تاتو ابرو

تاتو ابرو تکنیک زیبایی است که از سال‌های پیش تا به امروز مدام توسعه پیدا کرده است‌. در واقع زیبایی ابروها و حتی رفع نقص‌های ابرو گاهی اوقات فقط با استفاده از تکنیک تاتو امکان پذیر است.

از آن جایی که برخی از افراد نگران نتیجه انجام تاتو ابرو و همچنین ماندگاری آن هستند؛ همیشه با این پرسش رو به رو می‌شویم که تاتو ابرو بهتره یا میکرو؟ در واقع تاتو پایه تمامی تکنیک‌های زیبایی ابروها است و سایر روش‌ها به دنبال توسعه این تکنیک ایجاد شده‌اند. بنابراین هر یک از تکنیک‌های جدید زیبایی ابرو بر پایه تتو ابرو هستند و به همین دلیل هم هنگام انتخاب مدل و تکنیک مناسب باید از یک تاتو کار حرفه‌ای مشاوره دریافت کنید.

تاتو ابرو چیست؟

تاتو ابرو یکی از روش‌های آشنای تزریق پیگمنت به پوست و فرم دهی بهتر ابروها است. این روش زیبایی حتی با وجود تغییر سبک مداوم، همچنان در بین زیباجویان محبوب است.

تاتو ابرو چیست؟

در واقع پیگمنتر یا تتو کار با استفاده از دستگاه کارتریج تتو یا قلم‌های پیگمنت فیبروز نواقص ابروی زیباجویان را کاملا از بین می‌برد. همچنین باید توجه کرد که انجام تتو حتی در صورت تمایل به اجرای سبک‌های جدید، ماندگاری نسبتا بالایی دارد. البته زمانی که شما قصد انجام تتو ابرو را دارید؛ این امکان هم وجود خواهد داشت‌ که آن را در آینده ترمیم یا کاملا پاک کنید‌‌.

مدل‌های تاتو ابرو

مدل‌های تتو ابرو به شدت متنوع و در نوع خود خاص هستند. در واقع هر یک از این مدل‌ها فرم و شیوه اجرای متفاوتی دارند و به همین دلیل هم باید افراد برای اجرای هر تکنیک مشاوره دریافت کنند. از طرف دیگر، آشنایی با هر یک از مدل‌های تاتو ابرو هم ممکن است برای شما کاربردی باشد. به همین علت هم در ادامه هر یک از مدل‌های تتو ابرو را معرفی کرده‌ایم:

مدل‌های تاتو ابرو

تاتو ابرو دخترانه

تاتو‌های ابروی دخترانه اغلب مدل‌هایی هستند که ابرو را پرتر نشان می‌دهند و در نوع خود خاص هستند.در واقع برای انتخاب تتو مناسب ابرو، باید حتما به زاویه ابروها و سبک مورد علاقه خود توجه کنید. بنابراین در نهایت با دریافت مشورت از پیگمنت کار ابرو، می‌توانید مدل ابرو دخترانه مناسب را انتخاب کنید‌.

تاتو ابرو سایه

سایه ابرو یک تکنیک قدیمی است که با انجام آن، دور تا دور ابروی شما پر خواهد شد. تتو ابروی قاب و سایه فرم ابروها و زاویه آن‌ها را بهبود می‌بخشد تا نتیجه کار ظاهر ساده و زیبایی داشته باشد.

تاتو ابرو هاشور

هاشور ابرو یکی دیگر از روش‌های زیبایی ابروهای تقریبا جدید است. روش هاشور با استفاده از نیدل و دستگاه کارتریج قابل انجام است و برای انجام آن در بین خطوط ابرو باید خط‌های جدیدی رسم شود. در واقع هاشور ابرو یکی از اولین روش‌های پر کردن ابرو بر پایه میکروپیگمنت است که به صورت مدام سبک انجام آن تغییر پیدا کرد.

تاتو ابرو میکرو

تاتو ابرو میکرو به تازگی و در سال‌های اخیر گسترش پیدا کرده است‌. با استفاده از این تکنیک زیبایی امکان پرکردن ابروها به صورت کاملا طبیعی را خواهید داشت. در واقع میکروبلیدینگ ابرو در حال حاضر بسیار پرطرفدار است وبه همین دلیل هم اغلب زیباجویان تمایل به انجام این روش زیبایی را دارند.

تاتو ابرو فیبروز

فیبروز ابرو هم از دیگر روش‌های زیبایی است که با انجام آن می‌توان حالت طبیعی ابروها را هم حفظ کرد‌. در واقع  ابروی فیبروز به شما کمک می‌کند که در عین حفظ زیبایی ابروها، نواقص آن را هم با ایجاد خطوط مویی برطرف کنید.

مراقبت‌های قبل و بعد تاتو صورت

برای کسب نتیجه مطلوب باید حتما هر یک از مراقبت‌های تاتو ابرو را انجام بدهید:

  • عدم برخورد آب به ناحیه تاتو ابرو و حمام تا سه روز
  • عدم مصرف داروهای کورتونی
  • استفاده از پماد A چشمی پس از تاتو

ماندگاری تاتو ابرو

ماندگاری تاتو ابروها در صورتی که روش مناسبی را انتخاب کنید؛ طولانی خواهد بود. در واقع پس از انجام تاتو صورت، میتوان با اجرای برخی از مراقبت‌های خاص و حتی استفاده از محصولات پوستی پیشنهادی پیگمنتر ابروها، تا حدودی ماندگاری تاتو را افزایش داد.

ماندگاری تاتو ابرو

مهم‌ترین موردی که در مورد افزایش ماندگاری تتو ابرو و نگهداری‌های پس از آن باید در نظر بگیرید هم مراجعه به یک سالن زیبایی معتبر و حرفه‌ای است. در واقع شما در صورت مراجعه به یک سالن زیبایی خوش نام، خدمات درجه یکی هم دریافت خواهید کرد.

بهترین سالن تاتو ابرو

در حال حاضر سالن مریم حیدری با اجرای لاین‌های مختلف تاتو ابرو و همچنین ارائه خدمات درجه یک، به خوبی در محدوده تهرانپارس و سایر مناطق میدرخشد. در واقع پیروزی اصلی سالن مریم حیدری در زمینه ارائه خدمات تتو ابرو و صورت، همکاری با یک کادر بسیار حرفه‌ای و اساتید حوزه فیبروز ابرو است. به همین علت هم هر زمان که شما قصد انجام فیبروز ابرو و دریافت خدمات در این حوزه را دارید؛ می‌توانید از کادر سالن مریم حیدری مشاوره دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید