نانو بلیدینگ

حتما تا به حال اسم تکنیک نانو بلیدینگ به گوش شما خورده است! این تکنیک به تازگی در بین خانم‌ها جا افتاده است و تعداد زیادی از آن‌ها ترجیح می‌دهند به شیوه نانو بلیدینگ، ترمیم ابروهای خود را انجام بدهند.

با این حال، همچنان برخی از علاقمندان به تکنیک‌های زیبایی ابرو آشنایی کافی با نانو بلیدینگ ندارند! این افراد معمولا درباره قیمت نانو بلیدینگ ابرو و همچنین ماندگاری این تکنیک سوال میپرسند. به همین دلیل، کادر مجموعه مریم حیدری در اینجا اطلاعات مفیدی در رابطه با تکنیک نانو بلیدینگ ابرو ارائه کرده است‌.

نانو بلیدینگ چیست ؟

نانو بلیدینگ ابرو برگرفته از روش بلید کردن ابروها با سوزن نانو است. در واقع پیش از این تکنیک‌های بلیدینگ از جمله میکرو بلیدینگ به شما معرفی شده است؛ نانو بلیدینگ تا حدودی تکنیک پیشرفته‌تر و به روز رسانی شده روش‌های قدیمی بلیدینگ است. در این روش آرایشگر با استفاده از یک سوزن نانو و رنگ مخصوص، خطوطی همانند مو بر روی قسمت‌های خالی ابرو ایجاد می‌کند.

نانو بلیدینگ چیست ؟

پس از آن، امکان پاکسازی رنگ تزریق شده به داخل پوست بدون استفاده از ریموور وجود نخواهد داشت. در واقع رنگ تزریق شده توسط سوزن نانو بلید، وارد لایه دوم پوست می‌شود و به همین طریق هم رنگ در آنجا برای مدتی باقی میماند.

سوزن نانو بلید به قلم بلیدینگ متصل است و آرایشگر می‌تواند در هر قسمت از ابرو خطوط مویی ایجاد کند. در نهایت باید توجه کنید که تکنیک فیبروز ابرو در حالت کلی نتیجه مطلوب‌تری نسبت به برخی از روش‌های ترمیم ابرو خواهد داشت.

قیمت نانو بلیدینگ

قیمت نانو بلیدینگ معمولا نسبت به سایر تکنیک‌های زیبایی بالاتر است. در واقع علت اصلی بالاتر بودن قیمت نانو بلیدینگ حساسیت اجرای این روش و همچنین عدم استفاده از روش‌های تهاجمی است. نانو بلید کار برای انجام این تکنیک باید حتما از متریال درجه یک و همچنین استریل استفاده کند. بنابراین هزینه مواد اولیه هم از دیگر دلایل بالاتر رفتن قیمت نانو بلیدینگ خواهد بود.

قیمت نانو بلیدینگ

با این حال بالاتر بودن قیمت نانو بلیدینگ به معنای گران قیمت بودن این خدمات نیست. در حال حاضر نرخ مصوب تکنیک نانو بلیدینگ در حدود 1 نیم میلیون تا ۳ میلیون تومان است. دلیل این تفاوت قیمت هم مهارت بیشتر برخی از آرایشگران برای انجام تکنیک نانو بلیدینگ است. همچنین در مجموعه مریم حیدری هزینه تکنیک نانو بلیدینگ پیش از مراجعه به شما اطلاع داده خواهد شد.

ماندگاری نانو بلیدینگ

ماندگاری نانو بلیدینگ ممکن است در حدود ۶ ماه الی ۳ سال باشد. در واقع ماندگاری نانو بلیدینگ کاملا به مهارت آرایشگر برای ورود رنگ به داخل پوست و همچنین کیفیت مواد اولیه مورد استفاده بستگی خواهد داشت. نکته‌ای که شما باید به آن در این رابطه توجه کنید؛ اهمیت مراجعه به سالنی معتبر برای انجام تکنیک نانو بلیدینگ است. بنابراین در صورتی که به سالن معتبری مراجعه نکنید؛ احتمال عدم رضایت از نتیجه نهایی کار وجود خواهد داشت.

ماندگاری نانو بلیدینگ

رضایت مراجعه کنندگان به مجموعه مریم حیدری، اثبات کیفیت اجرای تکنیک و ماندگاری نانو بلیدینگ است. همچنین باید توجه کنید که گاهی اوقات به دلیل عدم مراقبت صحیح مراجعه کننده، ماندگاری نانو بلیدینگ ابرو پایین می‌آید. بنابراین شما برای جلوگیری از کاهش ماندگاری تکنیک نانو لیفت بروز ابرو، باید حتما نکات مراقبتی پس از نانو بلیدینگ ابرو را رعایت کنید.

نانو بلیدینگ در شرق تهران

مجموعه مریم حیدری بهترین اجرا کننده تکنیک نانو بلیدینگ در شرق تهران است. البته مراجعه کنندگان به مجموعه مریم حیدری به شرق تهران محدود نمی‌شوند و امکان مراجعه به سالن از سایر مناطق و استان‌ها هم وجود خواهد داشت. همچنین باید توجه کنید که انجام تکنیک نانو بلیدینگ توسط مستر کاشت و ترمیم ابرو، در حال حاضر در سالن مریم حیدری صورت می‌گیرد.

در صورتی که تمایل به دریافت خدمات زیبایی ابرو و همچنین تکنیک میکروبلیدینگ ابرو دارید؛ می‌توانید برای دریافت نوبت با کادر سالن مریم حیدری تماس بگیرید. باید توجه کنید که تکنیک نانو بلیدینگ در مجموعه مریم حیدری صرفا پس از جلسه مشاوره و همچنین مشخص شدن خدمات مورد نظر مشتری خواهد بود.

مزایا نانو بلیدینگ

به طور کلی نانو بلیدینگ یک تکنیک بهبود یافته است که مزایای بسیار زیادی هم دارد. با استفاده از این تکنیک میتوان برای زیباتر به نظر رسیدن ابروها اقدام کرد و همچنین در نهایت نتیجه مطلوبی دریافت کنید. در اینجا به مهم‌ترین مزایای تکنیک نانو بلیدینگ اشاره کرده‌ایم:

  • روش غیر تهاجمی بدون درد و خونریزی
  • طراحی ابروها به صورت نچرال و طبیعی
  • تکنیک مناسب برای انواع پوست و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای
  • نیاز کمتر به ترمیم
  • جلوگیری از آسیب دیدن پوست و سایر عوارض احتمالی

معایب نانو بلیدینگ

نانو بلیدینگ به طور کلی معایب خاصی ندارد؛ با این حال، برای انجام نانو بلیدینگ ابرو تجربه کمی درد می‌تواند طبیعی باشد. همچنین از دیگر دشواری‌های انجام نانو بلیدینگ، می‌توان به مراقبت‌های پس از انجام نانو برای چند و عدم امکان تماس با آب تا سه روز اشاره کرد. با این حال روش نانو بروز ابرو یکی از کم هزینه‌ترین و بهترین روش‌های زیبایی ابروها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید