کاشت مژه موقت

یکی از راه‌های سریع و بدون نیاز به جراحی زیبایی چشم کاشت مژه موقت است که این عمل زیبایی بدون جراحی و دوران نقاهت بوده، همچنین این روش کاملا موقت بوده و اگر مورد علاقتان نبوده می‌توانید حتی خودتان آن را ریموو کنید و یا در مدتی مشخص حجم بسیاری زیاد از آن ریخته خواهد شد.

بخش قابل توجهی از زیبایی چشم حتی صورت به مژه‌های چشم است، عواملی مختلفی مانند مژه‌های کوتاه و فاصله دار، پلک‌های افتاده، چشمان پف کرده و… می‌تواند باعث کاهش زیبایی چشم شما شود، اما سریعترین راه که فقط 1 ساعت زمان نیاز است کاشت مژه موقت تا زیبایی چشم و صورت شما چندین برابر شود.

کاشت مژه موقت نسبت به کاشت مژه مدت بسیار کوتاه‌تری بر روی پلاک و مژه شما ماندگاری خواهد داشت که حداکثر یک الی دو روز خواهد بود، در این روش از چسب‌های مخصوص استفاده می‌شود تا تارهای مژه مصنوعی به تارهای مژه خودتان متصل شود.

انواع کاشت مژه موقت

کاشت مژه موقت یک روش ساده نبوده و فقط یک مدل ساده نخواهد بود، در این روش زیبایی موقت متناسب با صورت و علاقه شما بهترین مدل توسط مسترهای متخصص ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد، در ادامه برخی از مدل‌های معروف و پرطفدار را معرفی خواهیم کرد.

انواع کاشت مژه موقت

کاشت مژه موقت تایلی

این نوع کاشت موقت مژه به صورت تار به تار می‌باشد، این به معنی است که می‌توانید هر مدل از مژه‌ها ضخیم، نازک و … انتخاب کنید تا به مژه اصلی شما چسبیده شود.

کاشت مژه موقت گربه‌ای

این مدل کاشت موقت مژه چشم‌های شمارا شبیه به گربه خواهد کرد و می‌تواند زیبایی چشم شمارا دوچندان کند،

کاشت مژه موقت کلاسیک

کاشت موقت مژه کلاسیک از رایج‌ترین مدل‌های است که به صورت یک دست و یک شکل با اندازه معمول می‌باشد که بر روی مژه‌های شما میچسبد، این مدل از تمامی مدل‌ها زمان کمتری خواهد گرفت.

کاشت مژه موقت هیدن

این مدل یکی از مدل‌های مدرن است که یک حجمی به مژه‌های شما به صورت نامرئی خواهد داد، این مدل کاملا ظاهر طبیعی دارد و مشخص نخواهد بود که شما کاشت موقت مژه انجام داده‌اید.

کاشت مژه موقت عروسکی

کاشت موقت مژه مدل عروسکی از ترندترین مدل‌های است که این روزها خانم‌ها انجام می‌دهند، در این مدل ابتدا و انتهای مژه حجم کمتری خواهد داشت و در بخش میانی مژه حجم مژه‌ها بیشتر خواهد شد تا چشم‌ها بزرگ‌تر دیده شود.

مزایا و معایب کاشت مژه موقت

در هر نوع عمل و خدمت زیبایی اعم از موقت و دائم می‌تواند معایب و مزایا بسیاری داشته باشد، اما این روش نسبت به دیگر خدمات زیبایی چشم و مژه  همانند بن مژه، کاشت مژه دائمی، اکستنشن مژه و ….مزایا بیشتر و معایب بسیار کمتری خواهد داشت.

مزایا و معایب کاشت مژه موقت 

مزایا کاشت مژه موقت

این روش نسبت به کاشت دائمی مژه مزایا بسیار زیادی خواهد داشت که در ادامه برخی از آنها را شرح خواهیم داد.

  • هزینه بسیار کمتر نسب به روش دائمی کاشت
  • عدم آسیب به پلک و مژه در صورت چسباندن اصولی مژه
  • امکان تغییر فرم و مدل در کوتاه مدت در صورت عدم رضایت
  • به سادگی ریموو خواهد شد و نیاز به کلینیک زیبایی و یا شخص مختصص نیست
  • بدون جراحی و دوران نقاهت

معایب کاشت مژه موقت

هر عمل زیبایی بی‌شک می‌تواند آسیب‌هایی به همراه داشت باشد،اما در این روش موقت امکان آسیب دیدن پلک و مژه بسیار کمتر نسبت به دیگر خدمات زیبایی است:

  • ماندگاری بسیار کم
  • امکان حساسیت نشان دادن پلک به چسب‌های موقت استفاده شده
  • امکان جدا شدن مژه اصلی همراه با مژه‌های مصنوعی
  • و در صورت استرلیزه نبودن محیط و یا تجهیزات باعث عفونت چشم می‌شود.

اما توجه داشته باشید که ارائه این خدمت در کلینیک زیبایی مریم حدیری با بالاترین دقت انجام خواهد شد و هیچگونه آسیبی به شما نخواهد رسید، همچنین تمامی تجهیزات و محیط کلینیک به‌طور منظم استرلیزه می‌شوند تا شما در محیطی تمیز خدمات زیبایی را دریافت کنید.

ماندگاری کاشت مژه موقت

مانداگاری کاشت موقت مژه در بهترین حالت می‌تواند حداکثر 5 روز خواهد بود در حالت کلی 1 الی 2 روز ماندگاری خواهد داشت، اما در صورت استفاده از چسب‌های فیک حتی ممکن است در کمتر از یک روز از مژه و پلک‌های شما جدا شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید