لمینت ابرو

لمینت ابرو از جمله روش‌های موقتی پیرایش ابروها است. معمولا خانم‌ها تمایل دارند که ابروهای مرتب و یکدست داشته باشند؛ لمینت ابرو هم با توجه به همین نیاز مراجعه کنندگان انجام می‌شود. معمولا برخی از افراد تمایل دارند که ابروهای آن‌ها در عین زیباتر شدن، طبیعی هم به نظر برسند؛ لمینت ابرو از این لحاظ هم انتخاب بسیار خوبی است.

بنابراین اگر شما هم به انجام لمینت ابرو علاقمند هستید؛ می‌توانید در ادامه اطلاعات مفیدی درباره مزایا و معایب لمینت ابروها و همچنین نحوه انجام لمینت ابرو کسب کنید.

لمینت ابرو چیست ؟

لمینت ابرو یکی از روش‌های جدید زیبایی ابروها است. در واقع چند سالی بیشتر نیست که لمینت ابرو در بین مراجعه کنندگان سالن‌های زیبایی جا افتاده است. به هر حال انجام لمینت ابرو بدون استفاده از متریال مناسب ماندگاری نخواهد داشت. برای انجام لمینت‌ و مرتب کردن ابروها از ماده کراتین استفاده می‌کنند. در واقع با استفاده از روش لمینت فرم و جهت ابروها تا حدودی تغییر پیدا می‌کند.

لمینت ابرو چیست ؟

تغییرات البته کاملا به سلیقه مشتری و همچنین مدل متناسب با چهره او بستگی خواهند داشت. معمولا برای لمینت، زاویه ابروها به طرف بالای خط رویش آن‌ها قرار می‌گیرد. همچنین مهم‌ترین نکته پیش از انجام لمینت ابروها توجه به انتخاب یک مرکز زیبایی مناسب با استانداردهای بالا همچون سالن مریم حیدری است.

ماندگاری لمینت ابرو

لمینت ابرو در حالت عادی یک روش دائمی زیبایی ابروها نیست. در واقع آثار لمینت تا مدت مشخصی بر روی ابروها باقی میماند. البته در حال حاضر امکان ترمیم لمینت ابرو پس از به اتمام رسیدن موعد ماندگاری آن وجود دارد. معمولا لمینت ابروهای شما در حدود ۶ ماه تا یکسال نیاز به تمدید نخواهد داشت. همچنین در این مدت باید اقدامات لازم برای نگهداری از لمینت ابروهای خود را هم انجام بدهید.

معمولا آرایشگر با توجه به نوع پوست و خط رویش ابروها اقدامات مراقبتی را به شما گوشزد خواهد کرد. البته گاهی اوقات به دلیل نوع پوست و جنس موی ابرو، نگهداری از لمینت ابروها سخت خواهد بود.

قیمت لمینت ابرو

قیمت لمینت ابروها کاملا به متریال مورد استفاده آرایشگر و همچنین مهارت خود او بستگی خواهد داشت. بنابراین ممکن است محدوده قیمتی لمینت ابرو سالن‌های مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. از طرف دیگر، برای انجام لمینت ابرو باید حتما در جلسات مشاوره در رابطه با قیمت آن سوال کنید. معمولا قیمت لمینت ابرو در فواصل زمانی مختلف کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

قیمت لمینت ابرو

بهترین روش برای انجام لمینت ابرو با قیمت مناسب و نتیجه مطلوب، مراجعه به یک سالن زیبایی معتبر است.در حال حاضر سالن مریم حیدری به عنوان ارائه دهنده خدمات لمینت ابرو کاملا شناخته شده است.شما در صورت تمایل به انجام فیبروز ابرو می‌توانید با کادر سالن مریم حیدری در اسرع وقت تماس بگیرید.

بهترین مرکز لمینت ابرو

چندان دور از تصور نیست که سالن مریم حیدری به دلیل ارائه خدمات درجه یک در زمینه زیبایی ابروها به بهترین مرکز لمینت ابرو در حال حاضر تبدیل شده باشد. نکته مهم در رابطه با انتخاب بهترین مرکز لمینت ابرو، توجه به میزان مهارت کادر سالن و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده آن‌ها است.

خوشبختانه در سالن مریم حیدری هیچگونه کم و کاستی از این لحاظ وجود ندارد و مشتریان بارها رضایت صد درصدی خود را اعلام کرده‌اند.بنابراین اگر در حال حاضر اگر قصد انجام میکروبلیدینگ ابرو را داشته باشید؛ باید حتما در انتخاب خود نهایت وسواس را به خرج دهید.

لمینت ابرو در تهران پارس

برای انجام لمینت ابرو در تهرانپارس می‌توانید به به‌روز ترین سالن زیبایی محدوده یعنی سالن زیبایی مریم حیدری مراجعه کنید. سالن زیبایی مریم حیدری در محدوده تهرانپارس نه تنها ارائه دهنده خدمات درجه یک در سطح همین منطقه است؛ بلکه از سراسر تهران و کشور مشتریان خود را پذیرش می‌کند. بنابراین برای انجام لمینت ابرو یا بهره‌گیری از سایر متدهای زیبایی ابروها می‌توانید سالن زیبایی مریم حیدری را انتخاب کنید.

مزایا و معایب لمینت ابرو

به طور کلی لمینت ابروها باعث پر رنگ‌تر شدن ابرو، بهبود فرم ابرو و در نهایت افزایش رشد ابروها خواهد شد. با این حال از جمله معایب این روش هم میتوان به دائمی نبودن آن اشاره کرد. البته گاهی اوقات دائمی نبودن برخی از تکنیک‌های زیبایی به دلیل تنوع می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید