فیشیال صورت

فیشیال صورت یکی از روش‌های زیبایی و پاکسازی پوست است که همه افراد به صورت دوره‌ای به آن نیاز پیدا خواهند کرد. در واقع در دنیای امروز با وجود حجم زیادی از آلاینده‌ها و همچنین عوامل آلودگی زا پاکسازی صورت به سبک فشیال به یک روتین لازم تبدیل شده است.

در واقع با انجام فیشیال صورت سلامت پوست را بهبود می‌بخشید و از طرف دیگر نیازی به انجام سایر مراقبت‌های پوستی به صورت پی در پی نخواهید داشت. نکته دیگری که باید در این بین به آن توجه کنید؛ انجام فشیال به صورت اصولی و با دستگاه است.

در واقع سایر روش‌های فشیال ممکن است که چندان کاربردی نباشند و نتیجه مطلوب را از آن روش دریافت نکنید. در صورتی که شما هم تمایل به انجام فیشیال صورت خود دارید؛ کادر سالن مریم حیدری در ادامه مطالب مفیدی را ارائه کرده‌اند.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت یا Facial یکی از روش‌های عمده زیبایی است که با انجام آن تا حدودی می‌توان از روند طبیعی پیری پوست جلوگیری کرد. در واقع با انجام مرتب فشیال، پوست صورت حالت بهتری پیدا می‌کند و لکه زدایی شکل می‌گیرد.

فیشیال صورت چیست؟

همچنین باید توجه کرد که در اثر انجام فشیال سلول‌های پوستی مواد جوان کننده‌ای به نام کلاژن در سطح پوست تولید کرده و همین مسئله به بهبود کیفیت پوست کمک می‌کند. البته زمانی که قصد انجام فشیال را دارید؛ باید حتماً توجه کنید که فشیال به طور کلی روش‌های مختلفی دارد.

اما اغلب روش‌های فشیال با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تکنولوژی روز اجرا می‌شود. در سالن مریم حیدری هم فیشیال صورت به شکلی ویژه و همراه با به کارگیری متدهای روز دنیا انجام می‌شود.

مراحل فیشیال صورت

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در مورد انجام فشیال برای صورت بهره‌گیری از انواع ماسک لوسیون و آبرسان‌های ویتامینه است. در واقع فشیال صورت طی چند مرحله پی در پی انجام می‌شود که در ادامه این مراحل را شرح خواهیم داد:

مراحل فیشیال صورت

  1. پاکسازی پوست با پاک کننده ملایم
  2. بخور برای باز شدن منافذ
  3. لایه برداری با دستگاه برای از بین بردن سلول‌های مرده
  4. ماساژ پوست با تونر
  5. استفاده از ماسک صورت
  6. استفاده از مرطوب کننده

فیشیال صورت با دستگاه

فشیال صورت را می‌توان با دستگاه لایه بردار یا کربن تراپی انجام داد. همچنین در طول فشیال از دستگاه‌های دیگری همچون بخارساز یا خنک کننده پوست هم استفاده می‌کنند.

فیشیال صورت با دستگاه

در واقع مهم‌ترین نکته در رابطه با فشیال برای صورت با دستگاه استفاده از وسایل ایمن و عدم آسیب رساندن به پوست مراجعه کننده است. بنابراین باید حتماً به همین طریق پاکسازی پوست را انجام داد.

مراقبت‌های قبل و بعد فیشیال صورت

قبل و بعد از انجام فشیال نیاز به یکسری از مراقبت‌های ویژه وجود دارد. در واقع باید تا سه روز پس از انجام پاکسازی از لوازم آرایشی و کرم‌های پودری استفاده نکنید و همچنین توجه داشته باشید که سطح پوست در این مدت دچار آلودگی نشود. علاوه بر این موارد، باید حتما توجه کرد که استحمام پیش از انجام فشیال و عدم انجام حمام تا یک روز پس از پاکسازی پوست صورت الزامی است.

فواید فیشیال صورت

فیشیال صورت فواید بسیار زیادی برای پوست دارد که در ادامه هر یک از این موارد را عنوان خواهیم کرد:

  • جوانسازی پوست صورت
  • تولید کلاژن بیشتر در پوست
  • از بین بردن منافذ باز پوست
  • چند درجه روشن‌تر شدن پوست
  • رفع لک و تیرگی صورت
  • از بین بردن چروک و علائم پیری

عوارض فیشیال صورت

در حالت عادی فشیال هیچ عوارضی را متوجه پوست صورت نخواهد کرد؛ اما ممکن است با توجه به جنس پوست صورت مشتری، عوارض جانبی زیر اتفاق بیفتند:

  • بروز جوش‌های پوستی
  • واکنش حساسیت‌زا پوست صورت
  • ایجاد زخم یا خراش موقت

قیمت فیشیال صورت

قیمت فیشیال صورت با توجه به مراحل پاکسازی و متریال مصرفی متفاوت است. اما می‌توان قیمت متوسط فشیال را از ۵۰۰ هزار تومان تا 1 میلیون 500 هزار تومان در نظر گرفت. البته در صورتی که تمایل دارید تا از قیمت دقیق فشیال اطلاع پیدا کنید؛ می‌توانید با کادر سالن مریم حیدری تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید