اکستنشن مژه‌

اکستنشن مژه به عنوان تکنیک دائمی پرپشت کردن و افزایش بلندی مژه‌ها در بین زیباجویان بسیار محبوب است. این روش نسبت به تکنیک‌های قدیمی کاشت مژه هم طرفداران بیشتری دارد. همچنین باید توجه کنید که اغلب اکستنشن مژه به عنوان یک روش غیر تهاجمی زیبایی، به ریشه‌های مو آسیب نمی‌رساند.در رابطه با نحوه انجام اکستنشن مژه و ماندگاری این تکنیک زیبایی هم در ادامه اطلاعات زیادی را ارائه کرده‌ایم.

اکستنشن مژه‌ چیست؟

اکستنشن مژه یا eyelash extension یکی از تکنیک‌های جدید زیبایی مژه‌ها و لاین چشمی است. با انجام اکستنشن، شاهد افزایش بلندی و حجم مژه‌ها خواهید بود. همچنین باید توجه کنید که تنوع مدل‌های اکستنشن مژه‌ها زیاد است و هر یک از زیباجویان می‌توانند مدل دلخواه خود را انتخاب کنند. علاوه بر این موارد، استفاده از تکنیک‌های زیبایی که باعث پرپشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شوند؛ تاثیر بسزایی هم بر روی زیبایی چهره خواهند داشت.

اکستنشن مژه‌ چیست؟

برای انجام تکنیک زیبایی اکستنشن مژه‌ها، باید از متریال کاشت و چسب مخصوص جهت افزایش ماندگاری مژه‌ها استفاده کرد. همچنین این نکته که آرایشگر مهارت بالایی برای اکستنشن لاین مژه داشته باشد؛ اهمیت بسیار زیادی دارد. برای افزایش ماندگاری مژه‌ها و جلوگیری از پخش بوی نامطبوع چسب در این روش، از دستگاه نبولایزر هم استفاده می‌کنند.

بنابراین، به طور کلی کاشت و حجم دهی به مژه‌ها از هر لحاظ به مهارت بالایی نیاز دارد. در حال حاضر سالن مریم حیدری در تهرانپارس خدمات ویژه‌ای به زیباجویان در این زمینه ارائه می‌کند. برای دریافت وقت از سالن مریم حیدری می‌توانید با کادر سالن تماس بگیرید.

قیمت اکستنشن مژه

قیمت اکستنشن مژه با توجه به دائمی بودن این روش ممکن است تا حدودی نسبت به سایر روش‌ها بالاتر باشد. با این حال شما با انجام اکستنشن مژه‌ها دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا کاشت موقت نخواهید داشت.

در نتیجه هزینه پرداخت برای اکستنشن مژه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در حال حاضر هزینه کاشت مژه بین ۸۰۰ تا یک میلیون و پانصد هزار تومان است و قیمت کاشت مژه‌ها کاملاً به مدل انتخابی شما بستگی خواهد داشت.

مدل‌های اکستنشن مژه

مدل‌های اکستنشن مژه به شدت متنوع هستند. به طور مثال برخی از تکنیک‌های اکستنشن مژه از نمونه‌های طبیعی و برخی دیگر هم از طراحان مد و فشن ایده گرفته شده‌اند. برای آشنایی با هر یک از روش‌های اکستنشن مژه در ادامه توضیحات بیشتری هم ارائه کرده‌ایم.

اکستنشن مژه کلاسیک: اکستنشن مژه کلاسیک یکی از روش‌های زیبایی مژه‌ها است که برای انجام آن به صورت یک اندازه تارهای موی مصنوعی را به مژه‌ها اضافه می‌کنند.

اکستنشن مژه اسپایکی: تکنیک اکستنشن مژه اسپایکی برای پرپشت کردن مژه‌ها به میزان دلخواه کاربرد دارد. در این روش‌ موهای مصنوعی از جنس مو سمور یا ابریشم را به مژه‌ها چسب می‌زنند که به آن بن مژه نیز گفته می شود.

اکستنشن مژه والیوم: اکستنشن مژه والیوم یکی از روش‌های پرپشت‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها است. در این روش، به هر تار از مژه‌ها حدود ۳ تا ۵ مژه مصنوعی می‌چسبانند. همچنین باید توجه کنید که تکنیک زیبایی اکستنشن مژه والیوم از هر لحاظ برای افرادی که مژه‌های نازکی دارند مناسب است.

اکستنشن مژه گربه‌ای: اکستنشن مژه گربه‌ای یا کت آیز لاین چشمی و مژه‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین باید توجه کرد که برای انجام اکستنشن مژه گربه‌ای، در قسمتی از چشم مژه‌های کوتاهتر و در قسمت انتهایی چشم‌ها مژه‌های بلندتر قرار می‌دهند.

اکستنشن مژه‌ نچرال: اکستنشن مژه نچرال هم با استفاده از فولیکول‌های سالم موی پشت سر به عنوان ناحیه اهدای مو، صورت می‌گیرد. در این روش مژه‌ها برای رشد بیشتر تحریک خواهند شد.

اکستنشن مژه روباهی: اکستنشن مژه روباهی یا فاکس اکستنشن یکی دیگر از تکنیک‌های کاشت مژه است که در آن چشم‌ها گیرا تر به نظر می‌رسند. دلیل گیرایی بیشتر چشم با اکستنشن روباهی مژه‌ها هم پر کردن لاین چشمی است.

اکستنشن مژه خط چشمی: اکستنشن مژه خط چشمی تا حدودی به اکستنشن گربه‌ای شباهت دارد؛ اما این مدل اکستنشن مژه کشیده‌تر است.

ماندگاری اکستنشن مژه

ماندگاری اکستنشن مژه نسبت به سایر روش‌های کاشت مژه‌ها بیشتر است. به همین خاطر هم بسیاری از افراد به تکنیک اکستنشن مژه کاشت دائم می‌گویند؛ البته اکستنشن مژه‌ها به هیچ وجه دائمی نیست و باید مرتباً ترمیم آن را انجام بدهید.همچنین توجه داشته باشید که در صورت مراجعه به یک سالن معتبر حتماً ماندگاری اکستنشن مژه‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

اکستنشن مژه در تهرانپارس

اکستنشن مژه در تهرانپارس و سالن مریم حیدری به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود. در واقع شما می‌توانید با مراجعه به سالن مریم حیدری از خدمات استثنایی این سالن زیبایی بهره‌مند شوید. همچنین توجه داشته باشید که انجام اکستنشن مژه در تهران ممکن است چالش برانگیز باشد؛ زیرا همه آرایشگران توانایی کافی برای انجام این کار را ندارند. بنابراین از طریق تماس با کادر سالن مریم حیدری وقت قبلی دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید