بوکال فت

بوکال فت به عمل زیبایی گفته می‌شود که در آن چربی‌های ناحیه پائینی گونه‌ها و پنجه‌های صورت که به ناحیه بوکال شناخته می‌شود حذف خواهد می‌شود،این روش باعث جوانی، تازگی بیشتر پوست و از همه مهمتر باعث می‌شود تا صورت عریض دیده شود.

این روش برای تمامی سنین مناسب نخواهد بود و باید تحت نظر تیم پزشکی متخصص حتما انجام شود، در سنین بالا به دلیل جمع شدن حجم زیاد چربی در ناحیه بوکال حذف آن باعث افتادگی و چوردگی پوست می‌شود که در نهایت پیری پوست و صورت بیشتر خواهد شد.

در ادامه با همراه باشید تا مهمترین سوال‌های شما در رابطه به انجام بوکال فت را به شما پاسخ دهیم.

بوکال فت چیست؟

بوکال فت یا حذف چربی اطراف دهان یکی از روش‌های مدرن در بین عمل‌های جراحی است که با این روش چربی گونه و اطراف دهان برداشته می‌شود، این روش با نام‌های دیگر نیز برای تغییر ظاهر صورت و یا کوچک کردن گونه نیز انجام می‌شود، اما به‌طور کلی به ناحیه‌ای که عمل زیبایی انجام می‌شود بوکال گفته می‌شود.

این روش بیشتر برای افرادی که چاقی در صورت و بخصوص در ناحبه بوکال دارند توصیه می‌شود و بهتر است برای تغییر ظاهری کلی صورت در افراد لاغر از روش دیگری استفاده شود، ما پیشنهاد می‌دهیم حتما قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی صورت با مشاوران ما در تماس باشید تا بهتری راه حل به شما پیشنهاد دهند.

بوکال فت چیست؟

این عمل زیبایی به دلیل داشتن جراحی و دوران نقاهت حتما باید توسط پزشک متخصص در فضای استرلیزه با بهترین تجهیزات انجام شود تا کمترین آسیب و عوارض را داشته باشد، این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی مراحل بوکال فت در کلینیک زیبایی مریم حیدری توسط تیم مجرب با بروزترین تجهیزات انجام خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که بوکال فت یک روش دائمی نخواهد بود و در صورت عدم رعایت اصولی مثل سبک خوارک، ورزش و … می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشت داشته باشد، اما این روش یکی از مطمئن‌ترین روش‌های جوان سازی پوست صورت است.

باید توجه داشته باشید که حذف چربی ناحیه بوکال باعث جوان شدن پوست و کاهش روند پوست خواهد شد، همچنین می‌تواند برای شما یک صورت باریک و ظریف‌تر ساخته شود تا شما یک چهره بسیار جوان تر داشته باشید.

چرا به بوکال فت احتیاج داریم؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارد تا چربی زائد در ناحیه بوکال بوجود آید یا صورت دچار پیری زودرس بشه در ادامه برخی از آنها را نام خواهیم برد:

  • تابش مستقیم نورآفتاب
  • عدم تحرک
  • استرس
  • مصرف دخانیات
  • تغذیه نامناسب
  • مراقبت ناکافی از پوست

آیا بوکال فت باعث پیری صورت می‌شود؟

این باور که در عموم مردم به‌وجود آمده است که عمل بوکال فت باعث پیری صورت می‌شود کامل شایعه بود، در برخی از کلینیک‌ها بدون توجه به نوع پوست، سن و حجم چربی این عمل انجام شده است و باعث چوردگی پوست صورت شده است، به همین دلیل عام مردم فکر می‌کنند این روش باعث پیری صورت خواهد شد.

اگر بوکال فت با روش کاملا اصولی انجام شود نه تنها باعث پیری صورت نمی‌شود که در کوتاه مدت شما یک صورت ظریف‌تر و جوان‌تر خواهید داشت و در صورت رعایت تمامی نکات ذکر شده توسط متخصصان کلینیک مریم حیدری از پیری صورت و جمع شدن چربی مجدد جلوگیری خواهید کرد.

آیا بوکال فت باعث پیری صورت می‌شود؟

با توجه به مطلبی که پیش تر ذکر کردیم باید توجه داشته باشید که بوکال فت برای تمامی افراد مناسب نخواهد بود و باید پیش از انجام آن با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین روش را برای جوان سازی پوست به شما پیشنهاد دهند.

هزینه بوکال فت چقدر است؟

قیمت بوکال فت با توجه به نوع پوست، سن شما، حجم چربی و مدل مدنظر شما متفاوت است، در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی این عمل از 8 میلیون شروع خواهد شد، اما شما می‌توانید این عمل زیبایی صورت را در کلینیک زیبایی مریم حیدری به تخفیف و قیمت مناسب‌تری دریافت کنید.

هزینه بوکال فت چقدر است؟

برای دریافت قیمت، مشاوره رایگان همچنین تعیین وقت می‌توانید با کلینیک زیبایی مریم حیدری در هر روز هفته در تماس باشید تا متخصصان ما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهند و در صورت تایید وقت شما را برای حضور تعیین کنند.

مراقبت‌های بعد از بوکال فت

اگر شما مراقبت‌های بعد از بوکال فت را به درستی انجام دهید، دوران نقاهت این جراحی به شکل بهتری سپری خواهد شد و مشکل و چالش کمتری را تجربه خواهید کرد. از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فک خود را تا جایی که ممکن است کمتر تکان دهید و غذاهایی که نرم هستند و نیاز به جویدن ندارند مصرف کنید.
  • تا یک هفته قرص آنتی‌بیوتیک که پزشک تجویز کرده است را به موقع و سروقت مصرف کنید و دهان خود را بعد از هر وعده غذایی با سرم بشویید تا زخم‌ها عفونت نکنند.
  • از انجام ورزش‌های سنگین و رزمی خودداری کنید و سرتان را برای طولانی مدت پایین نگه ندارید.
  • با زبان نخ بقیه را لمس نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید