بهترین بی حسی برای تاتو

تاتو و روش‌های جدید آرایش دائم مانند هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و…. برای درد کمتر نیاز به بهترین بی حسی برای تاتو دارند. همه افراد می‌دانند که انجام آرایش دائم با درد و ناراحتی همراه است. اما با پیشرفت علم و با استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو دیگر هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری به معرفی بهترین بی حسی برای تاتو لب، تاتو خط چشم، فیبروز ابرو و….. با کیفیت و قیمت مناسب پرداخته‌ایم. لازمه کار هر پیگمنتری شناخت مارک اصل و اورجینال بی حسی تاتو است. چراکه استفاده از قوی ترین و بهترین بی حسی برای تاتو در بین انواع بی حسی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر قبل از شروع کار تاتو یا در حین کار از بی حسی درستی استفاده شود، هم مشتری از تاتو رضایت خاطر دارد و دردی را تحمل نمی‌کند. هم پیگمنتر کار خود را با آرامش خاطر و دقت و تسلط بیشتری انجام می‌دهد. پس برای شناخت بهترین و قوی‌ترین بی حسی برای تاتو در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری با ما همراه باشید.

آیا استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو واقعا کارساز است؟

بله. محصولات بی حسی تاتو حتی اگر موضعی باشند بسیار تاثیرگذار هستند. در حالت ایده آل بهتر است از یک داروی بی حسی تاتو استفاده کنید. این دارو حاوی یک یا چند ماده اصلی زیر است. هر یک از این مواد زیر تاثیر متفاوتی بر سیگنال‌های دردی که به مغز شما در حین تاتو ارسال می‌شود، دارند:

  • لیدوکائین
  • تتراکائین
  • بنزوکائین
  • اپی نفرین
  • همچنین افزودن موادی طبیعی مانند منتول ، کافور ، روغن درخت چای و ریشه کومفری وجود دارد که می تواند قدرت بی حسی موضعی را زیاد کند.

انواع بهترین بی حسی برای تاتو

بی حسی تاتو به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • بی حسی پمادی قبل از کار
  • بی حسی مایع یا ژله‌ای در زمان و حین انجام کار

اسپری بی حسی تاتو

اسپری‌های بی حسی تاتو جایگزین بسیار عالی برای کرم‌های بی حسی موضعی هستند. زیرا استفاده از اسپری بی حسی نیازی به ماساژ روی پوست ندارد. به راحتی می‌توانید اسپری بی حسی را بر روی پوست مشتری خود اسپری کنید و سپس 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. اسپری بی حسی کینگ یکی از بهترین اسپری‌های بی حسی برای تاتو است. این نوع اسپری با 75 درصد بی حسی از بالاترین درصد بی حسی در بین بی حسی‌های موجود در بازار می‌باشد که برای انواع پوست کاربرد دارد. همچنین در موارد زیر هم از اسپری بی حسی استفاده می‌شود:

  • حوزه‌های پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی
  • لیزر
  • بوتاکس
  • میکرونیدلینگ
  • تتو بدن
  • میکروپیگمنتیشن
  • مزووایت
  • پرسینگ
  • میکرودرمال
  • چال لپ
  • و…..

بی حسی کینگ حاوی عصاره نعناع برای خنک کردن محل بی حسی و دارای عصاره آلوئه ورا و ضد التهاب است.

معرفی بهترین بی حسی برای تاتو

بسیاری از افراد هستند که از درد روش‌های آرایش دائم می‌ترسند و انجام آن را به تعویق می‌اندازند. در ادامه به معرفی انواع کرم‌های بی حسی تتو برای ایجاد بی حسی و رطوبت پوست در حین انجام کار پرداخته‌ایم:

پماد عقرب بهترین مارک بی حسی تاتو

پماد بی حسی قوی اورجینال عقرب باعث کنترل کل درد می‌شود. برای کاهش درد ناشی از تاتو، فیبروز ابرو، لیزر مو زائد، پرسینگ، اپیلاسیون و دیگر موارد آرایش دائم از این مارک استفاده می‌کنند. کرم عقرب ترکیب کاملی از ایمنی و اثر بخشی می‌باشد و تا 2 ساعت ماندگاری دارد و باعث می‌شود تا مشتری هیچ دردی نداشته باشد.

بی حسی تی کی تی ایکس (TKTX)

این برند از برندهای پرطرفدار بی حسی برای تاتو است. از این پماد بی حسی برای افرادی که می‌خواهند اثر بی حسی استاندارد داشته باشند استفاده می‌شود.

بی حسی دکتر نامب

بی حسی دکتر نامب یکی از قوی‌ترین بی حسی‌های پمادی است. از این بی حسی برای انواع تاتو صورت و بدن استفاده می‌شود. علاوه بر تاتو برای میکروبلیدینگ ابرو، پلکسر، لیزر و… هم کاربرد دارد. مدت زمان بی حسی پوست با استفاده از این بی حسی 45 دقیقه می‌باشد.

بی حسی نانو بروز اورجینال قوی‌ترین پماد بی حسی

یکی از قوی‌ترین و بهترین بی حسی برای تاتو برند نانو بروز اورجینال است. از این پماد برای انواع تاتو صورت و بدن استفاده می‌شود. بعد از استفاده از این پماد بر روی محل مورد نظر با گذشت 20 دقیقه بی حسی ایجاد می‌شود. مدت زمان ماندگاری این بی حسی تا 1 ساعت می‌باشد.

بی حسی مورچه ای تی (E.T) بهترین بی حسی برای تاتو

این برند یک بی حس کننده قوی برای تاتو و قبل از انجام کار است. از این محصول برای قبل از انجام کار برای میکروپیگمنتیشن، تاتو بدن، هاشور ابرو، لب و پوشاندن اسکارهای پوستی استفاده می‌شود.

ژل‌های بی حسی برای تاتو

زمانی که به افزایش اثرات کرم بی حسی نیاز دارید، می‌توانید یک لایه ژل بی حسی را به پوست بزنید. اکثر ژل‌های بی حسی تاتو به تنهایی باعث ایجاد بی حسی موضعی می‌شوند. انواع ژل‌های بی حسی تاتو عبارتند از:

بی حسی ساستین (بلو ژل) بهترین بی حسی تاتو صورت و بدن بدون عارضه

ساستین ژل  یک محصول آمریکایی است که  برای تاتو بدن، میکروپیگمنتیشن ابرو و میکروبلیدینگ ابرو ، ریموو تتو، میکرونیدلینگ، پرسینگ و لیزر و…. کاربرد دارد. این نوع ژل بی حسی حاوی اپی نفرین و دیگر مواد بی حس کننده است و از التهاب، ورم وعوارض ناشی از تاتو جلوگیری می‌­کند.

بی حسی ژله‌ای آلفا بهترین بی حسی برای تاتو

بی حسی ژله‌ای آلفا دارای قدرت 70% بی حسی است که یکی از بهترین بی حسی‌ها در بازار می‌باشد. این ژل برای انواع پوست خانم‌ها و آقایان مناسب است. این بی حسی دارای خاصیت ضد التهاب است و در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی
  • لیزر، بوتاکس، میکرونیدلینگ
  • تتو بدن
  • میکروپیگمنتیشن
  • مزووایت
  • پرسینگ
  • میکرودرمال و چال لپ

بی حسی ژله ای بِلات (‌bellot)

ژل بی حسی بلات دارای مواد اولیه از آمریکاست و اسمبل کشور ترکیه را دارد. بی حسی ژله‌ای بلات نه تنها مخصوص قبل از کار تاتو و میکروپیگمنتیشن است. بلکه برای حین کار در زمان تاتو و آرایش دائم صورت کاربرد دارد. در واقع این محصول یکی از ببهترین بی حسی برای تاتو و آرایش دائم می‌باشد.

بی حسی مایع تاتو

محلول‌های بی حسی مانند سایر انواع و اقسام بی حسی‌ها شامل مواد شیمیایی و گیاهی هستند که عمل بی حسی را ایجاد می‌کنند. همچنین بی حسی را برای شما لذت بخش می‌کنند. نکته‌ی مهمی که باید در مورد بی حسی‌های مایع جدی بگیرید، این است که بی حسی‌های مایع در دمای معمولی به صورت یخ زده هستند.

اگر در زمان استفاده به این مشکل برخورد کردید فورا محلول و شیشه محتوی بی حسی را بین دو دست خود قرار دهید. با کشیدن دو دست بهم شیشه را کمی گرم کنید. با این کار بی حسی تبدیل به مایع می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین بی حسی برای تاتو پرداخته‌ایم:

بی حسی مایع بی ال (BL)

این بی حسی که بهترین بی حسی برای تاتو است برای استفاده در زمان کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که این محلول بی حسی را بزنید 10 الی 15 دقیقه بعد از استفاده، پوست آماده تاتو می‌باشد. بهترین بی حسی برای تاتو،  محلول بی حسی بی ال اورجینال می‌باشد که  به صورت کریستال‌های یخ با مایع است. این محصول مخصوص بی حس کردن پوست وسط کار تاتو صورت و بدن و ریموو تاتو ابرو با کمترین درد می‌باشد.

بی حسی یخی جیلانگ جزو بهترین بی حسی برای تاتو

این بی حسی به طور اختصاصی برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در زمان کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع بی حسی یخی جیلانگ یکی از بهترین بی حسی برای تاتو در بین مصرف کنندگان است. این بی حسی، پوست را بعد از 3 دقیقه آماده کار می‌کند.

بی حسی ژانولت بهترین بی حسی برای تاتو لب

بی حسی ژانولت بسیار قوی و ضد تورم است. از این نوع بی حسی برای تاتو لب استفاده می‌شود. زیرا این نوع بی حسی از کبودی ناشی از تتو لب جلوگیری می‌کند.

بی حسی کوییک 2 بایوتاچ

بیحسی کوییک دو بیوتاچ محصول اورجینال کمپانی معتبر بایوتاچ و یکی از بهترین بیحسی‌های ژله‌ای است. از این برند بیحسی در حین کار استفاده می‌شود. این بیحسی دارای 30 میل حجم و 5 درصد لیدوکائین و 4% اپی نفرین است.

پماد بی حسی جی پرو (j-pro)

این کرم جزو پماد بی حس کننده قوی برای تاتو بدن، صورت، ابرو، تاتو خط چشم و لب‌ها است. پماد بیحسی تاتو جی پرو دارای 10 گرم حجم و 39/9 درصد بی حسی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید