عوارض تزریق ژل لب

امروزه تزریق ژل لب در قالب فیلرهای مصنوعی گسترش پیدا کرده است اما هیچکس از عوارض تزریق ژل لب سخن به میان نمی‌آورد. در واقع عوارض تزریق ژل لب به قدری زیاد هستند که پزشکان یا مرکز زیبایی که این تزریقات را انجام می‌دهند؛ از مشتریان خود تعهد دریافت می‌کنند.

از آنجایی که مایع تزریقی ژل لب یک ترکیب شیمیایی و مصنوعی است؛ بروز هرگونه عوارضی پس از تزریق احتمال بسیار زیادی دارد‌ بنابراین سعی کنید قبل از اینکه اقدام به تزریق هرگونه ژل یا فیلر کنید؛ در این باره اطلاعات کاملی کسب کنید. در ادامه به رایج‌ترین عوارض تزریق ژل لب و همچنین معرفی بهترین متدهای جایگزین این کار پرداخته‌ایم.

عمل زیبایی با تزریق ژل لب

همانطور که توضیح دادیم ژل لب می‌تواند عوارض بسیار زیادی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین عوارض تزریق ژل لب که کاملاً هم غیر قابل بازگشت است؛ به وجود آمدن بافت نکروز یا بافت مرده درون لب‌ها است. در واقع اگر شما به علت تزریق ژل فاسد دچار بافت نکروز بشوید؛ دیگر امکان بازیابی پوست سالم لب‌های خود را نخواهید داشت.

عمل زیبایی با تزریق ژل لب

همین مسئله به تنهایی برای عدم تزریق این مواد مصنوعی و همچنین استفاده از روش‌های جایگزین کافی است اما اگر فکر می‌کنید که احتمال بروز نکروز بسیار پایین است؛ کاملاً در اشتباه هستید. در واقع در اکثر موارد ژل لب پس از ماندگاری بیش از حد باعث ایجاد عفونت و همچنین تجمع باکتری درون بافت لب‌ها خواهد شد. در چنین شرایطی اگر نسبت به ترمیم مجدد ژل دیر اقدام کنید؛ رفته رفته بافت لب شما دچار نکروز می‌شود.

بنابراین توجه کردید که احتمال بروز نکروست در ۹۰ درصد موارد تزریقات ژل لب وجود دارد اما خوشبختانه با گسترش تکنولوژی‌های آرایشگری و همچنین مهارت آرایشگران دیگر نیازی به نگرانی در این زمینه وجود ندارد. شما می‌توانید به سادگی از این روش‌های جایگزین استفاده کرده و زیبایی لب‌های خود را به حداکثر برسانید.

جایگزین تزریق ژل لب

همانطور که گفتیم به جای تزریق ژل لب میتوان از روش‌های جایگزینی استفاده کرد. هر کدام از این روش‌ها به خودی خود فرم و شکل لب‌ها را به خوبی تغییر می‌دهند. در واقع با تغییر فرم و شکل لب‌ها حجم آنها هم تغییر پیدا خواهد کرد. بنابراین به جای پذیرفتن ریسک و عوارض تزریق ژل لب می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید.

جایگزین تزریق ژل لب

در آکادمی و سالن زیبایی مریم حیدری انواع این روش‌ها بر روی لب‌های مشتریان متقاضی انجام می‌شود. در ادامه تعدادی از روش‌های جایگزین تزریق ژل لب را معرفی کرده‌ایم که هیچگونه عوارض خاصی هم ندارند.

  • رژ لب دائم

خدمات زیبای رژ لب دائمی علاوه بر اینکه فرم لب‌ها را بسیار زیباتر خواهد کرد؛ باعث افزایش حجم و بافت لب هم می‌شود. در واقع با تزریق رنگ به داخل پوست لب‌ها ظاهر آنها حجیم‌تر شده و دیگر نیازی به تزریق ژل لب نخواهید داشت. همچنین این روش عاری از هرگونه عوارضی بوده و به صورت دائم العمر برای شما باقی خواهد ماند.

  • خط لب

خط لب یا لاین اطراف لب باعث فرمگیری بهتر لب‌ها و افزایش حجم آنها می‌شود. شما می‌توانید با انجام خط لب در سالن مریم زیبایی مریم حیدری اقدام به تغییر شکل ظاهری لب‌های خودتان بکنید. همچنین از آنجایی که با انجام خط لب قرینه‌سازی لب‌های شما هم انجام می‌شود؛ به طور کلی صورت شما شکل و فرم بهتری خواهد گرفت. خط لب هم هیچ عوارضی ندارد و از این لحاظ مشتریان بسیار از آن استقبال می‌کنند.

  • شیدینگ لب

شیدینگ لب یا همان سایه لب یکی دیگر از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید به لب‌های خودتان فرم و برجستگی بیشتری ببخشید. در واقع با انجام شیدینگ لب‌های شما حالت برجسته پیدا می‌کنند. همین مسئله باعث بی‌نیازی شما به تزریق لب خواهد شد. شیدینگ لب یکی دیگر از خدمات نیمه دائم مجموعه مریم حیدری است که می‌توانید از آن برای ایجاد ظاهر بهتر لب‌های خود استفاده کنید.

مشکلات نگهداری تزریق ژل لب

یکی از مهمترین مشکلات تزریق ژل لب نیاز مبرم آن به تمدید یا تزریق آنزیم است. در واقع ژل لب دائمی نبوده و ممکن است در طولانی مدت هم برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد. در صورتی که ژل در لب‌های شما باعث تجمع عفونت یا باکتری شود؛ ریسک اطلاع بافت لب به نکروز بالاتر می‌رود و به همین خاطر دیگر امکان جبران نخواهید داشت.

بنابراین حتماً نسبت به این مسئله توجه کنید و از تزریق ژل لب به هر شکل جلوگیری کنید. در واقع می‌توان گفت مشکلات عمده‌ای متوجه افرادی می‌شود که رو به تزریق ژل لب می‌آورند. یکی دیگر از مشکلاتی که گریبان گیر این افراد خواهد شد هزینه‌های بالای ترمیم مجدد ژل لب است. در واقع به دلیل وجود تحریم‌ها و حتی ورود مواد آرایشی بهداشتی غیر استاندارد خطر تزریق ژل لب بسیار زیاد است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید