با وجود لیفت مژه دیگر نیاز نیست که به صورت مداوم از اکستنشن یا مژه موقت استفاده کنید. هر یک از روش‌های زیباسازی مژه‌ها از جمله اکستنشن و کاشت موقت ممکن است در طولانی مدت آسیب زننده باشند و به دنبال همین مسئله احتمال ریزش مژه‌های طبیعی هم وجود دارد. بنابراین باید از روشی برای زیبایی مژه‌ها استفاده کنید که چنین عوارضی را به همراه نداشته باشد.

نکته مهم دیگر در مورد لیفت مژه‌ها، مدت زمان ماندگاری بیشتر آن نسبت به سایر روش‌های زیبایی است. در واقع با اطمینان میتوان گفت که لیفت نتیجه بهتری را نسبت به هر یک از روش‌های زیبایی مژه به همراه خواهد داشت. همچنین از آن جایی که برای انجام لیفت مژه نیازی به استفاده از چسب و اسپری نگهدارنده وجود ندارد؛ احتمال آسیب دیدن چشم و پوست هم کاهش پیدا می‌کند. برای انجام لیفت مژه‌ها می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه روشی نیمه دائم و بدون عوارض است که باعث زیبایی هر چه بیشتر مژه‌ها خواهد شد. در این روش با استفاده از یک نوع ژل یا مایع کراتینه به مژه‌ها حالتی می‌دهند که دیگر نیازی به فر کردن دائم آن‌ها نباشد. همچنین باید توجه کرد که در صورت لیفت کردن مژه‌ها، پس از چند وقت نیاز به ترمیم مجدد آن‌ها هم وجود خواهد داشت.

با این حال، لیفت مژه به عنوان یک روش نیمه دائم زیبایی عوارض کمتری نسبت به کاشت مژه یا اکستنشن دارد. این روش نيمه دائمی تقریبا برای تمام افرادی که مژه‌های سالم و طبیعی خود را از دست نداده‌اند و قد مژه‌های آن‌ها مناسب است. البته سایر افراد هم می‌توانند از روش لیفت مژه استفاده کنند؛ اما به هر حال نتایج انجام این تکنیک برای گروه اول بهتر است.

قبل و بعد لیفت مژه

قبل و بعد لیفت مژه به شدت با یکدیگر تفاوت دارد. پیش از انجام این کار شاهد خواهید بود که قد و حجم مژه‌های شما بسیار کم است؛ اما پس از لیفت مژه‌ها، حالت آن‌ها زیباتر و پرپشت‌تر خواهد بود. در واقع تفاوتی ندارد که قبل از انجام لیفت، مژه‌های شما چه حالتی دارند نکته مهم این است که قد و حجم آن‌ها با لیفت افزایش پیدا کند.

همچنین باید به این نکته هم توجه داشته باشید که لیفت مژه‌ها بدون توجه به اصول استفاده از مواد کراتینه باعث ریزش مژه خواهد شد. بنابراین حتما برای لیفت مژه به نزد یک فرد حرفه‌ای و باتجربه مراجعه کنید. خبر خوب این است که در سالن مریم حیدری هم خدمات لیفت مژه ارائه میشود. برای دریافت وقت لیفت مژه‌ها می‌توانید با کادر سالن مريم حیدری تماس بگیرید.

لیفت مژه چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری لیفت مژه در حدود چند ماه تا چند هفته است. در واقع ماندگاری این تکنیک زیبایی کاملا به مهارت آرایشگر شما و همچنین مراقبت‌های خودتان بستگی خواهد داشت‌. در صورتی که برای انجام لیفت مژه‌ها به یک سالن معتبر مراجعه کنید؛ مطمئنا ماندگاری لیفت هم بیشتر خواهد بود. همچنین باید توجه کنید که گاهی اوقات دلیل ماندگاری کمتر این روش هم انجام آن با مواد بی‌کیفیت است.

بنابراین حتما برای انجام لیفت مژه‌ها از مواد باکیفیت باید استفاده شود. مواد کراتینه با کیفیت پایین ممکن است حتی به چشم‌ها و پوست شما هم آسیب برساند. در نتیجه همین مسئله، احتمال عدم امکان جلوگیری از گسترش مشکلات پوستی یا ریزش مژه‌های شما هم افزایش پیدا می‌کند. با این حال، شرایط در سالن مریم حیدری با سایر مجموعه‌ها متفاوت است. در واقع خدمات سالن مریم حیدری با استفاده از مواد باکیفیت و حضور کادر باتجربه در نوع خود تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

لیفت مژه در آرایشگاه مریم حیدری

امکان انجام لیفت مژه‌ها در آرایشگاه مریم حیدری هم وجود دارد. در واقع در سالن مریم حیدری خدمات مختلف زیبایی مژه از جمله لیفت مژه هم ارائه می‌شود. همچنین باید توجه کنید که با انجام لیفت مژه‌ها دیگر نیازی به کاشت مژه یا اکستنشن ندارید. در بیشتر موارد، این روش یک جایگزین بسیار خوب برای تکنیک‌های آسیب زننده یا غیر طبیعی خواهد بود.

همچنین باید توجه کنید که برای انجام لیفت مژه در آرایشگاه مریم حیدری باید حتما وقت قبلی هم دریافت کنید. بدون دریافت وقت قبلی امکان مراجعه به سالن وجود ندارد. در صورت مراجعه با وقت قبلی هم میتوانید مشاوره در زمینه لیفت مژه‌ها دریافت کنید.

مراقبت‌های قبل و بعد لیفت مژه

لیفت مژه‌ها هیچگونه مراقبت‌ قبل و بعد خاصی ندارد. با این حال، بهتر است پس از انجام این روش حتما تا چند روز از برخورد آب به ناحیه جلوگیری کنید. همچنین توجه داشته باشید که با انجام لیفت مژه‌ها، دیگر نیازی به نگرانی در مورد عوارض چسب مژه نخواهید داشت.

هزینه لیفت مژه

هزینه لیفت مژه در سالن مریم حیدری نسبت به سایر سالن‌ها ممکن است متفاوت باشد. در واقع قیمت یا هزینه دریافتی برای انجام لیفت مژه کاملا به مهارت مژه کار و همچنین کیفیت موادی که او استفاده می‌کند بستگی خواهد داشت.

بنابراین برای انجام لیفت مژه با کیفیت بالا و قیمت مناسب سالن مریم حیدری یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود. همچنین باید توجه کنید که در صورت نیاز به اطلاع دقیق از قیمت خدمات سالن مریم حیدری از جمله لیفت مژه، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگيريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید