ژل ابرو

حتما از ژل ابرو به عنوان یک وسیله آرایشی کاربردی در طول روز استفاده کرده‌اید! خانم‌ها و آقایان با استفاده از ژل ابرو ظاهر ابروهای خود را مرتب می‌کنند و این محصول، کاربردی همانند لیفت ابرو دارد. با این حال، سوال اصلی این است که آیا ژل مخصوص ابرو دائم یا با ماندگاری بالا هم وجود دارد؟

در واقع زمانی که از ژل ابرو استفاده میکنیم؛ مهم‌ترین کاربرد مد نظر ما حفظ حالت ابروها برای ساعات طولانی یا حتی پس از حمام است. اما هر ژل ابرویی به این میزان ماندگاری ندارد و پس از مدت مشخصی تاثیر این محصول از بین خواهد رفت. بنابراین در صورتی که قصد مصرف ژل  به منظور حفظ حالت مطلوب ابرو را دارید؛ باید حتما از روش‌های جایگزین استفاده کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در همین مورد ارائه خواهیم کرد.

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو محصولی است که می‌توان از آن برای حالت دهی به ابروها استفاده کرد. در واقع هدف اصلی استفاده از ژل، لیفت کردن ابروها به صورت موقت و تغییر شکل ظاهری ابروها است. البته باید توجه کنید که استفاده از این نوع ژل به هیچ وجه یک روش دائمی برای لیفت ابروها نیست!

ژل ابرو چیست؟

بنابراین برای لیفت ابروها در بلند مدت، بهتر است که حتما لیفت ابرو در سالن مریم حیدری را انجام بدهید. اما به هر حال، در صورتی که ژل یک برند خوب را انتخاب کنید؛ ماندگاری لیفت ابروها هم بیشتر خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که ژل ابروی بهترین برند هم معمولا ماندگاری در حدود ۲۴ ساعت دارد.

شما می‌توانید برای لیفت ابروها از این نوع ژل برندهای خارجی و داخلی استفاده کنید و باید توجه داشته باشید که در صورت نیاز به دریافت اطلاعات در مورد نحوه لیفت ابروها می‌توانید با تیم آکادمی مریم حیدری تماس بگیرید.

ژل ابرو چه کاربردی دارد؟

ژل ابرو کاربرد مشخصی دارد. از این نوع ژل ها برای فرم دادن به موهای ابرو، مرتب کردن ابروها، از بین بردن نواقص ابرو، پوشاندن کوتاهی ابرو، بلندتر نشان دادن موی ابروها و بسیاری از اهداف دیگر استفاده می‌کنند.

ژل ابرو چه کاربردی دارد؟

با این حال، استفاده از ژل ابرو به صورت صحیح نیازمند آشنایی با متدهای لیفت ابرو است. برای این که با استفاده از ژل مخصوص ابرو فرم خوبی به ابروهای خود بدهید؛ باید حتما مهارت کافی را هم داشته باشید. البته برخی از افراد با استفاده از این نوع ژل به ابروهای خود فرم ساده و معمولی می‌دهند که کار سختی نیست. با این حال، اگر به دنبال روشی ساده‌تر برای لیفت ابروهای خود هستید؛ حتما از کادر مجموعه مریم حیدری کمک بگیرید.

لیفت ابرو با ژل ابرو

برای لیفت ابروها با استفاده از ژل باید حتما چند نکته مهم را رعایت کنید. اولین نکته در مورد لیفت ابروها با استفاده از ژل  توجه به میزان بلندی ابرو و همچنین حجم آن‌ها است. معمولا استفاده از ژل مخصوص ابرو فقط برای ابروهای پرپشت با قد بلند مناسب است و سایر افراد بهتر است که از روش لیفت دائم ابرو بهره بگیرند‌.

نکته مهم دوم در مورد لیفت ابرو با ژل مخصوص ابرو هم فرم دهی صحیح به موهای ابرو است. شما نباید به هیچ وجه ابروها را با استفاده از ژل بیش از اندازه بالا ببرید یا به حالتی خلاف خط رویش طبیعی ابرو تارهای ابرو را شانه کنید.

بنابراین حالت دهی صحیح و متناسب با چهره شما هم مرحله دیگری از استفاده صحیح از این نوع ژل است‌. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که از میزان مناسب ژل ابرو برای فرم دهی به ابروها استفاده کنید. در واقع اضافات ژل  شکل و شمایل بدی به پوست و تارهای ابروی شما خواهد داد.

عوارض ژل ابرو

استفاده از ژل ابرو هیچ عارضه خطرناکی ندارد. با این حال به نظر می‌رسد که ژل ابروها می‌تواند تا حدودی باعث چسبندگی تارهای ابرو َشود. همچنین در صورتی که به صورت صحیح از ژل مخصوص ابرو استفاده کنید؛ دیگر نگران عوارض آن نخواهید بود.

عوارض ژل ابرو

البته باید حتما پس از هر بار استفاده و با گذشت ۲۴ ساعت پس از مصرف، با استفاده از شوینده مناسب ژل مخصوص ابروها را پاکسازی کنید. در صورت پاک کردن ژل ابرو در زمان مناسب، دیگر شاهد عوارضی همچون حساسیت پوستی یا ریزش ابرو هم نخواهید شد.

ماندگاری ژل ابرو

ماندگاری ژل ابروها از چند ساعت تا یک روز کامل متغیر است. در واقع ماندگاری این نوع ژل که استفاده می‌کنید؛ کاملا به برند آن بستگی خواهد داشت. همچنین باید توجه کنید که اگر با مراجعه به سالن مریم حیدری از تکنیک لیفت دائم ابروها استفاده کنید؛ آنگاه دیگر نگرانی در مورد ماندگاری یا تمدید ژل ابرو هم نخواهید داشت‌.

قیمت ژل ابرو

قیمت این نوع ژل برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال این نوع ژل برندهای خارجی قسمت بیشتری هم نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارند‌.

با این حال، قیمت ژل ابرویی که برای شما کاربردی باشد؛ چندان هم بالا نیست. در واقع می‌توانید که ژل  کاربردی و باکیفیتی استفاده کنید که قیمت مناسب و به صرفه‌ای هم دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از انواع ژل مخصوص ابروها به دلیل کیفیت پایین قیمت کمتری دارند و به همین دلیل هم استفاده از این محصولات به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید