بوتاکس زیربغل

بوتاکس زیربغل روشی فوق‌العاده برای جلوگیری از تعریق بیش از حد افراد است. در طول تابستان یا فصل‌های گرم سال، قطعا یک مشکل عمده تعریق بیش از حد خواهد بود. در طول سال‌ها افراد برای رهایی از این مشکل ترجیح می‌دادند ‌که از محصولات بهداشتی مختلف عطری استفاده کنند؛ اما این روش فقط برای کوتاه مدت جوابگو بود. در حال حاضر بوتاکس زیربغل به عنوان روشی ایمن و کارآمد، به حذف تعریق بدبو و بیش از حد کمک میکند‌.

همچنین پزشکان هم با انجام بوتاکس زیر بغل موافق هستند و به همین دلیل نگرانی‌های جدی در مورد این تکنیک وجود ندارد. در نتیجه هر زمان که شما نیاز به حل مشکل تعریق بیش از حد داشته باشید؛ یک روش ایمن و کم خطر پیش روی شما است. برای آشنایی بیشتر با نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل در ادامه با کادر کلینیک مریم حیدری همراه باشید.

بوتاکس زیربغل چیست؟

بوتاکس زیر بغل یا Underarm botox روشی است که با انجام آن مشکل تعریق بیش از حد شما رفع و رجوع خواهد شد. با این حال، برخی از افراد به شدت از این مسئله حیرت زده هستند و گمان می‌کنند که بوتاکس زیر بغل تأثیر چندانی از لحاظ کنترل حجم تعریق نداشته باشد! اما باید توجه کنید که جلوگیری از تعریق کار چندان پیچیده‌ای نیست و هر زمان که شما بخواهید با تزریق بوتاکس زیربغل تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری خواهد شد.

بوتاکس زیربغل چیست؟

یکی از نکات مهم در مورد نحوه جلوگیری از تعریق زیر بغل، استفاده از روش‌های کم خطر یا بدون عوارض است که به مرور زمان باعث تجمع سموم بدن در غدد برون‌ریز نشود. اما بوتاکس زیربغل تنها اعصاب این ناحیه را تحریک میکند تا دستور مکرر تعریق را به مغز صادر نکنند. در این صورت، عرق شما محدود به مواقع ضروری خواهد شد و به دلیل اختلالات ژنتیکی یا اضطراب‌ عرق نمی‌کنید.

بوتاکس زیر بغل قبل و بعد

بوتاکس زیر بغل بعد از تزریق، به صورت فوری عملکرد میسر خود را نشان خواهد داد. البته بوتاکس همیشه برای جلوگیری از تعریق ضروری نیست و فقط برخی از افراد با مشکل هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد به آن نیاز دارند. تحت این شرایط معمولا قبل از تعریق زیر بغل، فرد دچار اضطراب، ضعف بدنی شده است یا از کودکی مشکلات ژنتیکی دارد. بنابراین قبل از تعریق زیربغل باید حتما توجه کنید که چرا و به چه دلیل این مورد به نظرتان ضروری می‌رسد!

بوتاکس زیر بغل قبل و بعد

اگر دچار مشکل تعریق هستید اما هیچ یک از علائم بالا را ندارید؛ احتمالا مشکل شما در حد تعریق بیش از حد نیست. اغلب افرادی که تعریق زیربغل را انجام می‌دهند از نتیجه آن راضی هستند؛ اما به هر حال برای حل مشکل تعریق همیشه نمی‌توان از چنین روشی بهتر گرفت. بنابراین در صورتی که علائم زیر را احساس میکنید؛ ما بوتاکس زیربغل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد:

  • تعریق بیش از حد به شما اجازه فعالیت روزمره را نمیدهد.
  • تعریق زیربغل هنگام فعالیت بدنی افزایش پیدا میکند.
  • شدت تعریق بدن موقع خواب کم است.
  • میزان تعریق شما ارتباطی با افزایش سن و مصرف داروهای خاص ندارد.
  • اختلالات ژنتیکی باعث تعریق بیش از حد شده است.

مراقبت‌های بعد از بوتاکس زیر بغل

با وجود این که بوتاکس زیر بغل روشی کم خطر است؛ اما پس از انجام این تکنیک باید حتما مراقبت‌های خاصی انجام بدهید تا به خواسته خود مبنی بر کاهش تعریق دست پیدا کنید. به هر حال، بوتاکس زیر بغل یک روش پزشکی برای کاهش تعریق بدن است و منشا طبیعی ندارد. بنابراین حتما پس از انجام بوتاکس زیر بغل مراقبت‌های زیر را جدی بگیرید:

  • حداقل تا ۴ ساعت از دستان خود کمتر استفاده کنید.
  • حداقل تا ۱۲ ساعت ویتامین E مصرف نکنید.
  • تا ۲۴ ساعت از دئودورانت‌ها استفاده نکنید.
  • تا ۲۴ ساعت زیر بغل خود را لمس نکنید و ناحیه زیر بغل را که تزریق بوتاکس را در آنجا انجام داده‌اید هم ماساژ ندهید.
  • تا ۲ روز ورزش کششی دست امکان پذیر نیست‌.

بوتاکس زیربغل عوارض دارد؟

عوارض بوتاکس زیر بغل تنها زمانی رخ می‌دهند که این کار را نزد یک فرد غیر متخصص انجام بدهید یا متخصص بوتاکس از مواد بی‌کیفیت استفاده کند. بنابراین مراجعه به کلینیک‌های معتبر می‌تواند برای جلوگیری از بروز این مشکلات تا حد زیادی به شما کمک کند.

قیمت بوتاکس زیربغل

قیمت بوتاکس زیر بغل کاملا به روش تزریق آن بستگی دارد. در واقع هر زمانی که شما قصد تزریق بوتاکس را داشته باشید؛ باید حتما به روش د هزینه آن هم توجه کنید. برای اطلاع از هزینه دقیق بوتاکس زیربغل هم می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کادر مریم حیدری در زمینه تزریق بوتاکس و سایر فیلرهای زیبایی متخصص هستند؛ به همین دلیل هم از همه جای تهران مشتریان به مجموعه ما جهت دریافت خدمات درجه یک مراجعه خواهند کرد.

قیمت بوتاکس زیربغل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید