هاشور مویی ابرو

هاشور مویی ابرو یا همان هاشور نچرال ابرو یکی از تکنیک‌های طراحی ابروها است که در سالن‌های زیبایی توسط تاتو آرتیست یا آرایشگران ابرو انجام می‌شود.

هاشور مویی ظاهری کاملا طبیعی برای قسمت‌های خالی ابرو ایجاد می‌کند و به همین خاطر به آن هاشور نچرال هم می‌گویند. تاتو کار با استفاده از قلم هاشور یا دستگاه تتو صورت هاشور ابرو را انجام می‌دهد و نقص‌های ابرو را تکمیل می‌کند.

هاشور مویی ابرو چیست ؟

به این خاطر به این نوع هاشور، هاشور مویی ابرو میگویند که نحوه رسم خط‌های تتو با رنگ طبیعی کاملا شبیه به موی ابرو است.

هاشور مویی ابرو چیست ؟

زمانی که فردی با استفاده از این مدل هاشور، شکل و اندازه ابرو خود را تغییر می‌دهد؛ ابروهای او همچنان حالتی طبیعی دارند و کمترین نقصی در ابرو او توجه دیگران را جلب خواهد کرد. هاشور مویی یا نچرال ابرو همچنین در صورتی که آن را با دستگاه تتو انجام بدهند؛ ماندگاری بسیار طولانی دارد.

مرکز زیبایی هاشور مویی ابرو

مراکز زیبایی هاشور مویی ابرو در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و به همین خاطر این مجموعه‌ها باید مجوزهای لازم فعالیت را نیز دریافت کنند.

مرکز زیبایی هاشور مویی ابرو

یکی از بهترین مراکز زیبایی هاشور مویی ابرو، آکادمی و سالن زیبایی مریم حیدری در تهران پارس است که مجوزهای لازم را هم دریافت کرده است. البته این مجموعه به غیر از انجام خدمات هاشور مویی ابرو، سایر خدمات زیبایی و آرایشی را هم انجام می‌دهد.

هاشور مویی ابرو در تهران پارس

برای انجام هاشور مویی ابرو در تهران پارس می‌توانید به سالن‌های زیبایی مختلفی مراجعه کنید. اما سالن زیبایی که به آن مراجعه میکنید باید کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد.

همچنین کادر سالن باید افراد متخصصی باشند که مدل ابرو و شیوه طراحی صحیح آن را بدانند. معمولا خدمات هاشور مویی ابرو در تهران پارس و در سالن زیبایی مریم حیدری به صورت دائمی یا موقت انجام می‌شود.

هزینه هاشور مویی ابرو

هزینه هاشور مویی ابرو کاملا بستگی به متریال و مدلی که شما می‌خواهید دارد. مسلما مدل ابروهای شما نیز در برآورد هزینه نهایی و متریال استفاده شده بی تاثیر نیست.

هزینه هاشور مویی ابرو

همچنین انواع هاشور دائم و موقت ابرو قیمت‌های مختلفی دارند و می‌توانید؛ به سادگی پیش از مراجعه به سالن زیبایی مورد نظر خود این اطلاعات را از سایت یا مجموعه مورد نظرتان بگیرید.

مدل هاشور مویی ابرو

هاشور مویی ابرو مدل‌های مختلفی دارد و برای اینکه مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ می‌توانید انواع آن را در سایت یا پیج مجموعه ما بررسی کنید. البته یکی از بهترین مدل‌های هاشور ابرو، مدل نچرال یا طبیعی است. مدل نچرال به گونه‌ای است که دیگران تفاوت خط‌های طبیعی ابروی شما با خطوط هاشور را تشخیص ندهند.

مدل هاشور مویی ابرو

البته این مدل یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های هاشور ابرو در بین خانم‌های میانسال و جوان است. هاشور طبیعی یا نچرال باید حتما با سوزن دارای عمق ۱ میلی متری انجام شود و سوزن‌های با عمق بیشتر به سطح پوست آسیب می‌رسانند.

مزایا هاشور مویی ابرو

هاشور ابرو باعث می‌شود که ابروهای شما کاملا فرم طبیعی به خود بگیرند و ایرادات آنها رفع شود. از جمله مزایای کلی که می‌توان برای هاشور ابرو بیان کرد؛ موارد زیر مهم‌ترین آنها هستند:

  • بهبود فرم صورت
  • ترمیم قسمت‌های خالی ابرو
  • یک نوع آرایش دائم بدون عوارض یا مشکلات خاص
  • دارای امکان ترمیم یا پاکسازی در زمان دلخواه
  • افزایش زیبایی و تقارن صورت
  • زیباتر کردن حالت چشم‌ها
  • کمتر شدن خطوط زیر چشم و اطراف ابرو

معایب هاشور مویی ابرو

معایب هاشور ابرو نیز بسیار اندک هستند و تنها ممکن است در یک بازه زمانی خاص رخ بدهند. در واقع معایب هاشور ابرو بیشتر به دلیل بی توجهی تاتو آرتیست یا عدم مراقبت مشتری اتفاق می‌افتند.

اگر مشتری نکات لازم را رعایت نکند؛ ممکن است نتیجه هاشور مویی ابرو آنچنان رضایت بخش نباشد. از جمله معایب هاشور ابرو می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

– امکان عفونت پوست زیر ابرو
– امکان پاک نشدن رنگ تتو
– عدم رضایت مشتری از کار تتو آرتیست

قبل از هاشور مویی ابرو چکار کنیم

مراقبت‌های قبل از هاشور ابرو بسیار مهم هستند و باید حتما آنها را جدی بگیرید. در ادامه تعدادی از آنها را نام برده‌ایم:

دوش گرفتن و انجام پاکسازی صورتاصلاح و از بین بردن موهای زائد صورت

  • ریمو تاتو ابرو قبلی
  • عدم مصرف داروهای دارای کورتون یا داروهای ضد التهاب
  • عدم مصرف داروهای رماتیسم یا بیماری‌های التهابی
  • عدم مصرف قرص مسکن یا داروهای رقیق کننده خون
  • مراجعه به یک مرکز و سالن زیبایی معتبر هاشور ابرو
  • انتخاب طرح و رنگ
  • انتخاب مدل هاشور ابرو

مراقبت های بعد از هاشور مویی ابرو

بعد از انجام هاشور ابرو هم باید یک سری مراقبت خاص انجام بدهید که به شما کمک می‌کند؛ نتیجه بهتری از این کار کسب کنید. در ادامه تعدادی از آنها را نام برده‌ایم.

  • استفاده از پماد آ چشمی به مدت ۳ روز
  • عدم تماس رطوبت با محل تتو
  • انجام مراقبت‌های لازم و موارد بهداشتی جهت جلوگیری از بروز عفونت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید