بوتاکس پنچه کلاغی

برای رفع خطوط دور چشم، فقط بوتاکس پنچه کلاغی چاره ساز است! با افزایش سن اغلب خانم‌ها و آقایان با مشکل ایجاد چین و چروک اطراف پلک دست و پنجه نرم میکنند؛ اما جدا راه مقابله با این مشکلات پوستی و کاهش سرعت پیری بافت‌های صورت چیست؟ بوتاکس پنچه کلاغی همانند بوتاکس سایر نواحی صورت می‌تواند یک روش پیشگیری و درمانی مطمئن و کارساز باشد.

البته زیباجویان اغلب تردید دارند که اطراف پوست نازک پلک خود بوتاکس تزریق کنند یا نه! باید توجه کنید که تزریق بوتاکس پنچه کلاغی توسط یک متخصص زیبایی هیچ منعی ندارد و اتفاقا گاهی اوقات تنها راهکار موجود برای بازگشت زیبایی طبیعی افراد است. به همین دلیل هم برای آشنایی بیشتر زیباجویان با بوتاکس پنجه کلاغی در ادامه متخصصان زیبایی کلينيک مریم حیدری این تکنیک جدید زیبایی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

بوتاکس پنچه کلاغی چیست؟

بوتاکس پنچه کلاغی که در سطح درمانی و زیبایی قرار میگیرد؛ گاهی اوقات تنها راه مقابله با مشکلات پوستی و چین چروک بیش از حد دور چشم است. چشم‌ها نقطه اتصال ما به جهان هستی هستند و هر مشکلی که دید ما را کمتر کند؛ قطعا نیاز به درمان خواهد داشت‌.

بوتاکس پنچه کلاغی چیست؟

پیری پوست چشم و افتادگی پشت پلک هم از جمله مشکلاتی هستند که مستقیما بر روی دید انسان تأثیر می‌گذارند و تگدر حال حاضر تنها راه ایمن رفع مشکلات دور چشم استفاده از انواع بوتاکس است.بوتاکس پنچه کلاغی هم کمک می‌کند تا خطوط کنار چشم یا ناحیه دور چشم که در گذر زمان به وجود آمده‌اند؛ به طور کامل رفع و رجوع شوند. البته پیش از تزریق بوتاکس پنجه کلاغی هم باید با پزشک خود مشورت کنید تا این روش برای شما عوارضی را به همراه نداشته باشد.

بوتاکس پنچه کلاغی چشم

زمانی که با دو دست چشم خود را بکشید یا آن‌ها را تنگ کنید؛ متوجه خطوط کنار چشم که تاثیر گسترده‌ای بر روی پیری فرم صورت و از بین رفتن طراوت جوانی دارند خواهید شد. اما امروزه با وجود تکنیک‌های زیبایی مختلف از جمله بوتاکس صورت، به سادگی می‌توان از این موارد جلوگیری کرد. یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن چروک دور چشم هم استفاده از بوتاکس پنچه کلاغی است. با استفاده از این تکنیک و تزریق مواد بوتاکس، زیبایی به چهره شما بازمی‌گردد.

بوتاکس پنچه کلاغی چشم

علاوه بر این، به مرور زمان و با پیری پوست یا به دلایل ژنتیکی، افراد دچار مشکل افتادگی پلک می‌شوند. با استفاده از بوتاکس پنجه کلاغی می‌توان سطح زیرین ابرو را هم تا حدودی بالا برد تا افتادگی پلک رفع شود. همچنین از آن جایی که این روش کم خطر و بدون عوارض جانبی جدی است؛ به اکثر افراد پیشنهاد می‌شود تا به جای انجام اعمال جراحی تهاجمی، بوتاکس دور چشم پنجه کلاغی را امتحان کنند.

عوارض بوتاکس پنچه کلاغی

بوتاکس پنچه کلاغی ممکن است عوارض مختلفی از جمله مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را به وجود آورد. البته باید توجه کنید که عوارض زیر تنها در صورتی اتفاق می‌افتند که نزد فرد غیر متخصص یا با متریال بی‌کیفیت بوتاکس انجام شود:

عوارض بوتاکس پنچه کلاغی

  • کبودی
  • افتادگی پلک و گونه
  • افتادگی پلک
  • حساسیت به نور
  • دوبینی
  • اخلال در رفلکس‌های پلک زدن
  • چرخش لبه پلک تحتانی به بیرون (اکتروپیون)
  • آسیب به کرده چشم
  • و… که از سایر عوارض بسیار نادر بوتاکس خطوط پنجه کلاغی است.

هزینه بوتاکس پنچه کلاغی

هزینه بوتاکس پنچه کلاغی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان است. البته هزینه بوتاکس در این ناحیه به پوست زیباجو و میزان متریال مصرفی بستگی دارد. به همین دلیل هم ممکن است که هزینه بوتاکس پنجه کلاغی برای برخی از افراد کمتر و برای برخی از آن‌ها بسیار بالا باشد. به هر حال شما برای اطلاع از هزینه بوتاکس پنجه کلاغی باید حتما با کادر کلینیک مریم حیدری تماس بگیرید.

هزینه بوتاکس پنچه کلاغی

مشاوره بوتاکس پنچه کلاغی

برای دریافت مشاوره در مورد بوتاکس پنچه کلاغی یا کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید در ساعات کاری کلینیک مریم حیدری با متخصصان مجموعه تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که جلسه اول مراجعه شما به کلینیک صرفاً به مشاوره در زمینه نحوه انجام بوتاکس پنچه کلاغی و نتیجه آن اختصاص پیدا خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید