فشن بروز ابرو

فشن بروز ابرو به عنوان تکنیک جدید ترمیم و فرم دهی به ابروها، در بین خانم‌ها و مراجعه کنندگان سالن زیبایی جایگاه ویژه خود را پیدا کرده است. همچنین باید توجه کنید که امروزه با وجود ورود متدهای جدید طراحی و زیبایی ابرو، باید حتما از به روزترین تکنیک ممکن برای طراحی ابروهای خود استفاده کنید.

البته تمام افرادی که قصد استفاده از تکنیک فشن بروز ابروها را دارند؛ باید حتما به سالن‌های زیبایی معتبر مراجعه کنند. از آنجایی که برخی از افراد با وجود تکنیک فشن بروز اطلاعات کافی درباره طراحی ابروها به این روش ندارند؛ باید حتما در جلسات مشاوره فشن بروز ابرو هم شرکت کنند.

فشن بروز ابرو چیست؟

فشن بروز ابروها یکی از جدیدترین تکنیک‌های آرایشی است که با استفاده از آن می‌توان ابروها را به حالت لیفت و همچنین فیبروز طراحی کرد. در واقع تکنیک فشن بروز شباهت بسیار زیادی به سایر تکنیک‌های زیبایی ابروها از جمله فیبروز دارد.اما نحوه انجام آن کاملاً متفاوت است.

طی انجام فشن بروز مشتری باید حتماً برای دوره‌های ترمیمی مجدد مراجعه کند؛ همچنین توجه داشته باشید که انجام فشن بروز با دستگاه تاتو نبوده و تکنیک متفاوتی دارد. در واقع همانند فیبروز آرایشگران فشن بروز ابروها را هم با استفاده از قلم‌های دستی و پیگمنت‌های اختصاصی انجام می‌دهند.

فشن بروز ابرو چیست؟

همچنین باید توجه کنید که مطابق تکنیک فشن بروز، قسمت‌های خالی ابرو کاملاً ترمیم شده و به همین طریق دیگر نیازی به سایر تکنیک‌های زیبایی ابرو وجود نخواهد داشت.

انجام دهندگان تکنیک فشن بروز رضایت کامل خود از این روش را اعلام کرده‌اند و همچنین تمایل بسیار زیادی هم به تمدید آن دارند‌‌. در حال حاضر مجموعه مریم حیدری به عنوان انجام دهنده تکنیک فشن بروز به شدت شناخته شده است و سراسر تهران برای انجام این تکنیک به سالن مریم حیدری مراجعه می‌کنند.

ماندگاری فشن بروز ابرو

ماندگاری فشن بروز ابرو کاملاً به متریال استفاده شده و همچنین تکنیک طراحی ابروها بستگی خواهد داشت. در واقع زمانی که آرایشگر شما در زمینه انجام تکنیک نانو لیفت بروز ابرو مهارت بسیار زیادی داشته باشد؛ آنگاه مطمئناً هزینه آن هم بسیار زیاد خواهد بود.

ماندگاری فشن بروز ابرو

همچنین باید توجه کنید که به طور کلی از آنجایی که فشن بروز با استفاده از قلم دستی و همچنین بر روی سطح پوست انجام می‌شود؛ ماندگاری کمتری نسبت به سایر روش‌های طراحی ابروها دارد. بنابراین برای افزایش ماندگاری تکنیک فشن بروز و همچنین عدم نیاز به ترمیم آن سعی کنید نظر آرایشگر خود را بپرسید. اما معمولاً شما به چند دوره ترمیم پس از دور اول انجام این تکنیک نیاز خواهید داشت.

قیمت فشن بروز ابرو

قیمت فشن بروز ابروها نسبت به سایر روش‌های تهاجمی یا تتوی ابرو چندان بالا نیست. در واقع با وجود اینکه فشن بروز ماندگاری خوبی دارد؛ شما می‌توانید با هزینه مناسب این کار را برای خود انجام بدهید. همچنین توجه کنید که در صورت انجام این تکنیک نزد افراد حرفه‌ای دیگر نیازی به ترمیم آن در طولانی مدت نخواهید داشت.

قیمت فشن بروز ابرو

زمانی که هزینه ترمیم را نپردازید؛ مجموع پرداختی شما برای انجام فشن بروز هم کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین با توجه به اهمیت انجام فشن بروز نزد افراد حرفه‌ای می‌توان گفت که هزینه این تکنیک بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود.

فشن بروز ابرو در تهرانپارس

در حال حاضر سالن مریم حیدری در منطقه تهرانپارس به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های انجام فشن بروز در منطقه مشغول به فعالیت است و از سراسر کشور مراجعه کنندگان مختلفی را برای انجام تکنیک فش بروز می‌پذیرد.

همچنین باید توجه کنید که با انجام فشن بروز ابرو در تهرانپارس دیگر نیازی به ترمیم ابروهای خود در مدت زمان کوتاه نخواهید داشت. کادر سالن مریم حیدری توانایی بسیار بالایی در زمینه انجام تکنیک فشن بروز ابرو دارند و به همین خاطر هم شما از نتیجه کار به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

مراقبت پیش از فشن بروز ابرو

پیش از انجام فیبروز ابرو باید پوست خود را کاملاً برای انجام این تکنیک آماده کنید. اصلاح ابروها می‌تواند یکی از مهم‌ترین مراحل آماده سازی برای فشن بروز ابرو باشد. همچنین باید توجه کنید که در صورت انجام این تکنیک دیگر نیازی به استفاده از لوازم آرایشی قبل و بعد نخواهید داشت. البته بهتر است قبل از مراجعه به سالن زیبایی مریم حیدری جهت انجام تکنیک فشن بروز حتماً صورت خود را به شوینده مناسب بشویید.

همچنین توجه داشته باشید که در صورت عدم انجام مراقبت‌های پیش از فشن بروز ابرو امکان انجام این کار را در آینده نخواهید داشت. البته عدم مصرف داروهای از دیگر نکات مهم برای انجام فرش بروز ابرو است؛ باید پیش از مراجعه برای انجام این تکنیک حتما مصرف داروهای کورتونی و رقیق کننده خون را متوقف کنید.

نگهداری بعد از فشن بروز ابرو

پس از انجام فشن بروز ابروها به مدت سه روز نباید به ناحیه به هیچ وجه آب بر خود کند.بنابراین بهتر است تا سه روز استحمام نکنید و صورت خود را نشویید. همچنین توجه داشته باشید که از مصرف برخی از داروهای حساسیت برانگیز بعد از انجام فشن بروز بپرهیزید؛ زیرا این داروها ممکن است با ایجاد حساسیت مشکلات خطرناکی را برای شما ایجاد کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید