لیزر خط چشم

لیزر خط چشم اگرچه در ناحیه حساسی است؛ اما با انجام این لیزر تاتوی قدیمی خط چشم شما به صورت کامل پاک خواهد شد. البته باید توجه کنید که لیزر خط چشم آن هم زمانی که رنگ‌دانه‌های تاتو همچنان زیر چشم شما باقی هستند؛ ممکن است که زمانبر باشد. با این حال اگر برای انجام لیزر خط چشم به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید؛ پاکسازی تاتو به صورت فوری صورت می‌گیرد.

برخلاف باور عمده مراجعه کنندگان، لیزر تاتو خط چشم عوارض خاصی ندارد و متخصصان از بهترین تکنیک‌های روز دنیا برای پاکسازی تاتو خط چشم شما بهره خواهند گرفت. بنابراین حتما در اولین فرصت برای پاکسازی تاتو قدیمی خط چشم خود اقدام کنید. اگر نیاز به آشنایی بیشتر با تکنیک لیزر خط چشم دارید؛ در ادامه متخصصان کلینیک مریم حیدری اطلاعات مفیدی ارائه کرده‌اند.

نحوه لیزر خط چشم دائمی

با استفاده از دستگاه لیزر تاتو که طول موج‌های خاصی از نور دارد؛ می‌توان تتوی خط چشم دائمی را کاملاً پاک کرد. در واقع لیزر با هدف‌گیری ناحیه تاتو خط چشم ذرات رنگ تاتو را به اجزای ریزتری می‌شکند و این اجزای ریز که دیگر ماهیت خود را از دست داده‌اند؛ توسط فیلتراسیون طبیعی بدن به نام ماکروفاژ حذف خواهند شد.

نحوه لیزر خط چشم دائمی

بنابراین با استفاده از دستگاه لیزر حتی می‌توان تاتو خط چشم را در یک جلسه هم پاک کرد. اما برای پاکسازی تتو با رنگ‌های مختلف باید از دستگاه‌های مناسبی استفاده کرد؛ زیرا طول موج لیزرهای کیوسوئیچ با یکدیگر متفاوت است و هر رنگ خاص در یک طول موج مشخص شکسته می‌شود. برای پاکسازی تاتوهای مشکی یا رنگی می‌توانید با کادر کلینیک مریم حیدری تماس بگیرید.

لیزر کیوسوئیچ برای خط چشم

دستگاه لیزر کیوسوئیچ با پالس نوری ۱۰۶۴ نانومتر برای پاکسازی تاتو‌هایی به رنگ تیره تولید شده است. از آنجا که اغلب تاتوی خط چشم را با رنگ مشکی یا رنگ‌های تیره‌تر وارد پوست می‌کنند؛ استفاده از این دستگاه می‌تواند برای پاکسازی تاتو خط چشم مناسب باشد.

لیزر کیوسوئیچ برای خط چشم

اما باید توجه داشته باشید که به هیچ وجه استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای پاکسازی تتو‌های رنگی یا رنگ روشن توصیه نمی‌شود؛ زیرا پالس این دستگاه صرفا برای پاک کردن تاتو‌های تیره مناسب است. البته این دستگاه اشعه مادون قرمز دارد که کمترین آسیب را به پوست وارد می‌کند و نیازی به نگرانی درباره عوارض لیزر تاتو خط چشم با این دستگاه کیوسوئیچ نیست.

لیزر خط چشم پایین

امکان لیزر تاتو در هر ناحیه‌ای از پوست وجود دارد. تنها با توجه به رنگ تاتو باید از دستگاه‌های متفاوتی استفاده کرد. لیزر خط چشم پایین هم همانند لیزر خط چشم روی پلک با استفاده از دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود؛ اما شما باید توجه کنید که ممکن است لیزر تتوی خط چشم پایین نیاز به مراقبت‌های بیشتری داشته باشد و به همین دلیل هم افراد باید حتماً به یک کلینیک قابل اطمینان مراجعه کنند. در غیر این صورت ریسک لیزر تتو قدیمی بالا خواهد بود.

عوارض لیزر تاتو خط چشم

در صورتی که لیزر تاتو خط چشم را در یک مرکز مطمئن درجه یک انجام بدهید؛ عوارض چندانی متوجه آن نیست. اما باید توجه داشته باشید که سرانجام لیزر تاتو در کلینیک‌هایی که به صورت مجاز فعالیت نمی‌کنند؛ عوارض خطرناکی خواهد بود. با این حال در صورت مراجعه به یک کلینیک حرفه‌ای و انجام مراقبت‌های تاتو هیچ یک از عوارض زیر متوجه شما نخواهد شد.

  • آسیب به چشم
  • ناراحتی و درد و تورم
  • ایجاد هایپوپیگمانتاسیون یا هایپرپیگمانتاسیون ، آسیب و سوختگی پوست و اسکار زخم
  • عفونت در اثر عدم رعایت بهداشت و استریلیزه کردن وسایل
  • تورم ، قرمزی ، تاول ، پوسته پوسته شدن

مراقبت بعد از لیزر خط چشم

مراقبت‌های بعد از لیزر خط چشم هم بسیار حائز اهمیت هستند. در واقع زمانی که شما قصد دارید تا لیزر تتو خط چشم را انجام بدهید؛ باید نسبت به مراقبت‌های آن هم آگاه باشید. به همین دلیل در اینجا متخصصان کلینیک مریم حیدری مراقبت‌های بعد از لیزر خط چشم را به صورت کامل ارائه کرده‌اند:

مراقبت بعد از لیزر خط چشم

  • دستورالعمل های پزشک لیزر خود را دنبال کنید
  • محل تاتو لیزر شده را تمیز نگدارید
  • از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید
  • از کرم ترمیم کننده پوست استفاده کنید
  • محافظت از محل تاتو شده از نور خورشید
  • از دست زدن و خراشیدن ناحیه خودداری کنید
  • آب بنوشید و سبک زندگی سالمی داشته باشید
  • مشاوره از پزشک خود

لیزر تاتو خط چشم در کلینیک مریم حیدری

برای لیزر تاتو خط چشم در کلینیک مریم حیدری باید حتما پیش از مراجعه از کادر کلینیک وقت دریافت کنید. البته بهتر است توجه داشته باشید که فرایند نوبت دهی و مراجعه به کلینیک مریم حیدری برای لیزر تاتو خط چشم به هیچ وجه پیچیده نیست. شما می‌توانید در اولین فرصت با مراجعه به این کلینیک مشاوره دریافت کنید و پس از آن کادر کلینیک شما را جهت انجام لیزر تاتو خط چشم راهنمایی خواهند کرد.

لیزر تاتو خط چشم در کلینیک مریم حیدری

هزینه لیزر تتو خط چشم

هزینه پاکسازی لیزر تاتو خط چشم با توجه به جلسات مراجعه تعیین می‌شود در واقع ممکن است شما به چندین دفعه یزر نیاز داشته باشید البته می‌توانید هزینه کلی لیزر تاتو خط چشم را بین ۱ تا ۳ میلیون تومان در نطر بگیرید. برای اطلاع از هزینه دقیق لیزر خط چشم با کادر کلینیک مریم حیدری تماس برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید