پاک کردن تاتو خط لب

پاک کردن تاتو خط لب برای افرادی که از تاتو لب خود خسته شده‌اند یک دغدغه محسوب می‌شود، در بسیاری از مواقع پخش شدگی رنگ، دوست نداشتن رنگ یا مدل تاتو لب باعث ‌می‌شود تا خانم‌ها به دنبال ریموو آن باشند، اما انتخاب بهترین مرکز برای پاک کردن تاتو خط لب می‌تواند کار سختی باشد.

پاک کردن تاتو خط لب در بسیاری از کلینیک و مراکز زیبایی به دلیل نداشتن تجهیزات و تجربه کافی باعث ‌می‌شود تا یک خط آبی دور لب به صورت موقت اما طولانی مدت بوجود آید، این موضوع یکی از معایب بزرگ در ریموو تاتو خط لب است که باعث می‌شود خانم‌ها از این کار امتنا کنند.

پاک کردن تاتو خط لب چگونه است؟

در کلینیک زیبایی مریم حیدری این خدمات با به‌روز ترین دستگاه لیزر در یک جلسه توسط مسترهای مختصص انجام خواهد شد، و همچنین هیچگونه دوره نقاهت نخواهید داشت و پس از تکمیل فرآیند ریموو تاتو خط لب می‌توانید نتیجه را مشاهده کنید.

پاک کردن تاتو خط لب چگونه است؟

بطور کل تمامی مراحل توسط فردی متخصص و دارای مدرک تخصصی ریموو تاتو انجام می‌شود تا شما با اطمینان خاطر اقدام به پاک کردن تاتو خط لب قدیمی خود کنید.

دلایل پاک کردن تاتو خط لب

پاک کردن تاتو خط لب دلایل بسیار زیاد و متعددی را دارد اما در ادامه مهمترین دلایل آن را شرح خواهیم داد:

  • عدم رضایت از نتیجه

بعضی از افراد پس انجام تاتو خط لب از نتیجه نهایی رضایت ندارند و دور از انتظارشان هست در بیشتر موارد هم پس از انجام تاتو خط لب به دنبال ریموو آن هستند.

  • تغییر سیلقه

یکی از رایج‌ترین دلایل ریموو خط لب دائمی تغییر سیلقه و مد روز است، با توجه به نیمه دائمی بودن تاتو خط لب، در بلند مدت خانم‌ها به فکر تغییر و یا ریموو کامل آن میافتند، توجه داشته باشید که حتی برای تغییر مدل در بیشتر مواقع نیاز است تا خط لب قبلی به‌صورت کامل پاک شود.

  • تغییر رنگ و مدل

در برخی مواقع عدم نگهداری صحیح و یا استفاده از رنگ بی‌کیفیت باعث تغییر رنگ و یا تغییر ظاهری خط لب می‌شود و باید قبل از ترمیم حتما اقدام به ریموو کامل آن کنید.

  • عوارض جانبی

با وجود اینکه بسیاری از کلینیک‌ها تضمین می‌دهند که انجام تاتو خط لب هیچگونه عوارضی ندارد اما در برخی افراد باعث به‌وجود آمدن عوارض‌های مثل ورم، خونریزی، خارش، حساسیت و التهاب می‌شود و باید در کوتاه‌زمان ممکن اقدام به پاک کردن تاتو خط لب کنند.

قیمت پاک کردن تاتو خط لب چقدر است؟

قیمت پاک کردن تاتو خط لب در کلینیک زیبایی مریم حیدری با توجه به نوع تاتو و لب شما مشخص می‌شود و بهتر است برای دریافت قیمت پاک کردن تاتو خط لب با مشاوران ما در تماس باشید تا همزمان با دریافت قیمت مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

قیمت پاک کردن تاتو خط لب چقدر است؟

بهترین روش پاک کردن تاتو خط لب

روش‌های بسیاری برای ریموو تاتو لب وجود دارد که برخی از آن‌ها همراه با عوارض و دوران نقاهت است، اما در روش لیزر خط لب یک جلسه ای در کلینیک زیبایی مریم حیدری عوارض وجود نخواهد داشت و به واسطه تک جلسه‌ای بودن دوران نقاهت نخواهید داشت.

مزیت لیزر خط لب

  • هزینه بسیار کم
  • تک جلسه‌ای بودن
  • بدون عوارض جانبی
  • درد بسیار کمتر نسبت به روش دیگر
  • ریممو تضیمنی و کامل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید