کلینیک کاشت ابرو

برای انجام کاشت ابرو حتما باید به کلینیک کاشت ابرو مراجعه کنید.کاشت ابرو نوعی جراحی زیبایی غیر تهاجمی برای پرتر کردن ابروهای شماست. این یک روش دائمی است که می تواند مادام العمر باشد.

جراح فولیکول های مو را از پوست سر به سمت ابروهای شما حرکت می دهد. زمان بهبودی نسبتاً سریع است اما ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج کاشت ابرو را مشاهده کنید. در ادامه متخصصان کاشت ابرو مریم حیدری توضیحات بیشتری در این مورد ارائه کرده‌اند.

کلینیک کاشت ابرو مریم حیدری

کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی برای پرتر نشان دادن ابروهای شما یا جایگزینی موهای از دست رفته است. جراح این روش را با استفاده از پیوند مو یا پوست سر برای جایگزینی موهای فعلی ابرو انجام می‌دهد. پیوند مو نوعی عمل جراحی کاشت مو است که در آن جراح قطعه کوچکی از پوست سر شما را، معمولاً از بالای گوش، که می‌تواند بین دو تا ۱۵ فولیکول مو داشته باشد، برمی‌دارد.

فولیکول‌های مو لوله‌هایی هستند که موهای شما را رشد می‌دهند. جراح پیوند مو را به ابروهای شما منتقل می.کند. هنگامی که پوست شما پس از جراحی بهبود یافت، موهای روی ابروهای شما برجسته تر به نظر می‌رسند و نیاز به استفاده از آرایش یا مداد ابرو را کاهش می‌دهند.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده‌اند؛ تاتوی ابروهای خود را کم رنگ کرده‌اند یا می‌خواهند ابروهای پرتر داشته باشند، ممکن است کاشت ابرو را انتخاب کنند. اگر شرایط پزشکی دارید که باعث ریزش مو می‌شود مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی آره آتا یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا اسکار روی پوست شما تأثیر گذاشته است؛ ممکن است بخواهید پیوند ابرو را انجام دهید.

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از آرایش برای پر کردن ابروها است. در حالی که این روش بیشتر در بین زنان و افرادی که در بدو تولد با مشکل کمبود موی ابرو مواجه شده‌اند رایج است؛ مردان و افرادی که در بدو تولد ابروهای پر پشتی داشته‌اند هم این جراحی زیبایی را انجام می‌دهند.

بهترین کلینیک کاشت ابرو

کاشت ابرو یک نوع جراحی زیبایی موفقیت آمیز برای بهبود پر شدن ابروهای شماست. نتیجه کاشت ابروی شما بستگی به این دارد که پیوند چقدر خوب انجام می‌شود. این یعنی چقدر فولیکول های مو با مکان جدید خود سازگار می‌شوند. نتیجه کاشت ابرو  ممکن است تحت تأثیر سلامت کلی شما و نحوه مراقبت از پوست خود پس از جراحی باشد.

همچنین ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج را ببینید. با این حال، مراجعه به یک کلینیک کاشت ابرو حرفه‌ای و خوب هم می‌تواند برای نتیجه کار موثر باشد. شما باید حتما برای انجام کاشت ابروهای خود به یک کلینیک کاشت ابرو مطمئن همچون مجموعه مریم حیدری مراجعه کنید.

مراقبت‌های کاشت ابرو

پس از جراحی کاشت ابرو، می توانید همان روز به خانه بروید. به ندرت پس از فیبروز ابرو یک شب در کلینیک کاشت ابرو می‌مانند. تکنسین کاشت ابروی شما دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مراقبت از محل کاشت خود به شما می‌دهد. برخی از دستورالعمل های مراقبت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پس از جراحی استراحت کافی داشته باشید.
  • تا زمانی که توصیه به برداشتن آنها نشود، از بانداژ استفاده کنید.
  • تا زمانی که ارائه دهنده به شما بگوید ایمن است در فعالیت های شدید شرکت نکنید.
  • داروهای مسکن را طبق تجویز پزشک مصرف کنید.
  • برخی از بخیه ها باید برداشته شوند در حالی که برخی دیگر ممکن است پس از چند روز حل شوند.
  • هنگام شستن محل کاشت خود مراقب باشید و احتیاط کنید.
  • قرار ملاقات های بعدی را با جراح خود بگذارید تا ببینید آیا پوست شما به درستی بهبود می یابد یا خیر. ریزش موهای تازه کاشته شده چند هفته پس از جراحی طبیعی است. این باعث می شود که فضایی برای رشد موهای جدید ایجاد شود. ممکن است شش هفته تا چند ماه طول بکشد تا موهای جدید از ناحیه پیوند شده شما رشد کند.

قیمت زیبایی ابرو در کلینیک کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو با توجه به خدمات کلینیک کاشت ابرو که به آن مراجعه میکنید متغیر است. با این حال معمولا باید هزینه‌ای بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان را برای کاشت ابروهای خود در نظر بگیرید. البته این قیمت کاملا تقریبی لست و برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق کاشت ابرو می‌توانید با کارشناسان مرکز مریم حیدری تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید