کاشت ابرو

کاشت ابرو تکنیکی جدا از اکستنشن است که در سال‌های اخیر مردم به شدت از آن استقبال کرده‌اند. تکنیک کاشت ابرو نه تنها باعث پرپشت شدن ابروها میشود؛ بلکه به همین طریق هم میتوان فرم ابروها را تغییر داد.

در واقع در سال‌های گذشته بسیاری از افراد با استفاده از تکنیک کاشت ابرو و همچنین بهره‌گیری از جدیدترین متدهای فرم دهی به ابروها، تغییرات بسیار زیادی را در چهره خود ایجاد کرده‌اند‌‌. در واقع باید در نظر گرفت که کاشت ابروها نه تنها تاثیر بسیار زیادی بر روی فرم ابرو میگذارد؛ بلکه حتی زیبایی چهره شما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یکی از جدیدترین تکنیک‌های زیبایی صورت و هست که به دلیل طبیعی بودن مورد استقبال بسیار زیادی هم قرار گرفته است. شاید شما فکر کنید که کاشت ابرو همان تکنیک اکستنشن یا اتصال خورده مو به ابرو بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ اما باید توجه داشته باشید که کاشت ابرو متد کاملاً متفاوتی دارد و برای انجام آن باید حتماً از موهای طبیعی خود استفاده کنید.

کاشت ابرو چیست؟

در واقع در این روش با استفاده از بخشی از موهای فرق سر کاشت ابروها انجام می‌شود و پس از مدتی این ابروها درون لایه پوستی ابرو ثبات پیدا خواهند کرد. باید توجه کنید که ریزش ابروها معمولاً در مراحل اولیه کاشت طبیعی است؛ اما پس از مدتی این ریزش کاملاً از بین می‌رود. بنابراین شما نباید هیچ نگرانی در رابطه با ریزش ابرو پس از کاشت آن داشته باشید‌.

همچنین از آنجایی که کاشت ابروها معمولاً به وسیله روش‌های تهاجمی صورت میگیرد؛ بهتر است یک سالن بهداشتی و تایید شده همانند سالن مریم حیدری را برای این کار انتخاب کنید.

قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت ابروها کاملا به شرایطی مانند متریال استفاده شده و همچنین تکنیک و مهارت آرایشگر بستگی خواهد داشت. در واقع به هر میزان که آرایشگر شما برای کاشت ابرو توانمندتر باشد؛ هزینه کاشت ابروها هم بالاتر خواهد رفت.

قیمت کاشت ابرو

اما باید توجه داشته باشید که قیمت کاشت ابرو با وجود جلسات مشاوره در سالن مریم حیدری پیش از دریافت خدمات برای شما مشخص خواهد شد. همچنین از آنجایی که اغلب افراد تمایل دارند با کاشت ابروهای خود دیگر اقدامی در جهت ترمیم یا سایر روش‌های زیبایی انجام ندهند؛ بنابراین هزینه کردن برای کاشت ابروها از نظر اقتصادی بسیار برای شما به صرفه خواهد بود.

ماندگاری کاشت ابرو

ماندگاری کاشت ابروها هم نسبتا بالا است؛ اما برای اینکه این ماندگاری بیشتر شود؛ حتماً باید آرایشگر مهارت بسیار زیادی داشته باشد. در واقع کاشت ابرو یک روش زیبایی دائمی ابرو همانند فیبروز ابرو نیست؛ اما به مرور زمان امکان ترمیم وجود خواهد داشت.دلیل اصلی دائمی نبودن ماندگاری کاشت ابرو هم ریزش موهای ابرو به مرور زمان و گاهی اوقات جایگزین نشدن آنها است.

ماندگاری کاشت ابرو

بنابراین شما باید با در نظر گرفتن این پیش زمینه برای کاشت ابروهای خود به سالن زیبایی مراجعه کنید.به هر حال همونطور که توضیح دادیم؛ به هر میزان آرایشگر توانایی بیشتری در جهت کاشت ابرو داشته باشد  نتیجه آن هم ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

بهترین سالن کاشت ابرو

سالن مریم حیدری یکی از معتبرترین و مجهزترین سالن‌های زیبایی‌ برای انجام کاشت ابرو است که در سال‌های اخیر نمونه‌های رضایت بخشی را از خود به جای گذاشته است.

بهترین سالن کاشت ابرو

در واقع کادر سالن مریم حیدری در تلاش هستند که خدمات درجه یک متفاوتی را نسبت به سایر سالن‌های زیبایی به مشتریان خود ارائه بدهند. همچنین از آنجایی که کاشت ابروها تنها تکنیک زیبایی ابرو نیست؛ کادر سالن آشنایی بسیار زیادی هم با سایر روش‌های امروزی دارند.

کاشت ابرو در تهرانپارس

شما می‌توانید در منطقه تهرانپارس با مناسب‌ترین هزینه ممکن و اطمینان کامل بهترین خدمات را از سالن زیبای مریم حیدری در زمینه کاشت ابرو دریافت کنید.

در واقع در این سالن خدمات ویژه‌ای به مشتریان ارائه می‌شود تا آنها به مرور زمان از نتیجه کار رضایت داشته باشند.همچنین از آنجایی که سالن مریم حیدری تنها مجموعه فعال در منطقه برای ارائه خدمات کاشت ابرو است؛ جهت مراجعه می‌توانید هماهنگی‌های لازم را از قبل با آدرس سالن انجام بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید