما باید توجه کنید که تکنیک بولد بروز ابرو یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های حال حاضر دنیای مد و زیبایی است و به همین خاطر هم بسیاری از افراد از آن استقبال کرده‌اند‌. با این حال انجام تکنیک بولد بروز شرایطی دارد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

بولد بروز چیست؟

بولد بروز ابروها یکی از متدهای زیبایی نیمه دائم ابرو است که فرم و حالتی طبیعی به ابرو خواهد بخشید. با این حال، برای انجام بولد بروز ابرو شما باید حتما از میزان مهارت آرایشگر خود هم اطمینان داشته باشید.

در واقع گاهی اوقات به دلیل ماهر نبودن آرایشگر، این تکنیک به شکل صحیحی بر روی ابروهای مشتری اجرا نخواهد شد. همچنین از آن جایی که با انجام بولد بروز سطوح کم پشت ابرو از بین می‌روند؛ این تکنیک انتخاب بسیاری از افراد است.

بولد بروز چیست؟

آرایشگران این تکنیک را با استفاده از نیدل‌های کاملا استریل انجام می‌دهند و به همین خاطر هم دقت و ظرافت کار به شدت بالا خواهد بود. البته برخی از افراد هم تمایل دارند که برای ابروهای آن‌ها از رنگ‌های بدون سرب و گیاهی استفاده کنند و خوشبختانه این پیشنهاد هم قابل اجرا است.

ماندگاری بولد بروز

تکنیک بولد بروز ابرو یک روش نیمه دائم زیبایی ابروها است. در واقع طی این روش، رنگ به لایه‌ای از پوست وارد می‌شود که پس از مدتی این رنگ از بین خواهد رفت. همچنین از آن جایی که پیگمنت‌های بولد بروز ابرو برای استفاده به صورت دائمی طراحی نشده‌اند؛ به مرور زمان رنگ خارج می‌شود و ابروها مجددا نیاز به ترمیم خواهند داشت.

ماندگاری بولد بروز

همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در رابطه با ماندگاری رنگ ابروها در تکنیک بولد بروز، استفاده از متریال باکیفیت و درجه اول است. با این حال، باز هم ممکن است که ماندگاری رنگ بولد بروز کاملا به مسائل دیگری هم بستگی داشته باشد.

به طور مثال جنس پوست مشتری یا بیماری‌های زمینه‌ای ممکن است در نتیجه فیبروز ابرو مشتری تاثیرگذار باشند. منظور از جنس پوست مشتری هم خشک بودن یا معمولی بودن آن است. پوست‌های خشک مدت زمان کمتری رنگ را درون خود نگه میدارند؛ اما پوست‌های مرطوب در برابر نگهداری از بولد بروز ماندگاری بسیار بیشتری هم نشان می‌دهند.

مدل بولد بروز

مدل‌های تکنیک بولد بروز بر اساس چهره مشتری و فرم دلخواه ابروهای او شکل می‌گیرند. در واقع در جلسات مشاوره شما می‌توانید مدل بولد بروز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع افرادی که اقدام به بولد بروز ابرو کرده‌اند؛ خودشان در ابتدا مدل آن را انتخاب می‌کنند.

همچنین از آن جایی که معمولا مدل‌های مختلف بولد بروز صورت به صورت نچرال و طبیعی هستند؛ باید پیش از انجام بولد بروز حتما این مسئله را هم در نظر بگیرید. بنابراین مدل تکنیک بولد بروز صورت کاملا طبیعی است و به همین خاطر هم با انجام آن فرم ابروهای شما کاملا طبیعی خواهد بود.

هزینه بولد بروز

هزینه بولد بروز ابرو به کیفیت مواد قابل استفاده، تکنیک ارایشگر و چندین فاکتور دیگر بستگی خواهد داشت. در سالن مریم حیدری هزینه نهایی بولد بروز ابرو در همان جلسات مشاوره و پیش از انجام این کار به مشتری اعلام می‌شود.

هزینه بولد بروز

اما به هر حال اگر شما تمایل به انجام بولد بروز ابرو به صورت کاملا حرفه‌ای داشته باشید؛ مسلما هزینه آن هم بالاتر خواهد رفت. بنابراین در نظر داشته باشید که با انجام بولد بروز، ابروهای شما شکل و فرم بهتری میگیرند و به همین خاطر هر مقدار هزینه پرداختی بسیار ارزشمند خواهد بود.

بولد بروز در تهرانپارس

بولد بروز ابرو برای نخستین بار در تهرانپارس و به صورت کاملا حرفه‌ای در سالن مریم حیدری در حال اجرا است. در واقع این تکنیک به تازگی وارد حرفه آرایشگری شده است و به همین خاطر هم روش‌های اجرای آن کاملا متفاوت هستند.

بهترین روش اجرای تکنیک بولد بروز مراجعه به سالن مریم حیدری و اجرای طراحی اختصاصی هاشور مویی ابرو بر اساس فرم ابروهای مشتری است. این فرصت استثنایی برای تمام ساکنین تهران و حتی شهرهای مجاور با تعیین وقت قبلی فراهم شده است.

بنابراین شما می‌توانید به همین طریق با هماهنگی قبلی و دریافت وقت جهت شرکت در جلسه مشاوره به سالن مریم حیدری مراجعه کنید. البته توجه داشته باشید که برای دریافت وقت و شرکت در جلسه مشاوره، باید حتما از قبل با کادر سالن تماس بگیریدa

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید