ترانس دستگاه تاتو یک منبع تغذیه با یک جهبه کوچک است. از ترانس دستگاه تاتو برای انتقال نیرو به ماشین‌های مدرن تتو استفاده می‌شود. به طور کلی دو منبع برق در منبع تغذیه دستگاه تاتو وجود دارد.

یکی از آنها به دستگاه تتو و دیگری به پدال پا می‌رود. هر دو این منابع، قدرت دستگاه تاتو را کنترل می‌کنند. ترانس تتو معمولا بر روی یک، دو یا سه آمپر اجرا می‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری بیشتر با ترانس دستگاه تاتو و انواع آن آشنا خواهید شد.

ترانس دستگاه تاتو چیست؟

ترانس‌ها یکی از لوازم مهم و جانبی برای دستگاه تاتو هستند. ترانس‌های تاتو دارای انواع مختلفی می‌باشند که در ادامه به آنها اشاره می‌نماییم. یکی از وسیله‌های مهم برای دستگاه تاتو گان، ترانس تتو است.

ترانس دستگاه تتو یک منبع تغذیه است که برای تنظیم سرعت و برق دستگاه‌های تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای هر دستگاه تتو یک نوع ترانس، استفاده می‌شود. در توضیحات دستگاه‌های تتو نوع ترانس مورد نظر ذکر شده است.

انواع ترانس دستگاه تاتو

برای اینکه یک پیگمنتر بهترین کیفیت کار خود را ارائه نماید، نیاز به بهترین تجهیزات تاتو خواهد داشت. ترانس تتو یکی از تجهیزات مورد نیاز برای هر پیگمنتری است که باید بهترین آن را تهیه کند. در ادامه به معرفی انواع ترانس تتو پرداخته‌ایم:

ترانس دیجیتال دو پورت

یکی از کاربردی‌ترین ترانس‌ها، ترانس دستگاه دو پورت است. این نوع ترانس این امکان را برای پیگمنتر فراهم می‌کند که با کلیدی که بر روی ترانس تعبیه شده از دو دستگاه برای لاین و شید استفاده کند. با استفاده از این دکمه دیگر نیازی به کم/ زیاد کردن ولتاژ برای تنظیم مجدد دستگاه تتو نیست.

این ترانس تتو دارای یک صفحه نمایش دیجیتال است که میزان ولتاژ را نشان می‌دهد. ترانس دستگاه تاتو 2 خروجی یک کلید برای وصل/ قطع کردن پدال به‌صورت یکسره دارد. از این مدل ترانس برای دستگاه پن، روتاری و کویل استفاده می‌شود. مشخصات این نوع ترانس عبارت است از:

  • کلید اتصال پدال
  • یک صفحه نمایش دیجیتالی
  •  2 خروجی

ترانس دو خروجی و 3 خروجی

یک نوع ترانس سنگین وجود دارد که دارای 2 خروجی و 3 خروجی است. طول عمر این مدل ترانس بسیار زیاد است. افرادی که از زمان‌های دور در حرفه تاتو و آرایش دائم فعالیت دارند از این نوع ترانس استفاده می‌کردند. اما امروزه ترانس سنگین دو خروجی و سه خروجی یکی از قدیمی‌ترین انواع ترانس‌های تتو می‌باشند.

مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این نوع ترانس وجود دارد این است که از نظر هزینه بسیار مناسب می‌باشد. تفاوت دو خروجی و سه خروجی این مدل در هزینه آنها است. در واقع هزینه ترانس سه خروجی بیشتر است.

ترانس دستگاه تاتو اتمی در مدل آرورا 1 و 2

ترانس اتمی آرورا با دو مدل آرورا 1 و 2 در بازار وجود دارد. هر دو این مدل‌ها وزن نسبتا کمی دارند و کاملا سبک و قابل جابجایی هستند. این مدل ترانس قابلیت اتصال به انواع دستگاه تتو را دارد و در مدت کارکرد طولانی داغ نمی‌شود. در زیر به توضیحات هر کدام از این مدل‌ها پرداخته‌ایم:

ترانس تتو مدل آرورا 1

این مدل ترانس دارای 5 درجه کنترل سرعت است. با هر تغییر سرعت، لامپ‌های LED دور ترانس تغییر کرده و هر تغییر رنگ، نشانه دهنده یک نوع سرعت می‌باشد.

ترانس دستگاه تاتو مدل Aurora-2

ترانس آرورا 2 یک مدل بسیار جدید و بروز است که مزیت‌های زیادی دارد. سرعت دستگاه تاتو سان شاین در این نوع ترانس به‌صورت دیجیتالی بر روی یک نمایشگر نشان داده می‌شود. این مدل دستگاه دارای 6 درجه تنظیم سرعت است. با هر نوع تغییر سرعت، رنگ لامپ‌های LED موجود در بدنه ترانس تغییر پیدا می‌کنند.

از لحاظ قیمت، قیمت ترانس آرورا 2 بیشتر از آرورا 1 است.

ترانس تک پورت LED یکی از انواع ترانس‌های تتو

این نوع ترانس، تک خروجی و دیجیتال است. این مدل ترانس تاتو با انواع دستگاه تتو سازگار بوده و قیمت بسیار عالی و ارزانی دارد.

  • مدل HP2

این مدل ترانس بسیار جدید است و دارای قابلیت‌های ویژه و خاصی است. یکی از قابلیت‌های این مدل ترانس، تنظیم 4 حافظه برای لاینینگ و 4 حافظه برای شیدینگ است. این مدل ترانس دارای قفل پدال دستگاه تاتو است. همچنین ترانس مدل HP2 دارای تایمر (تنظیم کننده زمان) می‌باشد. قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر ترانس‌های تتو نیز دارد.

قیمت ترانس دستگاه تاتو

چنانچه بخواهید ترانس تتو را خریداری کنید، باید به اصل و اورجینال بودن آن توجه نمایید. حتما در زمان خرید به نوع ترانس توجه کنید و متناسب با دستگاه خود، یک ترانس تتو عالی را خریداری نمایید. قیمت ترانس تتو با توجه به مدل آن متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید