مژه والیوم

مژه والیوم  یکی از ترند ترین مدل‌های اکستشن مژه است که نسبت به مدل کلاسیک حجم بیشتری دارد و همچنین بلندتر است، در این روش به هر تار مژه طیبعی بجای یک مژه مصنوعی دو الی پنچ مژه اضافه می‌شود تا هم حجم بیشتری داشته باشد و مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشد.

تکنیک مژه والیوم بسیار برای افردای که مژه‌های کم حجم، نازک و یا کم پشتی دارند مناسب بوده و می‌تواند زیبایی چشم و صورت چندین برابر افزایش دهد، با وجود استفاده بیشتر مژه مصنوعی در این روش اما نسبت به تکنیک کلاسیک وزن کمتر و ماندگاری خیلی بیشتری دارد.

مژه والیوم چیست؟

مژه والیوم یکی از تکنیک‌های انجام کاشت مژه موقت و همچنین دائمی است که مژه‌های بلند و پر حجم مصنوعی به مژه‌های طبیعی شما چسبانده خواهد شد، این روش با توجه به پرحجم بودن و بلند بودن از 6 الی 18 میلی‌متر وابسته به فر مژه ظاهر مصنوعی‌تری نسبت مدل‌های کلاسیک دارد.

مژه والیوم چیست؟

این سبک مژه والیوم باعث می‌شود تا چشمانی درشت و زیباتری داشته باشید، اما باید توجه داشته باشید که این سبک اکستنشن مژه به هر شخصی نمی‌اید و باید متناسب با رنگ پوست، اندازه چشم و فرم صورت متناسب‌ترین مدل انتخاب شود.

مدل‌های مژه والیوم

مژه والیوم دارای مدل‌های مختلف بوده که متناسب با سلیقه و فرم صورت شما باید انتخاب شود، از معروف‌ترین مدل‌های مژه والیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل‌های مژه والیوم

  • والیوم ابریشمی

همانطور که از اسم این سبک مشخص است تارهای مژه از جنس ابریشم بوده و کاملا هم اندازه مژه اصلی خواهد بود، تا در حین طبیعی بودن مژه پر حجم و مشکی داشته باشید.

  • والیوم رنگی

در این روش مژه‌های رنگی به مژه‌های اصلی متصل می‌شود و مناسب افراد نوجوان و جوانی است که به دنبال متفاوت بودن هستند.

  • مژه مگا والیوم

در این تکنیک حجم استفاده شده از مژه مصنوعی 2 الی 4 برابر خواهد شد تا مژه‌های پر و بلندی در نهایت بوجود آید، این سبک برای افرادی که به دنبال مژه‌های پر حجم هستند بسیار مناسب است.

  • کاشت مژه گربه ای والیوم

مدل گربه‌ای مناسب افرادی است که چشم‌های گرد دارند و علاقه دارند چشم‌هایشان کشیده‌تر نشان داده شود، در این روش مژه از ابتدی چشم کوتاه‌تر بوده و هرچه به گوشه چشم نزدیکتر می‌شود مژه‌ها بلندتر خواهد بود

  • والیوم اسپایکی

این روش که حالت 3 بعدی به مژه‌ها می‌دهد از 2 الی 4 تار مژه مصنوعی استفاده می‌شود و جهت مژه‌ها نسبتا ملایم و رو به بالا است.

  • اکستنشن مژه روسی والیو

در این روش که جلوه‌ای طبیعی‌تری دارد از 2 الی 6 تار مژه بسیار نازک برای اکستشن مژه استفاده می‌شود، همچنین به این تکنیک که به آن اکستنشن ۲ بعدی، ۳ بعدی یا ۶ بعدی می‌گویند

  • والیوم عروسکی

این روش از مژه والیوم مناسب افرادی است که چشم‌های پهن دارند و علاقه به سبک باربی دارند است، در این روش مژه ضخیم، بسیار بلند و فر خورده خواهید داشت که مشابه عروسک‌های باربی خواهد بود

  • والیوم سنجابی

این مدل بیشتر برای چشم‌های بی حالت یا با حالت افتاده مناسب است که مژه‌های بلندتر در قسمت وسط پلک قرار گرفته و مژه‌های کوتاه‌تر در قسمت خارجی و گوشه چشم‌ها قرار می‌گیرد.

  • والیوم طبیعی

این تنها روش است که به هر مژه فقط یک مژه اما با ضخمات و طول بلند 17 سانتی‌متری نصب می‌شود.

مراقبت های بعد از کاشت مژه والیوم

برای افزایش ماندگاری و دوام این روش باید مراقبت های بعد از اکستنشن مژه را انجام دهید:

مراقبت های بعد از کاشت مژه والیوم

  • 24 ساعت تا ۴۸ ساعت بعد کاشت از تماس با آب، حمام و بخار آب خودداری کنید، چرا که باعث شل شدن چسب مژه می‌شود.
  • بعد از شستشوی صورت، اجازه دهید مژه‌ها خودشان خشک شوند یا با دستمال نرم با فشار حداقلی آن‌ها را خشک کنید. روش تمیز کردن اکستنشن مژه در ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد.
  • استفاده از سشوار برای خشک کردن اکستنشن‌های خیس مجاز نیست چرا که چسب مژه را شل می‌کند.
  • تا ۲۴ ساعت بعد کاشت از لوازم آرایش اطراف چشم و پلک خودداری کنید تا اثرگذاری چسب مژه‌ها بیشتر شود.
  • برای شستشوی صورت و مژه‌ها از شوینده‌های ملایمی مثل شامپو بچه، میسلار واترهای بر پایه آب، و شوینده‌های فاقد چربی، الکل و پارابن استفاده کنید.
  • در صورتی که تا چند ساعت بعد کاشت احساس خارش، التهاب یا حساسیت پوستی دارید حتما به مژه‌کار اطلاع بدهید و در صورت تشدید به متخصص چشم مراجعه کنید.
  • کشیدن مژه‌ها راه مناسبی برای جداسازی و ریموو مژه‌ها نیست چرا که باعث ریزش مژه‌های طبیعی خودتان می‌شود.
  • مصرف ریمل ضد آب یا ریمل‌های روغنی روی اکستنشن مژه والیوم توصیه نمی‌شود چرا که ریزش مژه‌ها را دنبال دارد.

قیمت مژه والیوم

قیمت مژه والیوم بسته به نوع مواد اکستشن، چسب استفاده شده، مدل، فر مژه و مستری که انجام می‌دهد کاملا متفاوت است ولی به طورکلی قیمت از 600 هزارتومان شروع می‌شود، شما می‌توانید برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان با مشاروان کلینیک زیبایی مریم حیدری در تماس باشید.

 

مژه والیوم تهرانپارس

با توجه به قرارگیری کلینیک زیبایی مریم حیدری در منطقه تهرانپارس امکان مراجعه به این مجموعه برای شما بسیار راحت شده است، شما می‌توانید از خدمات زیبایی این کلینیک که تحت نظر پزشک و مسترهای متخصص انجام می‌شود در هر زمانی با بهترین قیمت بهره بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید