تینت دائمی لب یکی دیگر از خدمات مجموعه مریم حیدری است که بسیاری از خانم‌ها از آن تا به امروز استقبال کرده‌اند. در واقع با انجام تینت لب دیگر نیازی به استفاده از تینت‌های آرایشی نخواهید داشت. این مسئله با وجود اینکه برای بسیاری از افراد ابهام برانگیز است؛ اما تینت لب در مجموعه مریم حیدری تا مدت‌ها بر روی لب‌ها با کیفیت روز اول باقی می‌ماند.

همچنین باید توجه داشته باشید که با انجام تینت دائمی لب دیگر به آرایش لب‌های خود نیازی نخواهید داشت.همانطور که در جریان هستید؛ بسیاری از محصولات آرایشی لب‌ها مضر و آسیب‌زا هستند و استفاده از روش‌های آرایش دائم پیشنهاد بهتری خواهد بود. اگر قصد آشنایی با تکنیک تینت دائمی لب را دارید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

تینت دائمی لب چیست؟

یکی از روش‌های جدید تزریق رنگ طبیعی به لب‌ها به صورت دائم تینت لب است. در واقع می‌توان گفت تینت لب‌ها برگرفته از تکنیک رژ لب دائمی با استفاده از رنگ‌های مشابه تینت است.‌همچنین از آنجایی که این روش آرایشی ماندگاری نسبتا خوبی هم دارد؛ بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که تینت لب‌ دائمی را امتحان کنند.

البته باید توجه داشته باشید که یکی از دلایل محبوبیت تینت لب بین خانم‌ها هم طبیعی بودن آن است. در واقع تینت یکی از بهترین سبک‌های آرایش لب به صورت دائم به شمار می‌آید. همچنین باید توجه داشته باشید که اغلب افرادی که تمایل به انجام تینت دائمی دارند؛ معمولاً باید برای انجام این کار آمادگی لازم را داشته باشند. تینت لب تا مدت‌ها بر روی لب باقی می‌ماند و پس از آن باید آن را مجددا‌ ترمیم کنید.

ماندگاری تینت دائمی لب

ماندگاری تینت دائمی لب همانطور که از نام این تکنیک پیداست؛ دائمی خواهد بود. در واقع زمانی که بر روی لب‌های خود تینت انجام می‌دهید؛ باید از مدت زمان ماندگاری آن بر روی پوست آگاهی داشته باشید. همچنین توجه کنید که تینت دائمی لب روشی تهاجمی نیست؛ اما انجام آن با استفاده از سوزن یا نیدل صورت می‌گیرد. در واقع در این روش رنگ به عمق لایه دوم پوست لب شما تزریق شده و ماندگاری خوبی خواهد داشت.

به همین خاطر اغلب افرادی که لب‌های خود را تینت می‌کنند؛ ترجیح می‌دهند که این آرایش در طولانی مدت برای آنها باقی بماند. باید توجه داشته باشید که اگر تینت دائمی لب را با هدف داشتن شیدینگ لب‌ انجام می‌دهید؛ انتخاب خوبی انجام داده‌اید. در واقع تینت بهترین روش با ماندگاری بالا برای زیبایی دائمی لب‌ها است.

هزینه تینت دائمی لب

هزینه تینت دائمی لب چندان بالا نیست؛ اما افراد علاقمند به انجام این کار می‌توانند با مراجعه به سالن‌های زیبایی بسیار حرفه‌ای تینت لب با کیفیت اما قیمت بالا انجام بدهند. همچنین توجه داشته باشید که در مجموعه مریم حیدری هزینه تینت برای اکثر افراد مناسب است. در واقع نحوه تعیین قیمت تینت لب‌ها باید با توجه به فاکتورهایی از جمله کیفیت مواد و متریال قابل استفاده و همچنین مهارت تینت کار مشخص شود.

از آن جایی که این تکنیک شباهت بسیار زیادی به شیدینگ لب‌ها دارد؛ هزینه آن هم در محدوده شیدینگ قرار می‌گیرد. بنابراین اگر تمایل به انجام تکنیک تینت دائمی لب دارید؛ باید حتماً به این مسائل هم توجه کنید. در آخر توجه داشته باشید که با پرداخت هزینه تینت دائمی لب تا مدت‌ها از خرید وسایل آرایشی لب بی نیاز خواهید بود.

تینت دائمی لب در تهرانپارس

سالن مریم حیدری واقع در منطقه تهرانپارس در حال حاضر بهترین انجام دهنده خدمات تینت لب در کل منطقه و شهر تهران است. در واقع مراجعه کنندگان سالن مریم حیدری محدود به منطقه تهرانپارس نمی‌شوند؛ بلکه از تمام شهر تهران و سایر نقاط کشور جهت انجام تینت لب وقت قبلی دریافت می‌کنند.

از آنجایی که تعداد مراجعه کنندگان به سالن مریم حیدری در منطقه تهرانپارس بالا است؛ پیش از مراجعه حتما وقت قبلی دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که اغلب اوقات دلیل اصلی عدم رضایت مشتریان از خدمات دریافتی؟ شرکت نکردن در جلسات مشاوره است. بنابراین جلسات مشاوره تینت لب در مجموعه مریم حیدری اجباری است.

مراقبت پیش از تینت دائمی لب

قبل از انجام تینت لب بهتر است که تا مدت‌ها از مصرف داروهای کورتونی و داروهای رقیق کننده خون صرف نظر کنید. بنابراین برای انجام این کار در صورتی که مصرف کننده داروهای خاص هستید؛ حتما‌ با پزشک خود مشورت کرده و در نهایت این مسئله را به آرایشگر خود گوشزد کنید.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات به دلیل عدم آمادگی پوست امکان انجام تینت دائمی لب برای شما وجود نخواهد داشت. بنابراین همه شرایط لازم برای انجام تینت دائمی لب را فراهم کنید. از جمله این موارد می‌توان به سالم نگه داشتن پوست لب‌ها و عدم انجام تینت تا مدت مشخصی پس از تزریق ژل یا فیلر اشاره کرد.

نگهداری بعد از تینت دائمی لب

پس از انجام تینت لب به هیچ وجه تا مدت سه روز اجازه ندهید که آب به ناحیه برخورد کند. همچنین توجه داشته باشید که اغلب افراد انجام دهنده تینت لب تمایل دارند که تا ابد آن را برای لب‌های خود حفظ کنند. بنابراین حتما پس از انجام تینت دائمی لب جهت ترمیم مجددا مراجعه کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که استفاده از داروهای پیشنهادی پزشکی و همچنین رعایت توصیه‌های آرایشگر اهمیت بسیار زیادی در زمینه نگهداری بعد از تینت دائمی لب دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید