رشد ابرو

رشد ابرو به صورت طبیعی یا با استفاده از متدهای نچرال، خواسته بسیاری از زیباجویان است. امروزه متدهای مختلفی برای جبران کاهش رشد ابروها یا پرپشت تر کردن آن‌ها وجود دارد. همچنین باید توجه کنید که امکان افزایش رشد ابروها با استفاده از برخی مکمل‌های غذایی و دارویی وجود دارد.

اما مهم‌ترین مسئله این است که رشد ابرو به صورت طبیعی بهتر است یا با متدهای آرایشی؟

به دلیل الگوی نامنظم هورمون‌های بدن و همچنین اختلال در رشد ابروها تحت شرایط خاص، بهتر است از روش مطمئن‌تری برای رشد ابرو بهره گرفت. امروزه متدهای آرایشی متنوعی به منظور رشد بیشتر ابرو و پرپشت کردن ابروها توسعه پیدا کرده است‌. به همین علت هم شما انتخاب‌های زیادی برای رشد نچرال ابرو خواهید داشت. در اینجا به بررسی روش‌های مختلف رشد ابرو پرداخته‌ایم.

رشد ابرو چگونه است؟

رشد ابرو ممکن است به نظر بسیاری از افراد چالش برانگیز و تا حدودی هم دشوار باشد. بنابراین آن‌ها به دنبال روشی برای رشد بهتر ابروهای خود یا پرپشت شدن خط ابرو می‌گردند. باید توجه کرد که امروزه روش‌های جایگزینی برای پرپشت کردن ابروها به وجود آمده‌اند که با استفاده از آن‌ها دیگر نیازی به انتظار برای شروع چرخه طبیعی رشد ابروها نیست.

همچنین باید توجه کنید که این روش‌ها به لطف مهارت آرایشگرها گسترش پیدا کرده‌اند و می‌توانید از این روش‌ها به صورت ویژه بهره بگیرید. البته در صورتی که قصد انتظار برای رشد ابروهای خود به صورت طبیعی را دارید؛ باید اشاره کنیم که این روش‌ها اغلب طبیعی هستند و آسیبی هم به روند طبیعی رشد ابروهای شما نخواهند رساند.

رشد ابرو سریع

رشد ابرو سریع زمانی امکان پذیر است که از روش مناسبی برای افزایش رشد ابروهای خود استفاده کنید‌. در حال حاضر می‌توان با استفاده از برخی روش‌های طبیعی همچون تزریق مکمل‌های پوستی و ژل‌های تحریک کننده مزوتراپی رشد ابروها را افزایش داد؛ اما به هر حال انتخاب روشی که برای رشد سریع ابرو به صورت طبیعی مناسب باشد ممکن است که برای برخی از افراد دشوار باشد.

به همین دلیل هم امروزه اغلب افراد از روش‌های جایگزین و نچرال پرپشت کردن ابرو استفاده می‌کنند. به طور مثال روش‌های بر پایه میکروبلیدینگ، برای پرپشت کردن ابرو یا ایجاد خط رویش به صورت نچرال بسیار مناسب هستند. همچنین از آن جایی که امکان افزایش رشد ابروها به صورت طبیعی بدون راهنمایی گرفتن از یک مشاور زیبایی امکان پذیر نیست؛ می‌توانید در زمینه رشد ابروها از کادر سالن مریم حیدری مشاوره بگیرید.

بهترین روش افزایش رشد ابرو

در حال حاضر بهترین روش افزایش رشد ابروها، تکنیک‌های کاشت نچرال و دائمی ابرو است. در واقع روش‌هایی مانند فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، میکروپیگمنت ابرو و سایر موارد به خوبی عدم رشد طبیعی ابروها را جبران می‌کنند. همچنین از آن جایی که برای جبران رشد ضعیف ابروها باید حتما از تکنیک کاربردی و غیر تهاجمی استفاده کنید؛ مطمئنا باید در این زمینه به پیشنهاد آرایشگر خود اعتماد کنید.

معمولا میتوان با قلم‌ میکرو یا تتو صورت، کاشت موقت و دائم ابروها را انجام داد. با استفاده از این روش، دیگر محدودیتی برای رشد بیشتر ابروها وجود نخواهد داشت.

تکنیک‌های جدید به صورتی هستند که احساس می‌کنید ابروهای شما به صورت طبیعی رشد کرده‌اند و حتی برای انجام این روش‌ها محدودیتی هم وجود نخواهد داشت. اما استفاده از برخی مکمل‌ها و ژل‌های تزریقی ممکن است که برای برخی از افراد دارای عوارض باشند و بنابراین در این باره باید حتما دقت کنید.

خدمات پرپشت کردن ابروها

خدمات رشد و پرپشت کردن ابروها به صورت کاملا حرفه‌ای و با هدف افزایش زیبایی صورت انجام می‌شود. با این حال اگر تمایل دارید که صرفا از تکنیک‌های جایگزین برای رشد ابروهای خود استفاده کنید؛ باید دقت داشته باشید که برخی از این روش‌ها به نسبت پرطرفدارتر هستند.

همچنین باید در نظر گرفت که برخی از این روش‌ها برای همه مراجعه کنندگان مناسب نیستند و بهتر است حتما با روش‌های مختلف آشنایی پیدا کنید. در ادامه روش‌های مختلف رشد ابروها را معرفی کرده‌ایم:

میکروبلیدینگ ابرو: میکروبلیدینگ ابرو روشی بر پایه بلیدینگ یا کاشت رنگ در ابرو است که برای پرپشت‌تر به نظر رسیدن ابروها مناسب به نظر می‌آید.

میکروپیگمنت ابرو: میکروپیگمنتیشن ابرو با استفاده از دستگاه تتو و با تزریق رنگ از طریق نیدل به لایه دوم پوست صورت می‌گیرد.

فیبروز ابرو: فیبروز ابرو با قلم نانو انجام می‌شود و کاشت مویی روی ابروها انجام خواهد شد.

مشاوره رشد ابرو

اگر رشد ابروهای شما با اختلال مواجه شده است؛ می‌توانید از روش‌های مختلف کاشت و رشد ابرو استفاده کنید. به طور مثال روش‌های جایگزین کاشت ابرو همچون تکنیک‌های بلیدینگ، بروز و پیگمنت گذاری، برای طبیعی به نظر رسیدن رشد ابروها مناسب هستند.

علاوه بر این موارد، امکان پرپشت کردن ابروها هم با استفاده از این روش‌ها وجود دارد. البته اگر قصد انتخاب بهترین روش برای رشد بیشتر ابروهای خود را دارید؛ باید حتما با کارشناسان مجموعه مریم حیدری تماس بگیرید. کادر سالن مریم حیدری آمادگی ارائه مشاوره در زمینه رشد بیشتر ابروها به مراجعه کنندگان را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید