ساکورالیپس

خدمات آرایش دائم در انواع و مدل‌های مختلفی انجام می‌شوند. ساکورالیپس هم یک نوع آرایش دائم و ماندگار اجزای صورت است. برای انجام ساکورالیپس باید به یک سالن زیبایی یا آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید؛ زیرا انجام آن از عهده افراد تازه کار برنمی‌آید. معمولا تتو آرتیست‌ها کار ساکورا لیپس را انجام می‌دهند. با این حال داشتن مهارت در حرفه آرایش دائم برای انجام این کار کافی است.

ساکورالیپس چیست ؟

ساکورالیپس لب یک نوع تتو یا آرایش دائم لب است که تتو آرتیست با توجه به فرم لب‌ها آن را با دستگاه تتو صورت یا قلم ساکورا لیپس انجام می‌دهد. در این روش به سبک شیدینگ لب، به قسمتی از لب‌ها یا تمام آن با دستگاه تتو رنگ تزریق می‌کنند.

ساکورالیپس چیست ؟

رنگ در روش ساکورالیپس به شیوه سایه یا هاشور روی لب را پوشش می‌دهد. البته گاهی اوقات با استفاده از روش ساکورا لیپس، به لب‌های شما فرم‌های مختلفی می‌دهند. سایه‌ها در شکل دهی فرم لب بسیار تاثیر گذار هستند. به همین خاطر باید پیش از مراجعه به سالن زیبایی، هدف خود از انجام ساکورا لیپس را مشخص کنید.

خدمات ساکورالیپس

خدمات انجام ساکورا لیپس شامل فرم دهی و تغییر رنگ لب است. در واقع در دو مدل مختلف، شما می‌توانید برای تغییر رنگ لب‌های خود یا از بین بردن بی رنگی آنها و همچنین برای فرم دهی به لب مراجعه کنید. معمولا تتو آرتیست با استفاده از تکنیک ایجاد تیرگی در اطراف لب و همچنین سایه زدن میان لب‌ها، آن‌ها را خوش فرم‌تر می‌کند.

خدمات ساکورالیپس

بهترین حالتی که می‌توانید برای لب‌های خود پس از انجام ساکورا لیپس متصور شوید؛ تغییر رنگ و فرم لب به مدل دلخواه شما است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود به کادر حرفه‌ای سالن معتبر مریم حیدری مراجعه کنید.

هزینه ساکورالیپس

هزینه نهایی ساکورالیپس لب با توجه به متریال و توانایی تتو آرتیست متفاوت است. همچنین فرم و مدل مد نظر مشتری در برآورد کردن هزینه نهایی بی تاثیر نیست. پیش از مراجعه به سالن زیبایی می‌توانید؛ به جلسه مشاوره بروید و اطلاعاتی راجع به هزینه و متریال کسب کنید.

هزینه ساکورالیپس

ساکورالیپس در تهرانپارس

خدمات انجام ساکورالیپس در تهرانپارس هم اکنون فقط در یک سالن معتبر انجام می‌شود. سالن مریم حیدری معتبر‌ترین سالن  تهرانپارس است که برای نخستین بار سبک طراحی لب با تاتو  ساکروا را به این منطقه آورده است. البته پیش از مراجعه حتما برای رزرو وقت انجام خدمات یا مشاوره با روابط عمومی سالن زیبایی مریم حیدری تماس بگیرید.

مزایا ساکورالیپس

ساکورالیپس لب مزایای بسیار زیادی دارد که اگر آن را در یک سالن معتبر انجام بدهید؛ متوجه خواهید شد. در واقع مزایای این خدمت زیبایی محدود به رنگ و طرح لب نیست و علاوه بر این موارد احساس شادابی بیشتری به صورت شما خواهد داد. پس از انجام این عمل زیبایی لب باید حتما مراقبت‌های پس از درمان را انجام بدهید تا دچار برخی عوارض نادر نشوید.

معایب ساکورالیپس

اگر ساکورالیپس لب خود را در سالن معتبر و دارای تاییدیه وزارت بهداشت   انجام بدهید؛ معایب آن اندک خواهند بود. به طور مثال از جمله عوارض یا معایب این عمل زیبایی میتوان به بروز بافت نکروز در صورت تزریق اشتباه و یا بد رنگی لب‌ها پس از انجام این تکنیک اشاره کرد.

البته این عوارض تنها در صورتی که به یک آرایشگاه غیر معتبر مراجعه کنید؛ رخ خواهد داد. بهتر است پیش از هر اقدامی با معایب این روش آشنایی کامل پیدا کنید و در اسرع وقت به سالن زیبایی مراجعه کنید.

پیش از ساکورالیپس چکار کنیم

پیش از انجام این خدمت باید حتما یک سری از پرهیزهای دارویی و پوستی را انجام بدهید. از آنجایی که ساکورالیپس یک روش تهاجمی زیبایی و همچنین با استفاده از دستگاه تتو است؛ باید حتما نسبت به مصرف انواع مختلف قرص مسکن و داروهای ضد التهابی مانند کورتون اجتناب کنید.

مصرف این داروها پوست شما را شکننده و حساس می‌کند. بنابراین تزریق رنگ به لایه دوم پوست بی تاثیر خواهد بود. اگر دچار بیماری‌های خاص هستید؛ حتما باید به تتو آرتیست خود اطلاع بدهید. بهترین شیوه انجام ساکورا لیپس، انجام آن پس از تست روی پوست لب است.

نگهداری بعد از ساکورالیپس

پس از انجام ساکورالیپس باید به مدت سه روز از پماد A چشمی یا سایر محصولاتی که تتو آرتیست شما توصیه می‌کند؛ استفاده کنید. طی این سه روز به هیچ وجه نباید به محل انجام تتو آب برخورد کند و هنگام دوش گرفتن این قسمت را بشویید. به همین خاطر اگر تتو کار شما موافق بود؛ از محصولات مراقبتی هنگام حمام برای این قسمت استفاده کنید.

مشاوره ساکورالیپس

مشاوره ساکورالیپس در سالن زیبایی، مهم‌ترین مرحله انجام این کار است. کادر سالن باید کاملا نحوه انجام و شرایط پس از آن را به شما توضیح دهند. در واقع اگر برای انجام مشاوره به سالن زیبایی مراجعه نکنید؛ ممکن است پس از مدتی از این کار پشیمان شوید.

مشاوره ساکورالیپس

پیش از مراجعه به سالن جهت مشاوره حتما برای گرفتن وقت تماس بگیرید. در اسرع وقت زمانی برای مراجعه شما مشخص خواهیم کرد. همچنین پس از انجام مشاوره می‌توانید یک رزرو نوبت برای انجام ساکورا لیپس در آینده انجام بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید