دلیل ریزش مژه

اگر شما هم به دنبال دلیل ریزش مژه و جلوگیری از آن می‌گردید؛ بهتر است به این زودی ناامید نشوید! در واقع امروز با گسترش تکنیک‌های زیبایی مژه و خط چشم، امکان ترمیم مژه‌ها در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه‌ای وجود دارد.

همین مسئله هم خط بطلانی بر روی ریزش دائمی مژه‌ها است. معمولا ریزش مژه‌ها به صورت کامل و دائم اتفاق نمی‌افتد؛ اما در موارد خاص به هر حال، استفاده از تکنیک‌های جایگزین مژه تا حدودی ضروری است.

در چنین شرایطی شما می‌توانید با استفاده از مژه‌های مصنوعی یا جدیدترین روش‌های جلوگیری از ریزش مژه، خط رویش مژه‌ها را ترمیم کنید. به همین منظور هم ما در ادامه روش‌های مختلف جلوگیری از ریزش مژه و زیبایی لاین چشم را ارائه کرده‌ایم.

دلیل ریزش مژه چیست؟

ریزش مژه در خانم‌ها و آقایان ممکن است که دلایل متفاوتی داشته باشد.با این حال اغلب اوقات ریزش مژه‌ها برگشت پذیر است و پس از مدتی مجدداً شاهد رشد مژه‌های خود خواهید بود.البته در صورتی که رشد مجدد مژه‌ها به هیچ وجه امکان‌پذیر نباشد؛ باید حتماً از روش‌های جایگزین کاشت مژه به صورت موقت یا دائم بهره ببرید.

دلیل ریزش مژه چیست؟

همچنین توجه داشته باشید که دلیل ریزش مژه‌ معمولاً عدم رسیدگی به مژه، کمبود برخی از ویتامین‌ها یا بیماری‌های نقض سیستم ایمنی بدن است. بنابراین اگر پزشک شما معتقد باشد که ریزش مژه‌های شما برگشت پذیر نیست؛ باید حتماً از روش‌های جایگزین به منظور ترمیم آنها استفاده کنید.

روش‌های جایگزین ریزش مژه معمولاً آرایشی هستند و در صورتی مفید خواهند بود که ریزش مژه‌های شما دائمی باشد.بنابراین پس از اینکه دلیل ریزش مژه‌ خود را پیدا کردید؛ می‌توانید یکی از این روش‌ها را برای جلوگیری از خالی شدن لاین چشمی خود انتخاب کنید. همچنین به منظور شناخت بهتر دلایل ریزش مژه در ادامه مهمترین موارد را هم عنوان کرده‌ایم:

  • استفاده زیاد از ریمل و مواد آرایشی نامرغوب ریزش مژه بعد از اکستنشن و استفاده طولانی از مواد آرایشی بی‌کیفیت و مواد اکستنشن مژه و فر مژه بوجود می‌آید.
  • سرطان پوست از علت ریزش مژه
  • آلوپسی از دلایل ریزش مژه
  • تیروئید
  • فشار و استرس مزمن از علل ریزش مژه
  • تریکوتیلومانیا تاگل
  • ریزش مو آره آتا
  • کاهش وزن ناگهانی

درمان قطعی ریزش مژه

معمولاً درمان قطعی ریزش مژه‌ها مقابله با بیماری عامل این اتفاق است. گاهی اوقات هم با مصرف منظم مکمل‌های غذایی می‌توان از ریزش هرچه بیشتر مژه جلوگیری کرد. اما در موارد غیر قابل بازگشت شما باید حتماً از روش‌های جایگزین برای جلوگیری از خالی شدن لاین چشمی خود استفاده کنید.

درمان قطعی ریزش مژه

همچنین توجه داشته باشید که درمان قطعی ریزش مژه بدون استفاده از برخی تکنیک‌های آرایشی وجود ندارد‌‌. با این حال در سالن مریم حیدری امکان ترمیم مژه‌های از دست رفته یا ضعیف وجود خواهد داشت. در ادامه تعدادی از روش‌های زیبایی و ترمیم مژه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

بن مژه: بن مژه زمانی می‌تواند برای شما کاربردی باشد که به صورت کامل مژه‌های خود را از دست داده‌اید.در واقع آرایشگر با طراحی بن مژه بر روی لاین چشمی شما بخش خالی مژه‌های از دست رفته را ترمیم خواهد کرد. بن مژه از خالی به نظر رسیدن خط چشم شما هم جلوگیری می‌کند‌.

کاشت مژه: کاشت مژه یکی دیگر از روش‌های ترمیمی است که به افراد دارای مژه‌های ضعیف پیشنهاد می‌شود. البته کاشت موج موقت است و صورتی که مژه‌های خود را به صورت کامل از دست داده باشید هم می‌توانید از روش کاشت مژه استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای انجام کاشت مژه بهتر است حتماً از آرایشگر خود مشورت بگیرید.

اکستنشن مژه: اکستنشن مژه‌ یکی دیگر از روش‌های زیبایی است که با انجام آن برای مدت زمان بیشتری مژه‌های شما ترمیم می‌شوند. همچنین باید توجه کنید که اکستنشن یک روش دائمی نیست؛ اما نقش زیادی در ترمیم مژه‌های از دست رفته خواهد داشت.

مشاوره ریزش مژه

اگر با مشکل ریزش مژه مواجه هستید؛ می‌توانید در این زمینه از کادر سالن مریم حیدری مشاوره بگیرید. در مجموعه مریم حیدری به شما بهترین روش جلوگیری از ریزش مژه را معرفی خواهیم کرد.همچنین باید توجه کنید که برای جلوگیری هرچه بهتر از ریزش مژه‌ها باید حتماً به دنبال روش‌های جایگزین ترمیم مژه باشید.

البته با شرکت در جلسه مشاوره فرصت بیشتری برای انتخاب بهترین روش ترمیمی و جایگزین کردن مژه مصنوعی خواهید داشت. جلسات مشاوره ترمیم مژه در سالن مریم حیدری به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شوند و می‌توانید از طریق سایت یا تماس با کادر سالن وقت قبلی دریافت کنید.

بهترین مرکز درمان ریزش مژه

در حال حاضر مرکز زیبایی مریم حیدری با ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه ترمیم مژه‌های از دست رفته و کاشت مژه برتری خود در زمینه زیبایی لاین چشمی را به اثبات رسانده است.

مشتریان مجموعه مریم حیدری هم کاملاً از این بابت رضایت دارند و برای انجام روش‌های ترمیمی مژه یا بهره‌گیری از خدمات سالن مریم حیدری مرتباً وقت دریافت می‌کنند. شما هم می‌توانید برای دریافت وقت از بهترین سالن ترمیم ریزش مژه با کارشناسان مجموعه مریم حیدری تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید