آمبره ابرو

آمبره ابرو از جدیدترین تکنیک‌های پرپشت کردن خطوط ابرو و ترمیم نقاط خالی ابروها است. البته تکنیک آمبره ابرو به طور کلی با میکرو بلیدینگ یا تتو خطی تفاوت دارد. به این دلیل آمبره ابرو از سایر تکنیک‌ها از جمله میکرو بلیدینگ، هاشور ابرو، سایه ابرو، فیبروز و لیفت ابرو پر طرفدارتر است.

همچنین باید توجه کرد که در حال حاضر تکنیک آمبره ابرو نتیجه طبیعی‌تر و زیبایی دارد که ممکن است در اثر انجام سایر تکنیک‌های زیبایی ابرو، چنین نتیجه‌ای حاصل نشود. در صورتی که شما هم تمایل زیادی به انجام تکنیک زیبایی فیبروز ابرو دارید؛ می‌توانید در اینجا اطلاعات مفیدی در مورد نحوه انجام تکنیک آمبره و مزایای آمبره ابرو کسب کنید.

آمبره ابرو چیست ؟

آمبره ابرو یکی از جدیدترین تکنیک‌های زیبایی ابروها است که برای انجام این تکنیک، به وسیله یک دستگاه، رنگ را به صورت نقطه زن وارد لایه دوم پوست می‌کنند. رنگ وارد لایه دوم پوست یا اپیدرمی شده و در آن جا هاله‌ای از خطوط ابرو ایجاد می‌کند. البته رنگ وارد شده در این قسمت از ابرو به صورت خطی نیست و صرفا سایه ایجاد می‌کند.

آمبره ابرو چیست ؟

نکته دیگری که در رابطه با آمبره ابروها وجود دارد؛ طراحی مشابه با مدل ابرو پودری یا سایه زدن میکروشیدینگ است. در نهایت نتیجه طراحی ابروها به این روش، بسیار طبیعی و بدون ایراد خواهد بود. البته دلیل نام گذاری این تکنیک با عنوان آمبره، تراکم بیشتر پیگمنت‌های رنگی در دم ابرو و همچنین کاهش تعداد این پیگمنت‌ها در ناحیه تاج ابرو است. به همین علت آمبره ظاهری جذاب و طبیعی بر روی ابروها ایجاد می‌کند.

قیمت آمبره ابرو

قیمت آمبره ابرو با توجه به متریال مصرفی و همچنین میزان مهارت آرایشگر بین ۱ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۴ میلیون و پانصد هزار تومان است. البته اگر گمان کنید که نتایج انجام آمبره در تمام سالن‌های زیبایی به یک شکل خواهد بود؛ کاملا در اشتباه هستید. در واقع به هر میزان که مهارت آرایشگر برای انجام تکنیک آمبره بیشتر باشد؛ نتیجه نهایی این تکنیک بر روی ابروهای شما هم بهتر خواهد بود.

همچنین باید در نظر گرفت که مسلما در صورت مهارت بالای آرایشگر برای انجام تکنیک آمبره، قیمت دریافت این خدمات هم افزایش پیدا خواهد کرد. برخی از سالن‌های زیبایی با دریافت هزینه‌های پایین قصد جذب مشتری را دارند؛ اما به هر حال خدمات این سالن‌های زیبایی بسیار سطح پایین است.

بنابراین تلاش کنید تا علاوه‌بر توجه به قیمت آمبره ابروها، حتما یک سالن زیبایی معتبر را هم انتخاب کنید. در نهایت باید توجه داشته باشید که در سالن زیبایی مریم حیدری، خدمات با کیفیت و در سطح بالا، با قیمت مناسب ارائه میشوند.

آمبره ابرو در تهران پارس

سالن زیبایی مریم حیدری در محدوده تهرانپارس، در حال حاضر ارائه دهنده خدمات هاشور ابرو به مشتریان از سراسر کشور است. در واقع سالن مریم حیدری نه تنها از پیشگامان خدمات زیبایی ابرو در محدوده تهرانپارس است؛ بلکه توانایی بالایی هم از جهت کسب رضایت مشتری و اجرای دقیق و حرفه‌ای تکنیک‌های لازم دارد.

در واقع آمبره ابرو در تهران پارس، به لطف مجموعه مریم حیدری تا حدودی در سطح کیفی بالاتری قرار گرفته است. کادر مجموعه مریم حیدری توانایی زیادی در زمینه طراحی و اجرای آمبره ابرو دارند و به همین دلیل هم مشتریان ما در نهایت رضایت صد در صدی خود نسبت به نتیجه کار را اعلام می‌کنند.

ماندگاری آمبره ابرو

ماندگاری تکنیک آمبره ابرو در حدود ۱ تا ۳ سال است. در واقع اگر شما آمبره ابروهای خود را در یک مجموعه معتبر و حرفه‌ای انجام بدهید؛ آنگاه امکان ماندگاری نتیجه کار تا ۳ سال هم وجود خواهد داشت. همچنین باید توجه کنید که گاهی اوقات علت اصلی عدم ماندگاری کافی آمبره ابروها، انجام ندادن کامل نکات مراقبتی است.

ماندگاری آمبره ابرو

در چنین شرایطی شما باید حتما به نکاتی که در سالن پس از انجام آمبره به شما گوشزد می‌کنند توجه کنید و از انجام اقداماتی که باعث از بین رفتن زودتر یا ناگهانی آمبره ابرو خواهند شد بپرهیزید. در نهایت توجه کنید که لیفت ابرو در حال حاضر یکی از پر طرفدار‌ترین روش‌های زیبایی ابرو با ماندگاری نسبتا بالا است.

مدل های آمبره ابرو

آمبره ابرو را می‌توان به دو صورت ساده یا نچرال و همچنین متراکم انجام داد. در واقع تصمیم گیرنده نهایی برای انجام آمبره ابروها، خود خانم‌ها خواهند بود. همچنین در سالن مریم حیدری، مدل‌هایی که بر روی صورت شما می‌نشینند؛ به شما پیشنهاد خواهند شد.

مدل های آمبره ابرو

بنابراین مدل آمبره ابروها در نهایت با توجه به سلیقه مشتری و فرم صورت او انتخاب خواهد شد. همچنین شما باید توجه کنید که پیش از انجام آمبره ابروها، حتما در جلسات مشاوره سالن مریم حیدری شرکت کنید.

مزایا آمبره ابرو

در اینجا به مهم‌ترین مزایای انجام تکنیک آمبره ابروها به صورت کامل اشاره کرده‌ایم:

  • این تکنیک باعث پر شدن ابروها شده و محو بودن ابروهای شما را از بین می‌برد.
  • اگر پوست شما چرب باشد؛ گزینه بهتری به جای مداد ابرو و دیگر محصولات آرایشی است.
  • اگر پوست شما حساس باشد هم می‌توانید از آمبره ابرو استفاده کنید.
  • برخلاف میکروبیلدینگ برای هر مدل پوستی خوب است.
  • هزینه کمتری برای ترمیم فرم ابروها و آرایش ابرو می پردازید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید