فیکانتور لب

آیا تا به حال عبارت فیکانتور لب به گوش شما خورده است؟ این تکنیک یکی از به روزترین شیوه‌های زیباتر کردن لب‌ها به صورت طبیعی است. از آن جایی که بسیاری از افراد به دنبال روش‌های ماندگار زیباتر شدن لب‌های خود هستند؛ آشنایی یا فیکانتور به نفع آن‌ها تمام خواهد شد. شاید بپرسید چگونه می‌توان با تکنیکی غیر تهاجمی فرم و شکل لب‌ها را تغییر داد؟

در واقع این روش یک معجزه زیبایی با ترکیبی از هنر دست آرایشگر است. فیکانتور لب همانطور که در جریان هستید کاملا طبیعی بوده و فرم ساده زیبای لب‌های شما را از بین نمی‌برد. اما برای آشنایی هر چه بهتر با این تکنیک جادویی و ساده زیباسازی لب‌ها، ادامه مطلب را دنبال کنید.

فیکانتور لب چیست؟

با وجود اینکه بسیاری از افراد گمان می‌کنند بدون استفاده از روش‌های تهاجمی همچون تزریق ژل یا فیلر امکان تغییر فرم و ظاهر لب‌ها وجود ندارد؛ تکنیک‌های آرایش دائم صورت هر روزه بیشتر این مسئله را زیر سوال می‌برند. در واقع زیباتر شدن لب‌ها تا حد زیادی به زاویه سازی صورت و همچنین فرم و شکل دلخواه مراجعه کننده بستگی خواهد داشت. رنگ پوست لب‌ها هم از دیگر فاکتورهایی است که می‌تواند در زیباسازی این عضو صورت تعیین کننده باشد.

فیکانتور لب چیست؟

بنابراین فیکانتور با توجه به فرمول‌های طلایی زیبایی لب‌ها در صورت و همچنین فاکتورهای جزئی همچون رنگ و سایه لب‌ها در نهایت فرم دلخواه مشتری را برای او ایجاد خواهد کرد. اغلب مشتریان نامید از روش‌های تهاجمی که زیبایی صورت آنها را به صورت غیر طبیعی درآورده است؛ برای انجام فیکانتور به عنوان آخرین امید به سالن مریم حیدری مراجعه می‌کنند. اما خوشبختانه فیکانتور لب کیفیت بسیار بالایی دارد که در همان نگاه اول نظر مشتری به آن جلب خواهد شد.

البته می‌توان گفت کیفیت اجرای فیکانتور لب تا حدودی هم به مهارت آرایشگر شما بستگی خواهد داشت. در سالن مریم حیدری کادر سالن آپدیت‌های مختلف مباحث فیکانتور لب را گذرانده‌اند تا در نهایت رضایت کامل مشتریان را جلب کنند.همچنین از آنجایی که تکنیک خط لب دائمی به نسبت متد آرایشی جدیدی است؛ افراد معدودی برای انجام آن تسلط کافی دارند. بنابراین حتماً پیش از انجام این تکنیک به یک سالن معتبر و مطمئن مراجعه کنید.

هزینه فیکانتور لب

هزینه کنترل لب با توجه به سالنی که به آن مراجعه می‌کنید و همچنین مواد مورد استفاده آرایشگر در نهایت تعیین خواهد شد. همانطور که در جریان هستید؛ متأسفانه برخی از کادر سالن‌های غیر معتبر اقدام به استفاده از مواد تاریخ گذشته یا ارزان قیمت بی‌کیفیت می‌کنند.

هزینه فیکانتور لب

همین مسئله هم باعث کاهش هزینه نهایی فیکانتور لب مشتری خواهد شد. در حالت کلی فیکانتور هزینه چندان بالایی ندارد؛ اما اگر تمایل دارید که این کار را با هزینه کم انجام بدهید؛ حتماً در این زمینه تحقیقات بیشتری انجام داده و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. خوشبختانه در سالن مریم حیدری پس از انجام جلسات مشاوره هزینه نهایی و قطعی اعلام خواهد شد.

در واقع هزینه نهایی با توجه به مدل درخواستی مشتری و همچنین میزان مواد استفاده شده تعیین می‌شود. به هر حال شما باید توجه کنید که هزینه فیکانتور لب تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه استفاده شده و همچنین مهارت آرایشگر بستگی خواهد داشت.

ماندگاری فیکانتور لب

ماندگاری فیکانتور لب دائمی نیست اما شما می‌توانید از آن به مدت ۱ تا ۳ سال بهره‌مند شوید. در واقع طی این مدت فیکانتور لب شما کاملاً بر روی لب‌ها فیکس باقی خواهد ماند و خودتان به شخصه متوجه کیفیت آن خواهید شد.خوشبختانه حتی پس از از بین رفتن اثر فیکانتور هم امکان ترمیم آن به صورت کامل وجود دارد.

ماندگاری فیکانتور لب

در واقع پس از هر بار ترمیم، فیکانتور لب‌ها به شکل اول تمدید خواهد شد و لب‌های شما همان فرم و شکل زیبا را مجدداً به خود می‌گیرند. البته اگر فکر می‌کنید که فیکانتور لب‌های شما حتی با گذشت مدت زیادی نیاز به ترمیم ندارد؛ می‌توانید همان فیکانتور قبلی را حفظ کنید. زیرا گاهی اوقات به دلیل کیفیت بالای مواد اثر فیکانتور از بین نخواهد رفت.

به هر حال همانطور که توضیح دادیم؛ ماندگاری فیکانتور لب‌ها بسیار وابسته به جنس پوست لب شما و همچنین مواد استفاده شده بر روی بافت لب‌ها است. بنابراین باید برای داشتن یک فیکانتور ماندگار و بهتر حتما به یک سالن حرفه‌ای مراجعه کنید.

فیکانتور لب در تهرانپارس

تنها عرضه کننده خدمات فیکانتور لب در منطقه تهرانپارس یعنی سالن مریم حیدری آماده همکاری با تمامی مراجعه کنندگانی است که به این تکنیک علاقمند شده‌اند. در واقع سالن مریم حیدری در زمینه انجام خدمات شیدینگ لب در تهرانپارس و سایر نقاط تهران کاملاً پیشرو بوده و تا به امروز مراجعه کنندگان زیادی فیکانتور لب‌های خود را نزد ما ترمیم کرده‌اند یا از ابتدا انجام داده‌اند.

همچنین از آنجایی که این تکنیک کاملاً غیر تهاجمی است؛ پس از انجام فیکانتور نیازی به مراقبت‌های خاص وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید به سادگی امور روزمره خود را انجام بدهید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فیکانتور لب‌ها یا رزرو وقت مشاوره، می‌توانید با کارشناسان سالن مریم حیدری در تهرانپارس تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید