شید استروک ابرو

شید استروک ابرو یک روش نیمه دائمی زیبایی است که سایه‌ و هاشور به دنباله ابروهای شما با ظرافت و دقت بسیار زیاد رنگدانه توسط دستگاه تاتو اضافه می‌شود، این روش برخلاف تکنیک‌های دیگر زیبایی ابرو ظاهری کاملا طبیعی به ابرو شما خواهد داد.

تکنیک شید استروک ابرو در ابرو جاهای خالی با تناسب به نوع ابرو شما پر خواهد کرد تا ابرو یکدست و زیبایی داشته باشید، همچنین در این روش تقارن سازی بین دو ابرو انجام خواهد شد تا زیبایی صورت و ابرو شما دوچندان شود.

شید استروک ابرو چیست؟

با توجه به اهمیت بسیار بالا ابرو در صورت زیبایی آن بیش از پیش احساس می‌شود، یکی از تکنیک نوین فیبروز ابرو که تواسنته  جایگاه بسیار خوبی بین خانم به واسطه ظاهر طبیعی که دارد بدست آورد تکنیک شید استروک ابرو است، در این روش ابرو کلفت و غیر طبیعی نخواهید داشت و فقط نقاط خالی ابرو شما توسط مستر با استفاده ازتاتو پر خواهد شد.

همچنین شید استروک ابرو یک روش تاتو ابرو است که می‌توان برای مدل ابرو دخترانه نیز استفاده شود، در این روش ابرو غیر متعارف و غیر طبیعی نخواهید داشت و د نگاه نخست بسیاری از افراد متوجه فیبروز ابرو انجام شده نخواهند شد.

مزایا شید استروک ابرو

این روش شید استروک ابرو نسبت به دیگر روش میکروبلیدینگ، هاشور ابرو و فیبروز ابرو مزایای بسیار زیادی دارد، در ادامه برخی از مزایا این تکنیک را شرح خواهیم داد:

  • این تکنیک زیبایی ابرو نتیجه کاملا طبیعی دارد و می‌تواند در نهایت ابرویی کاملا مشابه ابرو طبیعی خواهید داشت
  • تمامی نواقص ابرو شما به‌صورت کاملا با تزریق رنگدانه به زیر پوست توسط دستگاه پوشانده خواهد شد.
  • ماندگاری بسیار بالا که به طور میانگین 1 تا 3 سال ماندگاری دارد.
  • در برابر تمامی اتفاقات روز مثل تعریق، شستشو صورت و لوازم آرایشی مقاومت بسیار بایلایی دارد
  • کاهش هزینه و زمان در آرایش کردن به واسطه دائمی بودن این روش
  • کمترین امکان آسیب و عوارض نسبت به دیگر روش‌های زیبایی ابرو

اما باید توجه داشته باشید که هر روش زیبایی ابرویی مناسب شما شاید نباشد و بهتر است قبل از انجام با مسترهای متخصص کلینیک زییایی مریم حیدری در ارتباط باشید تا با توجه به نوع ابرو، علاقه، نوع پوست و …. بهترین روش و مدل را برای انجام عمل زیبایی ابرو به شما معرفی کنند.

ماندگاری شید استروک ابرو

ماندگاری شید استروک ابرو کاملا بستگی به نوع پوست، نوع رنگ و حجم شید استروک ابرو دارد، باید توجه داشته باشید که نوع رنگ از مهمترین عامل‌های ماندگاری در این روش است، اما به طور کلی در صورت استفاده از رنگ اصل با برند شناخته شده و نگهداری درست تا 3 سال ممکن است ماندگاری داشته باشد.

این روش دائمی ابرو به طور میانگین بین 1 الی 3 سال بر روی ابرو ماندگاری دارد و برای نگهداری از آن نیاز به کار و محدودیت‌های سختی نیست و فقط نیاز است تا دربرابر آسیب منجر به زخم جلوگیری شود.

مراقبت بعد از شید استروک ابرو

باید توجه داشته باشید که تمامی عمل‌های زیبایی نیاز به نگهداری و مراقبت دارد تا نتیجه بهتر داشته باشد و ابرو آسیب نبیند، به همین دلیل باید نکات زیر را بعد از انجام شید استروک ابرو رعایت کنید.

  • خشک و تمیز نگه داشتن ابرو

توجه داشته باشید که برای ماندگاری بیشتر به مدت 10 روز نباید ناحیه شید استروک ابرو خیس و کثیف باشد و توجه داشته باشید که در این مدت از مواد شوینده استفاده نشود بهتر است و از پاک شدن رنگدانه‌ها جلوگیری می‌شود، همچنین سونا و جکوزی در این مدت ممنوع است.

  • استفاده از پماد

با توجه به حجم انجام شید استروک ابرو و نوع پوست باید از پمادهای نختلفی استفاده شود که متخصص در پایان انجام عمل زیبایی به شما معرفی خواهد کرد، این پمادها تمامی از داروخانه قابل تهیه است و هیچگونه عوارض نخواهد داشت و حتما باید به صورت مداوم استفاده شود.

  • خاراندن و دست زدن

بعد از انجام شید استروک ابرو توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید ناحیه خارانده و یا دست زده شود

  • در معرض نور خورشید نباشید

نور خورشید و یا دستگاه سولار باعث می‌شود رنگدانه‌ها از بین بروند و یا پخش شوند تا 10 روز پس از انجام شید استروک ابرو نباید در معرض نور خورشید باشید.

کاربرد شید استروک ابرو

شید استروک ابرو کاربردهای متنوعی دارد که از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پر کردن ابروهای کم پشت
  • رنگ کردن ابروهای کم رنگ
  • منظم کردن ابروهای نامنظم
  • پوشاندن جای زخم و بخیه در ابروها
  • ایجاد فرم دلخواه برای ابروها
  • تقویت و احیای ابروهای ضعیف و آسیب دیده

مدل‌ شید استروک ابرو

شید استروک ابرو دارای مدل‌های متنوع است که شما می‌توانید تمامی مدل‌هارو در کلینیک زیبایی مریم حیدری قبل از انجام مشاهده و انتخاب کنید، همچنین با توجه به مهارت مسترهای این کلینیک شما می‌توانید مدل‌های مد نظر خود را به مسترها ارائه دهید و در صورت نبود هیچگونه محدودیت آن مدل در صورت شما اجرا خواهد شد.

قیمت شید استروک ابرو

قیمت شید استروک با توجه به مقدار خالی بودن ابرو شما، نوع رنگ و مدل نهایی مد نظر شما تعیین می‌شود، همچنین مستری که این خدمت را به شما ارائه می‌دهد ممکن است در قیمت تاثیر گذار باشد، اما به طور کلی این خدمت از 3.5 میلیون تومان شروع قیمتش است.

شید استروک ابرو در تهرانپارس

با توجه به قرارگیری کلینیک زیبایی مریم حیدری در منطقه تهرانپارس این امکان وجود دارد تا شما در کمترین زمان ممکن بدون دردسر خدمت شید استروک ابرو را در محل خود دریافت کنید.

این کلینیک با داشتن مجرب‌ترین کادر متخصص و پزشکی می‌تواند بهترین انتخاب شما برای انجام خدمات زیبایی و عمل زیبایی باشد، شما برای ارتباط با کلینیک زیبایی مریم حیدری کافیست با شماره 02177746448 در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید