نانو بروز ابرو

با وجود تکنیک‌های قدیمی تتو ابرو که هر کدام از آن‌ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده‌اند؛ می‌توان گفت امروزه نانو بروز ابرو یکی از جدیدترین و بهترین متدهای زیبایی ابروها است. در واقع به مرور زمان دنیای زیبایی ابروها به سمت طبیعی بودن می‌رود؛ اما بسیاری از مشتریان همچنان سردرگم هستند که با چه روشی می‌توان به ابروهایی با فرم طبیعی دست پیدا کرد؟

کادر سالن اغلب با توجه به جنس پوست و فرم ابروها، به این افراد تکنیک نانو بروز را پیشنهاد می‌کنند. با این حال، بسیاری از زیباجویان نیازمند آشنایی بیشتر با این متد زیبایی هستند. در ادامه توضیحات لازم درباره تکنیک نانو بروز ابرو را ارائه کرده‌ایم.

نانو بروز ابرو چیست؟

نانو بروز یکی از جدیدترین تکنیک‌های آرایشی ابروها است که با استفاده از آن می‌توان خطوط طبیعی و زیبا در ابرو ایجاد کرد. در واقع طی این روش، نه تنها شکل و فرم ابروها بسیار طبیعی باقی می‌ماند؛ بلکه بسیاری از قسمت‌های خالی ابروها هم ترمیم خواهد شد. در روش نانو بروز ابرو از یک نوع دستگاه نانو همراه با استابلایزر یا همان ضربه‌گیر استفاده می‌کنند تا به صورت طبیعی خطوط ابرو را ایجاد کنند.

نانو بروز ابرو چیست؟

همچنین باید توجه کنید که دستگاه نانو کاملا با دستگاه‌های معمول میکرو پیگمنشن یا فیبروز تفاوت دارد. این دستگاه سوزن‌های مخصوصی دارد که در ابعاد نانو هستند و همچنین با وجود یک نوار مورب لرزه گیر در نزدیکی پوست صورت، دست آرایشگر دیگر لرزش نخواهد داشت. به همین خاطر رنگ توسط سوزن نانو به خوبی وارد پوست خواهد شد و در نتیجه آن، پوست شما رنگ را پس نمی‌دهد.

هزینه نانو بروز ابرو

هزینه نانو بروز ابرو کاملا به مدل ابروها و همچنین جنس پوست شما بستگی دارد. در واقع آرایشگر هزینه نهایی خدمات نانو بروز ابرو را با توجه به مقدار متریالی که پوست شما برای رنگ پذیری به آن نیاز دارد؛ برآورد خواهد کرد. همچنین نکته مهم دیگر درباره برآورد هزینه نانو بروز ابرو، میزان مهارت آرایشگر است.

هزینه نانو بروز ابرو

آرایشگرانی که توانایی بالایی در انجام انواع نانو بروز ابرو دارند؛ هزینه بیشتری هم از مشتری دریافت خواهند کرد. البته اگر در جلسات مشاوره سالن مریم حیدری شرکت کنید؛ هزینه دقیق این خدمات به شما اعلام خواهد شد. بنابراین باید گفت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین قیمت هاشور ابرو در نظرگیری کیفیت مواد اولیه استفاده شده و همچنین مهارت آرایشگر خواهد بود.

مدل نانو بروز ابرو

پایه و اساس نانو بروز ابرو بر روی پیگمنشن ابروها استوار است. در واقع با انجام روش‌ نانو بروز ابرو رنگ به لایه دوم پوست زیر ابرو تزریق خواهد شد. همچنین از آن جایی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند؛ طراحی ابروهای آن‌ها به شیوه اختصاصی انجام شود؛ در نهایت مدل ابروهای آن‌ها در طراحی نهایی لحاظ می‌شود.

مدل نانو بروز ابرو

در واقع ابروی هر فردی شکل متفاوتی دارد و به همین خاطر هم طراحی و مدل‌های نانو بروز با توجه به فرمول قرینه سازی ابرو انجام می‌شود. در نهایت باید توجه کنید که ممکن است طراحی ابروهای شما در مدل‌های خطی، مورب یا هاشوری انجام شود.

ماندگاری نانو بروز ابرو

ماندگاری نانو بروز ابرو مسئله‌ای است که رابطه مستقیمی با کیفیت مواد استفاده شده شما خواهد داشت. در واقع آرایشگر باید دقت کند که پوست شما با چه موادی جهت انجام فیبروز ابرو سازگاری دارد و به دنبال آن، این تکنیک را انجام دهد.

ماندگاری نانو بروز ابرو

همچنین از آنجایی که معمولا با انجام نانو بروز ابرو به پوست آسیب جدی نمی‌رسد و این روش تهاجمی نیست؛ رنگ به خوبی داخل لایه دوم پوست نفوذ کرده و به همین شکل هم تا زمان ترمیم باقی خواهد ماند. البته اگر درباره مدت زمان ماندگاری نانو بروز ابرو سوال دارید؛ می‌توان گفت نانو بروز حدود ۲ تا ۳ سال ماندگاری داشته و پس از آن به یک ترمیم جزئی نیاز پیدا خواهد کرد.

از طرف دیگر، برای این که بسیاری از افراد تمایل دارند پس از مدتی طراحی روی ابروهای خود را پاک کنند؛ نانو بروز ابرو می‌تواند یک انتخاب نیمه دائم خیلی خوب باشد.

نانو بروز ابرو در تهرانپارس

خدمات نانو بروز ابرو سالن مریم حیدری در منطقه تهرانپارس نه تنها زبانزد مردم منطقه در طول زمان بوده است؛ بلکه از سایر مناطق و شهرهای اطراف بسیاری از افراد جهت انجام نانو بروز ابرو مراجعه می‌کنند.

نانو بروز ابرو در تهرانپارس

همچنین از آن جایی که شما باید حتما پیش از مراجعه اطلاعات کاملی در رابطه با روش‌های انجام نا بروز ابرو و نتیجه انجام این کار داشته باشید؛ حتما کادر سالن برای مراجعه کنندگان چندین جلسه مشاوره برای خدمات نانو ابرو ترتیب اثر خواهند داد. در واقع کادر سالن پس از جلسات مشاوره حضوری یا آنلاین، بهترین روش و مدل طراحی ابروهای مشتریان انتخاب می‌کنند.

از آن جایی که تجربه کاری فعالین سالن تهرانپارس مریم حیدری به شدت بالا است؛ در همان جلسات اول بهترین روش را به شما معرفی خواهند کرد. همچنین باید توجه کنید که انتخاب روش‌های طبیعی برای زیبایی ابرو، هیچ زمانی شما را پشیمان نخواهد کرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید